Wednesday, December 24, 2014

Patin Gergasi



Harga ikan patin buah di Termerloh sekitar RM90 - RM120 / kg.
Ikan ni 190kg.
Jadinya, harga paling murah seekor ~ RM19,000- RM22, 800
Sekian
:P

21 comments:

  1. Rezeki orang Temerloh tu..boleh buat kenduri besar makan sekampung....

    ReplyDelete
  2. sapa yg bertuah tu, org kaya patin

    ReplyDelete
  3. Tapi kalau dah besar-besar sangat tak liat ke isinya? Heee sekadar terfikir jer doc...

    ReplyDelete
  4. saya memg tak mkn ikan air tawar, tp bila tgk ikan sebesar ni selain spesies2 yg besar lagi lah geli nk mkn...hewhew

    ReplyDelete
  5. Org kate ni bkn dkt lipis.tp dkt klntn...gmbr lama...

    ReplyDelete
  6. Tak payah jual.. masak makan ramai2.. semua dapat merasa.. ;)

    ReplyDelete
  7. saya ade ikan patin 2 ekor kat umah..inport dr temerloh..size sebesar ekor ikan patin dlm gambar tuh je..hehehe..

    kg saya kat temerloh pun dh naik air..T_T

    ReplyDelete
  8. alahai..selamat dah ikan patin ni yerr...

    ReplyDelete
  9. perghh.. sapa nak makan..? sedekah kat mangsa banjir.. banyak pahala dia dapat..

    ReplyDelete
  10. kenduri takyah guna lembu....korban patin ni je

    ReplyDelete
  11. apa ikan fatin tu makan sampai sebesar itu..huhu

    ReplyDelete
  12. perh...besarnyaaaa seram plk nk mkn hehe

    ReplyDelete
  13. sedap ker daging dia kalau dah besar sangat tu... kalau kat Temerloh boleh sebesar tu, bayangkan berapa besar yg ada dalam empangan Kenyir sana... mesti lagi besar

    ReplyDelete
  14. xliat ye klu dh besar sgt ni.. aher..aher..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...