Wednesday, December 10, 2014

Superman

10 Disember 2014
Hari ke - 4 lepas berkhatan
So far, so good..Alhamdullilah
Semalam dah pakai seluar ( dengan berlindung bird nya di sebalik bekas yogurt yang kecik tu...hahaha)
Dah mobilise, jalan jalan dalam rumah..

 Hujung bulan nanti dah boleh terbang macam Superman! hahah



27 comments:

  1. alhamdulillah..semoga bebirdnya cepat baik..tuannya nak terbang tu..:)

    ReplyDelete
  2. Wow...Superman handsome...hehehe

    Alhamdulillah dah boleh pakai seluar.

    ReplyDelete
  3. Good boy, sekejap jak baik ... dah ada anak bujang ye doc ... :)

    ReplyDelete
  4. dah boleh bersolat sebaris dgn orang dewasa dah anak bujang papa

    ReplyDelete
  5. lirik "buai laju-laju, sampai cucur atap" dah boleh tukar ni. jadi "terbang tinggi-tinggi, jangan sampai gayat"... harap-harap jangan la gayat ye. kena steady...

    ReplyDelete
  6. alhamdulilah....takpe hadiahnya lumsyan tu..tiket pergi balik ke ooz ke

    ReplyDelete
  7. Berapa tahun ni, anak akk dah 7 tahun, tapi mamanya yg belum berani....

    ReplyDelete
  8. Besau dh iye!!..yeayy!!..tp seriously, bebirdnye tersembunyi di balik bekas yogurt?..sgt epic tau!..kreatip sungguh..hehehe..kalau ye la kan, saya nak usulkan dekat kakak saya supaya buat gitu dekat anak buah saya..sama saing sunat dgn anak doc tp smp skanb xberani nak pakai suau..kihkihkih..

    ReplyDelete
  9. Ensem boy!! Baguih awal2 dah berkhatan...!

    ReplyDelete
  10. wahh..selamat datang ke alam dewasa ya..:)

    ReplyDelete
  11. takpe ziyyad kan superman msti boleh nyer... hehehe baru smlm borak2 ngn bdk opis psl anak berkhatan nih, yelah amik ilmu anak kite kan elalki jgk

    ReplyDelete
  12. agak2 bakal menantu nanti wonderwomen kah?

    ReplyDelete
  13. spender pakai tak tu!?
    superman pakai spender kat luar tau!

    ReplyDelete
  14. Wah.....cepat baik ek birdnya....maklumlah tukang dressingnya tuan doktor hihi

    ReplyDelete
  15. superbaby + superboy + lps berkhatan = superman ;-)

    ReplyDelete
  16. salam kenal DZ...

    iryantyahamad.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah dah settle.
    hati2 jgn buat cubaan terbang mcm superman tau! :D

    ReplyDelete
  18. hebat la ziyyad ni tau .. kecik2 lagi dah sunat ..pasni boleh dok satu saf ngan dedi waktu pi surau

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah dah settle.....dah pki baju superman tu jgn dulu terbang ya,bird tu x berapa nak baik lg.....

    ReplyDelete
  20. wahhh cepat kemain tu... leh tahan... kalah org dulu yg makan seminggu dua baru boleh ligat

    ReplyDelete
  21. Yeah, superman junior dah besar! Tak lama lagi dah boleh terbang!

    Saya ni anak dah 8 tahun belum pi sunat lagi. Saya yang takut. Dah kata kat suami, sila uruskan semua. Jangan ajak saya!

    ReplyDelete
  22. alhamdulillah superman dah masuk jawi yer ! KA tumpang bangga & happy

    ReplyDelete
  23. Ni la suparman yang paling comel di alam semesta. Eh, Superman.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...