Tuesday, November 24, 2015

Eye Contact Itu Penting

Kita ni, manusia.
Akan berasa ada nya hubungan, bila mata bertentang mata.
Orang putih kata eye contact.
Maka bila kita berurusan, cuba lah bertentang mata.

 Bila kita bersalaman, lagi lah penting utk tengok orang yang kita salam tu!  :P


41 comments:

  1. muahahaha semalam ada nampak gambar ni kat fb.
    ini namanya salam yang tidak beradap.. LOL!

    ReplyDelete
  2. hahahaha... adoii pelik tapi benar... :p

    ReplyDelete
  3. Hahha.. kesian Najib beriye senyum sambil menunjuk sesuatu..
    Yang Obama elok bertentangan mata dengan Rosmah..

    ReplyDelete
  4. Siapa lebih penting untuk 'disantuni' tu? :)

    ReplyDelete
  5. Gambar ini femes dan jadi lawak satu Malaysia dah pun...

    ReplyDelete
  6. Kikiki......
    Tu baru betul betul presiden Amarika namo eh, semua anggota bekerja, tangan, mata, mulut......

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Bahaya tu..tangan bersalam dengan suami, mata merenung isteri. Tapi tentu perbuatan tu boleh dimaafkan, maklumlah Obama kan sibuk, kalau buat kerja dari rambut ke kaki bergerak sekali....

    ReplyDelete
  9. hehehehehe.. kesian.. ade sahaja gambar untuk di bahan di media sosial.
    kikikiki.. saya tumpang gelak jugak sebenarnye.

    ReplyDelete
  10. uncle sam terpesona dgn kejelitaan kak ros..

    ReplyDelete
  11. Makan dalam n3 ni DZ... ada makna yang tersirat yer dari pic yg tersurat he3

    ReplyDelete
  12. Haha Kat sini dah nmpk sapa lg penting

    ReplyDelete
  13. Haha Kat sini dah nmpk sapa lg penting

    ReplyDelete
  14. Ada tengok juga gambar ni. Lawak juga tengok gambarnya.

    ReplyDelete
  15. muahahahahaha...awal2 bile tgk gambau nie saya dh gelak besau..jibby jibby..sian jibby..hahahaha

    ReplyDelete
  16. smalam tengok kat fb pon dah gelak..tengok kat sini..pon gelak lagi..adoi..
    oo..manisnya..manisnya senyumanmu..hihi..

    ReplyDelete
  17. Hahahahahah..Obama mengamalkan konsep Ladies first dimana-mana doc.....beria-ia lah pak jib tunjukkan sesuatu...harammmm dilayannya...

    ReplyDelete
  18. amboi kak mah.... renungan mu tu ... hahahaha

    ReplyDelete
  19. Rosmah ni mengacau je...hahah..orang nak salam pun kena tengok dia..ye la..dia kan suka diberi perhatian.tu yang senyum pun kemain manis lagi..

    ReplyDelete
  20. Jelingan mu yang manja..oh nonaku Rosssmah.. putih kulitmu..putih kulitmu pandang tak jemuuuu hi hi

    ReplyDelete
  21. ehh cantik plak baju dia. hehehe

    ReplyDelete
  22. hadoiiii...

    malaysian
    malaysiannnnn

    ReplyDelete
  23. bila kau nak baca cerita ostolia kat blog Hakak ni??!!
    jom aa

    ReplyDelete
  24. bhahahaha ok nak datang tumpang gelak =P

    ReplyDelete
  25. Siannn.. Hohi

    Mesti malu pm kan.. Hihi

    Salam kenal..

    ReplyDelete
  26. adoi cian dia...viral lagilah nampaknya

    ReplyDelete
  27. hahaahahah win doc pic ni....adoiiiii...bedekah aku gelak ni doc....

    ReplyDelete
  28. hahaha.
    tengok gambar ni teringat kat sorang bos kat opis. lelaki. kalau masuk bilik dia rasanya kita bercakap dengan dinding dengan kerusi. dia pulak sibuk main hp je.

    ReplyDelete
  29. hahaha... epic.. gambar ni memang win lah.. ;)

    ReplyDelete
  30. Hehehe Kak Mah juga yang mencuri perhatian Obama.

    ReplyDelete
  31. Serampang banyak mata ni Obama..

    ReplyDelete
  32. dia x bawa bini. kalau x, x de laa dipandang mcm tu sekali kt kak mah ;-)

    ReplyDelete
  33. macam2 dialog boleh dibuat dengan gambar ini...
    boleh buat peraduan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...