Wednesday, January 21, 2015

WW: Setahun setengah...10.7kg


32 comments:

  1. comelnya budak ni
    badan pun semangat lagi

    ReplyDelete
  2. semangatnya...comel je pakai baju lebah tu...nak jadi doktor juga ke :-))

    ReplyDelete
  3. Nak jadi doktor jugak ke?

    Untung kan bapa doktor ni boleh treat anak sendiri...:)

    ReplyDelete
  4. Dah mcm berat anak aku pula yg umur 3 thn tu ... hehe

    ReplyDelete
  5. Puas ni kalau nak mendukung
    Tengoklah jejarinya kalau gigit best kan:)

    ReplyDelete
  6. Sama bambam dengan anak-anak saya masa sebaya ni. Setahun setengah 10kg ya...Satu group lah ni :) Masa anak saya sebaya ni dulu terutama si Abang, saya tanya kat doktor macam mana nak buat takut dia obese tapi doktor kata biar ajelah dulu sebab belum 2 tahun pun. Nanti lepas tu boleh pantau. Bila Abang dah besar (sebelum nilah ya) jumpa doktor yang sama. Saya pun komplenlah sebab dia ni picky eater yang amat tapi badan bambam. Kalau nak makan pun nak nasi putih dengan lauk ayam je. Doktor kata takpa, tak payah ubah dietnya. Sedangkan saya dah risau ni tengok anak saya bukan main membesar bagaikan juara!

    DZ, anak-anak saya masa sebaya gini jarang berdukung sebab memang tak larat. Patah tulang temulang tau!

    ReplyDelete
  7. Qaid baru 8 bulan lebih dan hampir 10kg... :)

    ReplyDelete
  8. ni cita2 nk jd Pakar ENT ke ape ni .... so comey betui anak Doc

    ReplyDelete
  9. Geram tengok dia ni..
    Kalau kita jumpa awak kita geget2 awak macam kita buat pada dak Nuha.. ;)

    ReplyDelete
  10. comeynye anak org nii..kusss semangat.... same berat twin dah..hahaha!

    ReplyDelete
  11. Comelnya. kejap jer dah setahun yer doc ☺

    ReplyDelete
  12. Wow, boleh tahan semangat..Anak kita 9 kg jer tapi yang penting sihat kan..

    ReplyDelete
  13. aalaa...comelnya sikumbang ni :) semangat jugak yer.. mcm berat nayla yg dah 2 tahun ni..

    ReplyDelete
  14. Assalam doc,
    fayyadh uols putih melepak
    fayyadh iols kelabu masam he3
    pa pun dedua noooooooooomeeeeeeeeiiii he3

    ReplyDelete
  15. Masa anak saya kecik2 dulu selalu rasa cemburu tengok anak2 orang lain badan gedebob-gedebob, sedangkan anak2 saya semuanya macam batang pisang tua...kurus melidi. Semuanya masa kecik ada masalah yg sama: tak suka makanan berat2, kucing pun makan lebih banyak dari mereka. Nasib baik bila sekarang anak2 dah besar2 ada juga yg badan dah mula berisi, walaupun majoriti masih jenis tak ada isi, hehehehe...

    ReplyDelete
  16. ada bakat menyambung legasi kedoktoran.

    ReplyDelete
  17. salam...
    alalallalaalalalaal....Tomeynya...!!!!!!

    ReplyDelete
  18. Sebiji rupa Mommy kan..heheeh...ceria macam Mommy juga. Eh..Daddy ceria jugak (abislah...x dapat MC kalau x bodek ni..). One more, baju bumblebee ni tahan lama sungguh kan....

    ReplyDelete
  19. nmpk gaya Aqil dh tlebih berat ni...15 bulan dh 11.6kg....adehhhh

    ReplyDelete
  20. Tengok muka budak comey ni terbayang mommy dia, sebijik. Baka daddy dia tang mana agaknya yek....hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...