Wednesday, August 5, 2015

WW: Raya 2015


tetiba ada lembaga kat belakang..hahaha....tu atuk wife aku.



26 comments:

  1. Ceria jer DZ sekeluarga..
    Hahahha ingatkan lembaga apa tadi..
    Teringat pulak arwah abah CH tu DZ.. melihat susuk tubuh yg kurus tu .. Al Fatihah

    ReplyDelete
  2. sumer comel..
    selamat hari raya doc..

    ReplyDelete
  3. cantik isteti dz..patutlah anak comel2..hensem2

    ReplyDelete
  4. Happy family. Handsome memasing ☺

    ReplyDelete
  5. Merah menyala....
    comel isteri tuan...

    ReplyDelete
  6. cantik2 pic doc oiii...tema pun lawa...fresh jek tgk ....

    doc, tu atuk wife doc? kuat lagi yeak...bertuah anak2 doc merase ade moyang.....

    ReplyDelete
  7. Lembaga tu tak per..comel jer dia...jgn Lembaga Lain yg dpt sumbangan dlm acc sendiri..hehehe...
    Comel anak2 ko Doc...Maroon 5 raya ni yer Doc...

    ReplyDelete
  8. Sweet sangat.
    Kakak tengok pun boleh senyum sama:)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah dikurnia anak2 yg comel dan sempurna lahir, semoga kekal bahagia ke jannah...aminnn.

    ReplyDelete
  10. songkok siap ade kerongsang....

    wefieee...!!! heheh...

    ReplyDelete
  11. model iklan gigi tau semua semua..hehe...sweetttt..;)

    ReplyDelete
  12. mule2 gambo romantik pastu dh kene ambush hehehhe

    apasal ada sorang tuh songkok ada keronsang bunga2... apasal papa dia tak ikut sekali hehehe

    ReplyDelete
  13. Memang meriah bila lihat gambar-gambar raya. Semuanya bergembira.

    ReplyDelete
  14. MANISNYE SENYUMAN KORANG ......
    ROMANTIK BATUI TUAN DOKTOR

    ReplyDelete
  15. ceria di hari raya.
    Bila nak tambah gegirl?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tutup kilang dah.. nampaknya anak perempuan bila dah ada menantu nanti..

      Delete
  16. Ceria seceria warna baju masing2..

    ReplyDelete
  17. selamat hari raya maaf zahir batin....wah seronoknye semua orang....bestnyeeee raya kan :)

    ReplyDelete
  18. hehehehe...baru perasan Daddy ziyad ni adalah dr khairul...huhuhuhu

    ReplyDelete
  19. Amboi, DZ! Bukan main meriah lagi ambil gambar raya! Comel semuanya! Mama ZZZ ni macam sayalah nasibnya ~ sekuntum jerk bunga dikelilingi kumbang-kumbang gitu :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...