Monday, July 21, 2014

Baru Kau Tahu Nak Sedih Wahai Zionis??

Selama ini, sejak 1948..
Kau bunuh askar Palestin...
Kau bunuh wanita & anak anak Palestin
Kau bom mereka yg tak berdaya nak melawan..
Kau tembak mereka yang lemah dan tiada senjata..
Kau tindas mereka yang berjuang utk dapatkan kembali tanah mereka yang kau rampas secara zalim!


Hari ini..
Kau menangis..
Aku doakan..
Moga lebih banyak tangisan di pihak kau akan menyusul selepas ini..
Sebab janji Allah itu Maha Benar..
Kau akan tersungkur tewas dan dimalukan..





22 comments:

  1. Dah banyak rakyat plastin terkorban.. kau baru ciput dah menangis beriye sangat.. padanlah dengan muka kau.. kami akan tunggu tangisan kau yg panjang apabila negara Israel lenyap dalam peta dunia nanti..

    ReplyDelete
  2. ada hati ke dia nak nangis..entah2 hanya lakonan semata..

    ReplyDelete
  3. Mereka tak tahu lama dah kita menangis dek perbuatan mereka.

    ReplyDelete
  4. baru satu pon nanges mcm nak mati
    Islam dah beratus ribu, boleh lak dia pejam mata
    betul kata kak yon, berlakon kot

    ReplyDelete
  5. tangisan mereka tak sampai satu peratus daripada apa yang mereka dah buat...

    ReplyDelete
  6. rasakan tapi masih lagi tak setimpal dengan apa yg meraka dah lakukan pada rakyat palestin.

    ReplyDelete
  7. Semoga lebih banyak tangisan dan raungan mereka ...

    ReplyDelete
  8. Aminnnn..
    *saya aminkan doa DZ dengan sepenuh hati~

    baru dorang tahu erti kehilangan. selama nih dorang x de hati perut langsung membunuh rakyat palestin.
    x de belas kasihan langsung.

    Ya Allah..
    Bantulah saudara islamku di bumi palestin.
    lindungilah wanita2 dan anak2 kecil di sana.
    bantulah pejuang2 agamamu Ya Allah.
    Berikan kemenangan buat mereka.. Amin~

    ReplyDelete
  9. nngis sbb pe nih? setakat sorang askar tak guna mati beria2 di ratapi... yg ko bunuh org palestin nun ntah dh berapa ribu tak terkira ko ingat keluarga dia tak sedih... haram jadah

    benci betul tgk kt berita mlm td yg si obamam tuh sokong israel... bodoh piang betui... maaf lah doc ter emo lak... astagfirullah...

    ReplyDelete
  10. Itu foto propaganda utk raih simpati...mesejnya: kami juga manusia yg boleh menangis...

    ReplyDelete
  11. sebenarnya kan... dorang kan... akan merahsia kan kematian di kalangan mereka... sebab.. mereka sebenarnya tidak ramai... mereka takut.. kalau2 orang tahu golongan mereka semakin berkurangan... --dorang nages sbb takot la tuuuu-- ..

    ReplyDelete
  12. NAmpak kelakau plak depa nangis....sebab sebelum ni tak nampak or tak didedahkan kot.....

    ReplyDelete
  13. Berlakun depan kamera jer kot?

    ReplyDelete
  14. Kenapa perlu ada peperangan yang merobek rasa setiap insan, menyusun sedih pada sebuah kehilangan.

    Moga kembali aman.

    Allah kami bermohonon denganMu berilah kemanan kepada mereka, kurniakan kekuatan buat mereka yang teraniya dan kau musnahkanlah mereka yang zalim sebagaimana Engkau memusnahkan Tentera Abrahah.

    ReplyDelete
  15. Bagus lah tu. Lepas ni bagi dorang nangis dgn lebih banyak lagi.

    ReplyDelete
  16. Alahai, baru mati sorang dah melalak. Tahupun sedih. Ingatkan tak berhati perut. Kenapa mereka tak gelak je bila ada kematian. Bukan ke itu suatu kebiasaan bagi mereka, tengok ramai orang terkorban akibat perbuatan kejam mereka sendiri. Nyampah pulak nak nangis-nangis sedih konon.

    ReplyDelete
  17. Ala...purak-purak jer tu.... Diorang mana ada hati dan perut...

    ReplyDelete
  18. salam...
    lawatan pagi isnin yang indah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...