Friday, March 27, 2015

Faizal Tahir, Faizal Hussien, Faizal Ismail.

Itu antara 3 artis Malaysia yg aku tau, namanya Faizal.
Common kan nama Faizal..hahaha.

So, memang patut la mereka buat persatuan.
Persatuan Faizal SeMalaysia.
Hahahahaha..




Ini betul betul punya persatuan tau.
Bukan lawak..
Ni carta organisasi persatuan ini :



Aku cuma terfikir lah..
Apa aktiviti persatuan ni?
Hahaha..

So, kalau anda yang membaca entry ni bernama Faizal.
Atau kenal orang yang namanya Faizal.
Boleh la join Persatuan Faizal SeMalaysia.

42 comments:

  1. Hihi... kakak baru tahu ada persatuan begini.
    Agaknya kalau meeting tak boleh sebut nama kena panggil jawatan disandang

    ReplyDelete
  2. bila lak persatuan KHAIRUL akan di tubuh kan..?! .. hehehhee

    ReplyDelete
  3. poyooooo... hahaha.. saya percaya tak lama lagi persatuan khairul akan wujud..

    ReplyDelete
  4. Hahahaha...baru tau ada nya persatuan FAIZAL nih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2008 baru nama Faizal menapak.. nama2 bangsa lain dah lama ..berpuluh tahun...

      Delete
    2. 2008 baru nama Faizal menapak.. nama2 bangsa lain dah lama ..berpuluh tahun...

      Delete
  5. emmmm betul2 lah ni ek doc... terujuanyer... nk bt jgk lah persatuan nama norhidana

    ReplyDelete
  6. haha..ada jugak persatuan mcm ni ya..

    ReplyDelete
  7. nak tunggu persatuan siti. boleh jadi lagi gah dari persatuan faizal. keh3..

    ReplyDelete
  8. hihihi dah semua nama faizal nak panggil apa pulak bila berhimpun tu DZ..

    ReplyDelete
  9. baru tau ada wujudnya persatuan bernama faizal ni...
    ye la ape tujuan persatuan ni di wujudkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.youtube.com/watch?v=zhoJxY9YJEU

      Delete
    2. https://www.youtube.com/watch?v=zhoJxY9YJEU

      Delete
  10. Kakcik juga kenal Faizal yang menjadi tajuk catatan di atas walaupun mereka tak kenal kakcik... hehehe

    ReplyDelete
  11. Hehehe...apalah aktiviti depa ni kan? Buat saya tertanya-tanya pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengabungkan Faizal - Faizal seMalaysia bagi berkongsi aktiviti, minat, wawasan, perniagaan, pekerjaan, keagamaan dan segala hal yang positif demi mencapai objektif utama Pertubuhan Persatuan Faizal seMalaysia

      Delete
    2. Mengabungkan Faizal - Faizal seMalaysia bagi berkongsi aktiviti, minat, wawasan, perniagaan, pekerjaan, keagamaan dan segala hal yang positif demi mencapai objektif utama Pertubuhan Persatuan Faizal seMalaysia

      Delete
  12. persatuan macam ni pun ada..pertama kali dengar..

    ReplyDelete
  13. Mesti tak best kan...hehehehe...Sok-sok, semakin ramai nanti....jadilah Faizal dengan macam2 gelaran.

    ReplyDelete
  14. hahahah, persatuan faizie ent......harus lah sorang saja kot..:)

    ReplyDelete
  15. he he nak buat persatuan siti lah..

    ReplyDelete
  16. Ini mcm punye persatuan pun ade ker?..agak2 persatuan nie registered ke idok??..hahahhahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa2 register ke? https://www.facebook.com/Persatuan-Faizal-seMalaysia-244400972283071/timeline/

      Delete
    2. rasa2 register ke? https://www.facebook.com/Persatuan-Faizal-seMalaysia-244400972283071/timeline/

      Delete
  17. AKk boleh join kut Doc...NurFaizal Aini..Hehehe..piss yor...

    ReplyDelete
  18. mcm ni pun ada ...hahhahaha sabar je la

    ReplyDelete
  19. Saya juga tertanya-tanya apa aktiviti persatuan ini dan apa persatuan ini boleh buat untuk ahlinya? Kalau ada Faizal menghadapi kesusahan mungkin persatuan ini boleh tolong kot...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bijak pun ...https://www.facebook.com/Persatuan-Faizal-seMalaysia-244400972283071/timeline/

      Delete
    2. bijak pun ...https://www.facebook.com/Persatuan-Faizal-seMalaysia-244400972283071/timeline/

      Delete
  20. ada jugak persatuan macam ni ye... nama nama 'common' mcm ramli, abu dan ali tak buat persatuan gak ke? huhu

    ReplyDelete
  21. betul2 adarupanya..dulu memang ada tengok gambar atas sekali tapi ingatkan main2 je..rupa2nya memang betul ada..entah apa la aktiviti persatuan ni..mungkin buat perkataan guna huruf2 yang ada pada nama FAIZAL.atau pun hafal wajah ahli dan padan kan dengan nama mereka yang sebenar..giteeeww...:)

    ReplyDelete
  22. Nama mak bukan Faizal.....Nama mak Jilapah hihi.
    Tak pening ke ahli dia tu.... semuanya nama Faizal

    ReplyDelete
  23. bila jerit faizal masa perhimpunan tu, satu dewan toleh ni..hahahahahaha

    ReplyDelete
  24. Saya pun cuma tahun 3 Faizal tu aje. Lain-lain Faizal tak kenallah. Jap, jap...nak recall kotnya kawan lelaki touch n go dulu-dulu ada tak nama Faizal *_*

    ReplyDelete
  25. https://www.facebook.com/groups/111013515653195/

    TUJUAN :
    Menggabungkan Faizal-Faizal yang mempunyai minat, kegemaran, hasrat dan kecenderungan yang sama supaya berpeluang dan berkesempatan:

    1. Merancang dan melaksanakan aktiviti dan kegiatan secara berkumpulan.

    2. Berkongsi pengetahuan dan pengalaman dalam bidang yang diminati dan
    digemari.

    3. Menetapkan matlamat yang dipersetujui dan dilaksanakan bersama.

    4. Berkongsi sumber dan informasi terkini.

    5. Membantu ahli-ahli yang memerlukan.


    MISI:
    MEREALISASIKAN PERSATUAN FAIZAL seMALAYSIA MENDAPAT TEMPAT DI MATA DUNIA UNTUK DIJADIKAN CONTOH KEPADA GENERASI AKAN DATANG.

    VISI:
    PERSATUAN FAIZAL seMALAYSIA AKAN BERSATU DAN BEKERJASAMA UNTUK MENJADIKAN PERSATUAN INI KUKUH DEMI PERPADUAN BANGSA,AGAMA DAN NEGARA.

    ReplyDelete
  26. https://www.facebook.com/groups/111013515653195/

    TUJUAN :
    Menggabungkan Faizal-Faizal yang mempunyai minat, kegemaran, hasrat dan kecenderungan yang sama supaya berpeluang dan berkesempatan:

    1. Merancang dan melaksanakan aktiviti dan kegiatan secara berkumpulan.

    2. Berkongsi pengetahuan dan pengalaman dalam bidang yang diminati dan
    digemari.

    3. Menetapkan matlamat yang dipersetujui dan dilaksanakan bersama.

    4. Berkongsi sumber dan informasi terkini.

    5. Membantu ahli-ahli yang memerlukan.


    MISI:
    MEREALISASIKAN PERSATUAN FAIZAL seMALAYSIA MENDAPAT TEMPAT DI MATA DUNIA UNTUK DIJADIKAN CONTOH KEPADA GENERASI AKAN DATANG.

    VISI:
    PERSATUAN FAIZAL seMALAYSIA AKAN BERSATU DAN BEKERJASAMA UNTUK MENJADIKAN PERSATUAN INI KUKUH DEMI PERPADUAN BANGSA,AGAMA DAN NEGARA.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...