Wednesday, January 28, 2015

WW: Tips Kesihatan -- Berapa Kali Seminggu?


42 comments:

  1. mampussss..takut nak jawab...kekeeekee..

    ReplyDelete
  2. Panduan dah diberi pilih sajalah mana satu pilihan hati:)

    ReplyDelete
  3. errr...kita pnya yg no. tettttt...ekekekeke :p

    ReplyDelete
  4. hahaha...umur 47 cam akk ni...4 kali seminggu dah la tuk awet muda....hahahahahahahah

    ReplyDelete
  5. fengsan ... lepas pengsan .... mampuuussss hahahahhahahah

    ReplyDelete
  6. sebulan sekali untuk perancang keluarga hahaha,,,

    ReplyDelete
  7. haha..... Tanya diri sendiri ke tu??? Tak pun tanya MD haha.....

    ReplyDelete
  8. nak 6 kali le ... nanti jd cerdik pandai ...hehhehe

    ReplyDelete
  9. Amboiiikhhh
    Ini soalan menjerat tengkuk ni...

    ReplyDelete
  10. Yang ke 7 tu kot ye makin stress nanti dah le setiap hari pergi kerja balik rumah sibuk urusan rumah dan anak2 lagi malam nak rehat2 pun kerja lagi ke...ahahhaa....

    ReplyDelete
  11. Ikut sukalah..panduan dah ada. Dah warga emas dpt tidur sempurna pun dah cukup..hik

    ReplyDelete
  12. Kalau macam masa mula-mula kawen 20 kali seminggu nak masuk kategori mana doc...? Hehehehehe....

    ReplyDelete
  13. Oooooooo .... baru tau hehehehe

    ReplyDelete
  14. Baca komen2 kat atas tu tergelak2 saya membacanya.. hehehe..
    Part sekali seminggu tu.. dah kalau tdo pun pukul 2 pagi bila masa nak sempurna tdonye.. ngeh2..
    Ni kalau rasa prestasi kerja macam nak merudum je terus bagi hint kat en. suami.. kahkahkah..
    ops.. terlebih sudah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun baca semua komen kat atas nak gelak sakan.

      Delete
  15. makin kerap..makin banyak faedah nya....TAPI erm erm erm macamana nak cakap ni.... :-)) sendiri mau ingatlah :-P

    ReplyDelete
  16. Ini karangan saja ke, atau survey ke, atau ada kajian saintifik?

    ReplyDelete
  17. Oooo... patut la ada isteri yg benarkan suaminya kawin 4

    ReplyDelete
  18. Amboi tajuk... bukan main lagi. Nasib baiklah doktor yang berbicara :)

    Okey, yang sebenarnya nak suruh buat berapa kali ni baru dapat semua 'privilege' tu? Hahahha....

    ReplyDelete
  19. 7 kali seminggu tu mmg sumpah tak larat...hahahaha...

    ReplyDelete
  20. Hahaha mampu gelak je la. Pilih jangan tak pilih..hahaha macam macam sungguh..

    ReplyDelete
  21. thanks sbb bagi petua utk hilangkan stress...stress sokmo diopis...:)

    ReplyDelete
  22. Tapi imam syafie pula kata lain. Banyak seks melemahkan badan. Jadi, tak tahu mana satu yg betul. Doc, nampak awet muda la. Apa rahsia? Hakhak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. soalan perangkap oleh Lyd..hahaa

      Delete
    2. Hahaha... Ujie pun nampak tidur sempurna ni setiap hari... Apa rahsia?

      Delete
  23. Pitam bila baca yang no. 7 tu. Tambah stress kot ☺☺

    ReplyDelete
  24. haaa~ nak yg mane yea? brapa yaaaa... ??? hehehee...

    ReplyDelete
  25. makkk aiii... nasib baik bawah tu tak tulis... buat marathon sex sehari tiga empat kali... kekal muda selama2nya... terlebih sex pun bahaya juga untuk badan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...