Wednesday, August 20, 2014

WW: Rasa Nak Berendam Rendam Bermalas Malasan.


27 comments:

  1. seronok budak2 kalau berendam lam kolam cam ni

    ReplyDelete
  2. tu lah yang saya rasa hari2.. kalau klinik doc dekat dah lama saya terpacak nak mintak mc awal2 pagi.. haha

    ReplyDelete
  3. Memang best kalau dapat berendam macam dorang tu.. ;)

    ReplyDelete
  4. Usah kata budak...mak pak budak pun syiok apa bila dpt berendam!

    ReplyDelete
  5. wahhh... seronok nya berendam dalam kolam... hehe

    ReplyDelete
  6. Seronoknya dapat bermain air. :)

    ReplyDelete
  7. Arghh DZ, rasa macam nak join sekaki berendam dengan budak berdua ni jek!

    ReplyDelete
  8. Akk suka gak rendam berendam ni..tp tak putih putih pun...
    Muka hepi jer hero 2 tu berendam...

    ReplyDelete
  9. amboi seronoknyaaa hero dua orang ni berendam yerrr

    ReplyDelete
  10. kannn.. bestnyeeee.
    anak2 pon asik tanya bila nak pi mandi kolam. hehehe

    ReplyDelete
  11. usahkan anak2..nie kalau mak pak dpt berendam nie mau xnk naik..especially mak2..ari biasa dpt mandi asal boleh je..xde berlama-lamaan dh..mana tau bile dpt mandi kolam leh lama skit..kihkihkih..

    ReplyDelete
  12. Bebudak kalau jumpa kolam apa yg tak seronoknya. Mak budak ni pon rasa nak berendam sama ☺

    ReplyDelete
  13. apa lagi
    issue MC utk diri sendiri dan anak2
    kasi tutup klinik
    zazzzzzzzzzzzzzz berendam
    kakahkah

    ReplyDelete
  14. Amboi seronoknyaa 2 beradik nie mandi manda yer.. :)

    ReplyDelete
  15. umah doc ke ni! siap ada kolam mandi..

    ReplyDelete
  16. Saya pun suka jgk klu dpt berendam mcm budak2 tuh..haha.syiok

    ReplyDelete
  17. Seronoklah bebudak tu dapat bermandi-manda di kolam. =)

    ReplyDelete
  18. Salam kenal dari Ros.. Ros singgah dan follow..

    ReplyDelete
  19. budak2 kalau dapat mandi kolam, memang seronok la kan.. berendam lama pun x pe.. hehe.. comelnya dia senyummmm.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...