Wednesday, November 18, 2015

Air Bungkus Ikat Tepi

Banyak benda pelik yang dilakukan rakyat negara ini...

Ini, salah satunya...


apa ke motif kau gantung air dalam plastik( ikat tepi lagi tu) kat ranting pokok? siapa pernah jumpa benda pelik macam ni, kita geng! hahaha

39 comments:

  1. belum pernah jumpa doc....
    adoiii...ada2 jer lah perlakuan... hahaha..dah takdo keje ker?? hihi

    ReplyDelete
  2. mesti die lemapr sampah dr luar keta tersangkut kat situ hahahha

    ReplyDelete
  3. pernah.. kalo la lori tinggi lalu dah tertempek dekat cermin keta.. kahkahkah

    ReplyDelete
  4. Hahahaha. Siapa punya kerja lah tu :p

    ReplyDelete
  5. cemana la pulak boleh tergantung cantikkkkk sgt posisinye kat situ..ke itu ala2 water station mcm kat marathon tuh..smbl lalu bile nmpk air tergantung situ boleh terus sedut je..hahahaha..

    ReplyDelete
  6. Belum pernah jumpa lagi ni DZ..
    Strategik betul tempatnya tu..
    Masa jem tu.. sesiapa yg haus boleh minum terus hahahhaha

    ReplyDelete
  7. Dah selalu sangat.
    Pokok bunga orkid kakak pun org yg kerja buang sampah tapi dia sangkut plastik air yg dah kosong kat pokok bunga kakak.
    Lagi hairan kan...

    ReplyDelete
  8. Mungkin ini sebahagian dari ilmu cepat kaya yg dia pelajari dari internet kot, hahaha...

    ReplyDelete
  9. teorinya gini....
    dia naik moto sambil minum air teh ikat tepi, tibe2 masa nyelit2 ter lps n tersngkut situ heheheh

    ReplyDelete
  10. Ini betul-betul ikat tepi. Dia terlupa nak ambik kot masa dok bersesak kat situ.

    ReplyDelete
  11. haha...buat tadah air hujan kot..untuk penawar..ekkke

    ReplyDelete
  12. Cantik gantungnya, secantik perangai org yg menggantungnya tu.

    ReplyDelete
  13. kah kah kah kah kah.. agak2 ini di kira satu sedekah jugak x? hahahahaha

    ReplyDelete
  14. Mesti dia tengah bosan hadap jalan sesak.. kalau mengambil kira kedudukan air ikat tepi tu, kedudukan kenderaan mesti dari jenis yang tinggi kan.. ;)

    ReplyDelete
  15. tak mo geng kau aa
    nak geng fiza

    ReplyDelete
  16. orang dari kenderaaan tinggi agaknya yang gantung.

    takde keje.

    ReplyDelete
  17. Dorang malas nak buang plastik tu dalam tong sampah. So dorang sangkut kat pokok. Tak ler rasa bersalah sangat hehehe.

    ReplyDelete
  18. Air gantung tepi la pulak.
    Tepi jalan.

    ReplyDelete
  19. Apa yg peliknya .....kretip tuuuuu...
    Tu angkara Road Cleanerlah tu....haus weyh sapu jalan

    ReplyDelete
  20. Dia tau ada org tukang kutip kt Msia nih, tak kena denda pun...

    ReplyDelete
  21. Hanya di Malaysia... suka sangat buat benda bukan2...

    ReplyDelete
  22. Bukan saja di sangkut tu. Mungkin plastik dari kereta di campak keluar time jalan jam agaknya.

    ReplyDelete
  23. terukan doc mentaliti org pengotor mcm nie..sanggup gantugn sampah kat pokok....pemalas nak mamp..... kat jepun jugak bagus....clean n clear dari sampah sarap....

    ReplyDelete
  24. Ikat rambut tepi adalah..zaman dulu2..,

    ReplyDelete
  25. saya macam cam jalan tu
    jalan saya biasa lalu ke tempat keja
    dah memang biasa nampak ranting pokok menjadi mangsa...hehe

    ReplyDelete
  26. ni mesti org keje tukang sapu or pembersihan tu punya.

    ReplyDelete
  27. Saja jer tu nak cari publisiti murahan... suka masuk blog...blog DZ.. hehe

    ReplyDelete
  28. tak pe.. yg penting Malaysia masih aman..

    ReplyDelete
  29. Gian nak hias pokok krismas lettew.

    ReplyDelete
  30. sy x yah tggu gantung dpn opis ni bersepah kt tepi tiang ;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...