Tuesday, September 9, 2014

Customer is not always right

Isteri aku ada jalankan business secara online selain bisnes kelas bakery.
Jual cupcakes/kek/ macaron/ frozen foods/segala jenis talam / buns secara online..
Aku berdoa, agar isteri aku tak menerima pelanggan yang sebegini  :P


35 comments:

  1. AllahhuAkbar!

    Kalau dah tak percaya buat apa nak beli dalam talian... :(

    ReplyDelete
  2. Akak rasa ini pelanggan ada masalah jiwa kaco.

    ReplyDelete
  3. kat gambar profile macam perempuan melayu terakhir...

    kesian mak bapak dia dapat anak macam ni

    ReplyDelete
  4. hahahah sian kan doc, kt fb pun penuh cite psl wassap nih... kadang terpikir ada ke manusia yg gini.... ke cume gurauan semata2... kalu betul mmg manusia nih jenis takde perasaan sabar heheheh....

    ReplyDelete
  5. dia tak biasa beli on9 kot tu
    sebab tu kena reply juga walau berada di mana2
    yang penting ada feedback

    ReplyDelete
  6. gelojoh sangat pelanggan macam ni..tak pernah beli barang melaui atas talian kot..

    ReplyDelete
  7. ya Allah..kut ye pun..mcm la die dh tunggu 10jam xreply..ishhhhh..

    ReplyDelete
  8. hahahaa,, ini mcm customer yang meroyan ni Dr... takut klu kena kat sy... :)

    ReplyDelete
  9. Hahaha...buat malu lah org mm ni. 1st time beli online kot.

    ReplyDelete
  10. Duit dia transfer blom masuk...cepat report polis.....!
    Haha

    ReplyDelete
  11. Aminnnn..

    hehehehe.. kalo kes menggelupor ginnih, mungkin bank in ribu2 ringgit kot.
    kalo puluh2 ringgit camnih punye menggelupor memang nak kena maki balik lah.
    hahahahahhahahaha.

    ReplyDelete
  12. haahahah gila saiko customer nie...kalo lieya terus jek return balik duit die...malas nak layan....mcm batak plak haahahhahah...

    ke die ade pengalaman pahit kot beli online tu die berhati2 sangat2 tuh...

    ReplyDelete
  13. Eeeeeiiii ni customer apa ni? Buruk benor perangai.

    ReplyDelete
  14. Memang susah klu dpt pelanggan yg camni.....sabar ajelah

    ReplyDelete
  15. hahaha lawak la customer macam ni...gelabah tak tentu pasal.jangan la mommyzzz ada customer macam ni.karang doc yang meroyan hahaha

    ReplyDelete
  16. Dia takut duit dia lesap tu DZ....Nama pun manusia hehe....
    Seronok ada bisnes sendirikan.....

    ReplyDelete
  17. Moga mommyZZZ tak dapat customer yang macam ni, juga janganlah ada dikalangan kita kena macam ni..

    ReplyDelete
  18. tak menyempat2 nak tunggu respond..dia ingt semua org mcm dia yg hp sentiasa terganggung kat leher??

    ReplyDelete
  19. Ish3..memang tak.menyabo betul..pegi la.kedai beli.kalau macam tu punya pesen manusianya.acik harap fiza tak akan jumpa orang macam.ni.

    ReplyDelete
  20. Kurang kesabaran tahap gaban customer ni ... huhu

    ReplyDelete
  21. Uish...np mcm tu? Skerinya. Haihlah...inilah org terlalu cintakan uit. Tkot sgt kena tipu.

    ReplyDelete
  22. Hantar mesej bertalu2, apa ke hey nie...Agaknya customer ni mabuk daun ketum kot...?

    ReplyDelete
  23. Ya Allah..sabar jelah dpt customer mcm ni..dugaan org berniaga bukan sikit..

    ReplyDelete
  24. kesian...dia menyerlahkan diri dan perangainya ..bodoh...setan..semuanya terkeluar..kan ada cara yg lebih sopan...call aja lah kalau terdesak sangat..

    ReplyDelete
  25. Alhamdulillah...tak penah lgi jumpa customer camni takat hari ni...smuanya baik2 belaka...:)

    ReplyDelete
  26. Melampau. Sangat kelam kabut tak reti nk tunggu. Kadang2 ada peniaga ni bisnes online sebagai bisnes sampingan selain daripada tugas hakiki. Saya ade je jumpa peniaga yg malam2 baru dia akan reply order. Dia akan cakap awal2 dia kerja. So, sebagai pelanggan, kita kena sabarlah. Tak kan bank in 10 minit, terus nak suruh pos. Kejadahnyaaaaa

    ReplyDelete
  27. Ini serius - kata Wonderpets...

    Susah gak nak melayan customers yang pelbagai ni. Belum sampai 24 jam dah sibuk nak minta orang reply. Dia ingat dia seorang je ke yang beli dari kita. Aduhai, kesian customer ni meroyan tak bersebab. Kalau rasa musykil, janganlah beli online!

    ReplyDelete
  28. Mintak dijauhkan la org mcm ni jd pelanggan SA...ni henis x sbr ni...jenis nk kena penampar

    ReplyDelete
  29. Apa bangang sangat pelanggan yang macam ni. patut sebelum bank in pun dah bincang dulu dengan penjual. Adoi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...