Monday, April 20, 2015

Solat Itu Tiang Agama

Anak anak tahfiz yg di masukkan ke HTAR, Klang kerana kes cirit birit.

26 comments:

  1. solat tetap solat ye adik....sejuk aje tgok

    ReplyDelete
  2. Salam Dr... erm.. malu pd diri sendiri kadang alpa juga.. anak2 ni?? tabik & sejuk hati melihat mrk...:)

    ReplyDelete
  3. Tiada alasan untuk tidak mendirikan solat...

    ReplyDelete
  4. Sukanya tengok gambar ni. Alhamdulillah,,,solat tetap diutamakan walaupon sakit. Bertuahnya mereka dapat anak macam ni.

    ReplyDelete
  5. syukur alhamdulillah..suka sgt tgk gmbr ni.. sejuk hati..

    ReplyDelete
  6. sejuk mata memandang, sejuk perut mak2 mereka....

    sakit bukan alasan utk tinggal solat...

    ReplyDelete
  7. Moga anak-anak ini mampu menjadi pemimpin akan dtg
    Inilah hasil dari yg dilentur - sejuk mata memandang hingga nak mengalir airmata kakak ni doc.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, tenang jer tengok wajah mereka.. nampak keikhlasan mereka menunaikan fardhu solat ini..

    ReplyDelete
  9. sejuk mata tengok. moga adik-adik ni lekas sembuh

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah..walaupun sedangg dirawat,kewajipan menunaikan solat tetap diutamakan..

    ReplyDelete
  11. ya Allah...hebatnya anak2 nie..bertuahnya mak bapak mereka...lalai sungguh diri ini..terasa kerdil sangat

    ReplyDelete
  12. gambar yg sgt simple tp cukup wat hati tersentuh..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  13. utk mereka dan ibu bapa mereka - moga bahagia dunia akhirat.

    ReplyDelete
  14. sayuu nye tgok pic ni..bagus kan w/pon sakit solat tu tetap di laksanakan....#penghunisyurga ;)

    ReplyDelete
  15. Sob..sob...terharunya... Semoga inilah dia wajah generasi pelapis kita.

    ReplyDelete
  16. Ya Allah! Sejuknya hati tengok mereka bersolat bersama. Sakit-sakit pun, solat tak tinggal. Ni saya nak tunjuk kat anak bujang saya dengan reminder ~ Jangan lambat solat selalu kerana sibuk layan Maroon Five!

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah...ni lah bila sejak kecil dah diddidik dengan islam..sejuk mata memandang..

    ReplyDelete
  18. Sikecil menjadi contoh kpd sibesar....

    ReplyDelete
  19. Senyum... Alhamdulillah anak2 syurga moga mereka terus istiomah sehingga dewasa.

    ReplyDelete
  20. Untung omak yg melahirkan tu, sojuk porut eh........apak eh untung gaklah....

    ReplyDelete
  21. solat tu mmg sepatutnya dibiasakan sedari awal, supaya dah besar, dah tua takdelah kekok nak solat.

    ReplyDelete
  22. terkesima tgk..sejuk mata memandang

    ReplyDelete
  23. Assalam doc,
    Alhamdulillah
    sejuk mata memandang

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...