Friday, January 30, 2015

Nilai Hartanah Naik 50 Peratus

50 persennnnn...
Tu lah laporan dari suratkhabar percuma Selangor Kini yang aku ambik kat masjid masa solat Jumaat hari ni..



Soalan nya..
Nilai hartanah korang semua dah naik berapa % ??

12 comments:

  1. banyak jugak kalau naiknya....emmmmm

    ReplyDelete
  2. rumah knor tgh bandar entah berapa la value nya...

    ReplyDelete
  3. Tak pnh check valuenya skrg ni..tp jiran blkg umah jual rumahnya hmpr 1/2 juta..beratus % jugak naiknya

    ReplyDelete
  4. Tak pnh check valuenya skrg ni..tp jiran blkg umah jual rumahnya hmpr 1/2 juta..beratus % jugak naiknya

    ReplyDelete
  5. Pperrrhhhgg.. lagi susah la nak beli umah

    ReplyDelete
  6. Kawasan kami ni mmg naik banyak..sejak kami.beli 2011 awl tahun, banyak beza dgn org yg beli akhir tahun lepas.. dah dua kali ganda harganya..

    ReplyDelete
  7. fuh...sekarang ni banyak betul perumahan baru naik..sampai habis bukut kena tarah..kawasan yg dulunya perkampungan pun dah jadi rumah teres. sedih juga tengok..kenapalah depa juai tanah tu sayang betul

    ReplyDelete
  8. Rumah saya kat area Seremban.
    Beli tahun 2013 kalau x salah - around RM230k.
    Sekarang x kurang RM400k.

    ReplyDelete
  9. Betullah DZ....rumah yg mak duduk sekarang ni pun dah mmg naik 50%. Jual jetlah kalau nak pakai duit pas tu duk bawah jambatan haha...

    ReplyDelete
  10. xcheck sebab baru je beli.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...