Thursday, June 12, 2014

Tahajud Bola

yang ku sokong

yang ku harap



malam ni malam  nisfu syaaban
so ada masa 15 hari utk practice qiammualail secara istiqomah
alang alang bangun tgk bola
jangan tahajud bola dulu..
tahajud kat tuhan dulu..
:)

32 comments:

  1. bagus lah kalo bangun tengok bola lepas tuh buat tahajud skali.
    ade keberkatan di situ.. hehehehe.

    ReplyDelete
  2. niat yang baik
    semoga dipermudahkan

    ReplyDelete
  3. hahhaha...bos pun dah apply cuti
    senang sebut tahajud bola. ..2 dalam 1..sambil tahajud..sambil tgk bola...bersangka baik...hehhehee

    ReplyDelete
  4. confirm saya akan terkejut tengah2 malam... Gooooooollll!!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. hihihihi.... tahajud bola.... berapa rakaat la pulak tu.....

    ReplyDelete
  8. Saya tak minat bola..suami pun. Jadinya takde la kes tahajud bola ni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama dengan Ujie...hehehehhehe....

      Delete
  9. Jangan jerit kuat sangat goal nanti hehe

    ReplyDelete
  10. heheheeh teribaik punye nasihat ni doc.....

    siap leeee en laki berjaga layan bola ni karang....takpe2 bukan tiap2 tahun kan....

    ReplyDelete
  11. kihkihkih,,nasib baik mmg xminat bola..kalau x mesti merah muke saya..;)

    ReplyDelete
  12. nasib baiklah kami suami isteri tak layan bola..lebih-lebih lagi bola luar negara ni.

    ReplyDelete
  13. bangun kerana bola boleh.... bangun soh wat susu anak ko merengek... mmg nak kena la... eh, emo pulak. hehehe

    ReplyDelete
  14. Doc pun jgn la berjaga bola sgt..tido la dulu ambik cengkeram. Takut ngantuk nanti nak cucuk urat tak nampak...haha

    ReplyDelete
  15. sy akan bangun demi pasukan jerman walaupun esoknya keje. kalu ngantuk sy lari msk surau hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  16. Awal pagi esok saya dah siapkan alarm supaya tak terlepas perlawanan Brazil-Croatia. Tapi betul juga kata doc, kalau bola boleh bangun mengapa tahjud terasa liat...?

    ReplyDelete
  17. hahah..betul tu..tahajud Bola tu tolak tepi dulu..

    ReplyDelete
  18. Kita sokong kalau pemainnya hensem je, DZ. Tak kuasalah nak berjaga malam tengok bola :)

    ReplyDelete
  19. Tak apalah doc tengok bola dulu baru tahajjud daripada yg tak tengok bola terus lena sampai pagi:)

    ReplyDelete
  20. InsyaAllah Dr... alang2 tgk bola tu, baik sujud pd Allah dulu kan...TQ mengingatkan... :)

    ReplyDelete
  21. harap2 xde la yang demam tetiba lak ari Isnin nati ye....

    ReplyDelete
  22. Sambil2 berbola..sambil beramal..tak gitu doc...

    ReplyDelete
  23. Oranje juga..hahaha...ngan Germany ngan Argentina ngan Spain...hahahaha...tamak

    ReplyDelete
  24. Harapnya gitulah...barulah dua dua pun dapat kan DZ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...