Sunday, January 4, 2015

Manek Urai ? Kuala Krai ?

Abe Ziyyad, jalan gi Manek Urai ikut kanan kan?

Jalan ke kiri pulak boleh gi Pasir Putih kan?

Entah la adik adik..Abe tau makan nasi kerabu aja...hahaha


Hikmah musibah banjir besar di Kelantan:
Aku lebih memahami geografi negeri Kelantan..kalau tak sebelum ni tahu Kota Bahru aja.

19 comments:

  1. Comel betullah bujang tiga orang ni...

    Jom...jom...kita gi Kelate...jommm... :)

    ReplyDelete
  2. sedih sbb rumah rosak sbb banjir..

    ReplyDelete
  3. putih-putih semuanya abe abe nih.. masyaAllah..memang hensem kacak bergaya hihi

    ReplyDelete
  4. macam jumpa semalam 3 beradik ini di kedai makan di Meru, pelanduk 2 serupa ker ya?

    ReplyDelete
  5. Siyyad cool jer. Dah biasa layan pertanyaan adik2 yer? Zayyan jugak yang menten senyummm jer...heehehehe. Okeh, esok ajar acik pulak yer anak2...

    ReplyDelete
  6. Itu hikmahnya, ea?
    Comel betul budak-budak ni.
    Semua anak DZ ke? Bukan sorang je ke?

    ReplyDelete
  7. Semalam hubby sibuk.. kalau tak, pasti boleh terserempak dengan dorang tiga beradik ni.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh..3 beradik rupanya.
      DZ, samalah kita anak tiga-tiga laki.

      Delete
  8. kesian semua mangsa ....
    sedih sbb keluarga biras sy org kuala krai .... nasib die baik sbb rumah atas bukit dah kereta selamat ... boleh cas teleppon dan mohon bantu dr pihak luar ...

    ReplyDelete
  9. dabong saya tau

    sebab ada kawansaya nangis7 hari 7malam sebab kena transfer ke dabong

    ReplyDelete
  10. aku tau agak lebih sket la dari ko
    hahahaha
    sedihnya aku tgk mangsa2 kat sana
    pakat2 la kita bantu dari sini ye

    comelnya anak ko yang belah kanan tu kan
    aku siap bleh imagine kalau rambut dia panjang
    letak hairclip bunga
    perghhhhhhhh comel dowh!

    ReplyDelete
  11. Tanya kawan saya yg baru balik drpd Kuala Krai melawat mak dia yg kebanjiran di sana, "Mcmn Kuala Krai?"... Dia jawab "Kuala Krai cry".

    ReplyDelete
  12. Heiiiii budak comey tiga orang ni mmg nak kena tarik pipi nih......

    ReplyDelete
  13. Hahaha...blur je muka si Adik tu. Napa Abe yang sebelah kanan gambar ni tak kena tanya? Lenkali Abe ajar adik guna waze ajelah.

    Saya pun tak tahu utara selatan juga, DZ. Kalau bagi saya Manik Urai, Kuala Krai memang saya tak tahu mana sampai dulu dan celah mana kedudukannya dalam peta. Baru tadi kawan pejabat ni gelakkan saya sebab sibuk nak ke Penang tapi dok tanya pasal Fraser Hill. Dulu belajar geografi main hafal dalam tidur jerk!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...