Friday, July 18, 2014

MH 17

Doa itu senjata orang mukmin..
Dan sesungguhnya, orang mukmin itu, bersaudara.


22 comments:

  1. memang terkejut sangat dapat tau berita ni
    walau takde kenalan yang terlibat, tapi atas dasar kemanusiaan kita turut bersedih
    seluruh Malaysia bersedih

    Innalillahiwainnalillahirojiun...

    ReplyDelete
  2. Apalah kemampuan kita selain doa-doa dan doa...
    Mereka di Palastine pun mendoakan kita juga

    ReplyDelete
  3. alfatihah... ujian buat kite semua rakyat malaysia...

    ReplyDelete
  4. Doa..doa...dan jangan putuskan doa...

    ReplyDelete
  5. Al-Fatihah...tiada kata-kata...Hanya DOA buat mereka..

    ReplyDelete
  6. Allah sedang menguji kita..
    semoga waris mangsa dikurniakan ketabahan atas musibah ini

    ReplyDelete
  7. Al-Fatihah! salam takziah buat keluarga mangsa..:(
    Sedih! tak terkata.. ujian Allah keatas seluruh rakyat Malaysia..

    ReplyDelete
  8. Al-Fatihah..
    Terima kasih GAZA.

    Pray for GAZA.

    Sedihhh.. berita yg sangat mengejutkan.. :(

    ReplyDelete
  9. Itulah senjata kita cuma Allah belum mahu mengabulkan Dia masih ingin menguji keimanan setiap hambanya.

    ReplyDelete
  10. Innalillahiwainna ilahirajiun....

    ReplyDelete
  11. Innalillahiwainna ilahirajiun..
    Moga keluarga mereka tabah dan kuat hendakNYA.

    ReplyDelete
  12. Macam - macam ujian ALLAH berikan... tabah je lah kan dan berduaa..

    ReplyDelete
  13. ini semua ujian... mesti hadap!

    ReplyDelete
  14. Gambar tu memang bawa banyak pengertian yang sesungguhnya orang mukmin itu bersaudara dan saling mendoakan. Allahuakbar. Selamat berpuasa Doc

    ReplyDelete
  15. Semoga ketika menghadapi musibah MH17, kita rakyat Malaysia tidak melupakan penderitaan rakyat Gaza yang diserang dengan peluru yg kekuatannya beribu kali kekuatan missile Ukraine...

    ReplyDelete
  16. Musibah yang amat meruntun jiwa...kedua2nya. Moga mangsa di tempatkan di tempat terbaik disisiNya..aaminn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...