Tuesday, September 2, 2014

Siti Nurhaliza



List pekerja2 kilang dari Indonesia yang datang buat Fomema di klinik pagi ini..
Tak sangka, ada artis juga 
:P

46 comments:

  1. Hehehee...sekali ct nurhaliza betul dtg baru tau :)

    ReplyDelete
  2. Popular sungguh nama siti nurhaliza ni DZ.. sampai ke Indonesia kan.. :)

    ReplyDelete
  3. Mungkin nama suami CT Nurhaliza ini ialah Karman, Karjo atau Kardi atau apa-apa lagi nama yang bermula dengan huruf K....

    ReplyDelete
  4. ehehehe... mesti mak dia peminat setia..

    ReplyDelete
  5. huiyooooo..tok ti nak dtg klinik la...jgn lupe mintak otograp nye doc...kihkihkih

    ReplyDelete
  6. Hihi... ada aje doc. nak buat kakak gelak:)

    ReplyDelete
  7. Hahahahahaha.. sentap tetiba.
    artis kesayangan malaysia tuh~
    hahahaha

    ReplyDelete
  8. Hihi tapi nama siti nurhaliza ni memang populerrrr

    ReplyDelete
  9. yang atas artis tu, saya terbaca siakap. hehehe

    novitasari? klasik giler nama...

    ReplyDelete
  10. popular sungguh Datuk Siti no...

    ReplyDelete
  11. tergagap-gagap nak membaca nama setiap satu.. takde satu nama pun yang tertinggal ketika disebut.. ;)

    ReplyDelete
  12. hikhikhik..mak ayah die minat dato ct agaknye..tu yg bg nama sama..dato ct kan femes jgk kat seberang..

    ReplyDelete
  13. mak dia minat siti nurhaliza kot..heheh..mesti umur dia belasan tahun je..kan??susah payah tu mak dia hantar ke malaysia dengan harapan dapat jumpa siti nurhaliza..muahhaha..(kisah rekaan)

    ReplyDelete
  14. waduhhh siti nurhalijah..
    meletop klinik doc artis datang dptkan rawatan.. hehehe

    ReplyDelete
  15. Kemahen lg org indon pun dh pndai ltk nma retis..hehe

    ReplyDelete
  16. hahaha ni baru peminat tegar namanya:p

    ReplyDelete
  17. baca tajuk ingatkan DZ jumpa ct norhaliza tu.. sekali.. hehehhe..
    p/s: jgn lupa sambungan kira MO MC tu ye.. kisah benar yg lawak tau..!

    ReplyDelete
  18. Mesti mak dia peminat tegar tokti kot.

    ReplyDelete
  19. Wahh curlast ada artis dari Indon yer..hehehe

    ReplyDelete
  20. confirm mak ayahnya peminat tegar dato siti :-)

    ReplyDelete
  21. peminat fanatik ni..orang indonesia kan minat abis dengan Siti Nurhalliza..hehe

    ReplyDelete
  22. Esok esok Mariah Carey Angelina Jolie pun mari..

    ReplyDelete
  23. Kadang2, nama sebenar mereka lain. Tapi nk datang sini, bisa aja bikin yg baru ya pakkk...

    ReplyDelete
  24. hehe..nama2 yg lain terbelit lidah nak menyebutnya...

    ReplyDelete
  25. salah tulis nama kot tuh doc... heheheh dia ingat suh letak nama retis kegemaran heheheheh

    ReplyDelete
  26. ramai orang Batak , Toba dalam list tu....

    'diamond' ... pun kelass gitu namanya!

    ReplyDelete
  27. jangan lupa soh dia nyanyi 'Aku Cinta Padamu'

    ReplyDelete
  28. Sitepu .... nama abah dia... hehhee

    ReplyDelete
  29. wahhh..siti famous satu dunia kenal dia kot, hehehe...

    ReplyDelete
  30. mintak sign x??ke tuju lagu??heheheh...

    ReplyDelete
  31. sure mak dia minat betul dengan Siti Nurhaliza...amik gambar tau doc..

    ReplyDelete
  32. Tahniah, DZ. Dapat CT Nurhaliza sebagai patient. Bukan calang-calang doktor tahu boleh bertemu artis. Ni artis dari seberanglah ya...pelakon sinetron ke atau singer? Keh3x.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...