Friday, April 4, 2014

Menolong Mummy Amalan Mulia




Alahaiii Zayyannnnnnnnnnn   :P

 

43 comments:

  1. bahahaha...baik nyer hati anakanda walaupun trajedi :) bagus bagus budak bijak ni!

    ReplyDelete
  2. hahahahha..macam anak zee aritu..3kali bilas balik baju baru ilang saki baki pampers yang melekat..nak hangin pin tak jadik..

    ReplyDelete
  3. nasib baik dlm pampers tu takde bahan buangan.

    ReplyDelete
  4. alahai zayyan..kira dah tolong buat hati mummy berbunga2 ok lah kan !

    mohon like review sy di fbpage
    https://www.facebook.com/mbherbs/photos/a.424193451049358.1073741846.172523436216362/424372661031437/?type=3&theater

    t.kasih

    ReplyDelete
  5. agaknya zayyan ingat pampers tu boleh basuh dan pakai balik...hihi

    ReplyDelete
  6. alahaiiiii...bagusnye niat tolong mommy die...walaupun berakhir dengan tragedi

    ReplyDelete
  7. hahahaaaa.. niat tu da baik da..nak bantu. tapiiiii...

    ReplyDelete
  8. bravo..bravo.....hahaha
    Niat dah baik dah tu...

    ReplyDelete
  9. Allah..terlebih bijak Zayyan ni... nasib baik bukan diaper e ek...

    ReplyDelete
  10. niat dah baik tapi execution belum okay lagi. hahaha. believed me, I know how miserable that is when it comes to pampers masuk dalam washing machine.

    ReplyDelete
  11. ahahhaa...comelll lah zayyan ni... nak tolong mummy ye...:)

    ReplyDelete
  12. Ekekeke...zayyan ingat pampers tu boleh masuk mesin jugak kot. Rajin anak bujang nih ☺

    ReplyDelete
  13. hehehe... sel sel otak tgh bersatu. maafkan zayyan mummy! :)

    ReplyDelete
  14. hahaahah zayyan...zayyan...tolong mummy buat due kali keje basuh baju yeak haahahahahaha...

    takpe doc, ari ni salah buang pampers dlm mesin basuh, esok2 zayyan pandai dah sidai kain terus heheeheheh

    ReplyDelete
  15. nasib baik dalam diaper takde sisa pepejal...huhu
    anak saya pun pernah buat gak..huhu T_T

    ReplyDelete
  16. hahahahaha...sori lah doc tergelak dulu...tolong menolong amalan mulia...jd mummy kena tolong basuh semula lah yer....

    ReplyDelete
  17. Psmpers tu berisi najis ka idak? Hiapp hiapp..:)

    ReplyDelete
  18. Niat dia yang penting tau... Suci murni lagi ikhlas tau niat di hati dia tu...hehehehehe

    ReplyDelete
  19. Good job Zayyan...mummkena basuh sekali lagi baju2 tu semua....

    ReplyDelete
  20. Tragedi mesin basuh atau komedi mesin basuh nih...? Apa pun itu memang perangai semula jadi budak-budak yang sangat suka menyibuk dan terlebih rajin untuk membantu ibu bapanya (kerana mereka mengharap pujian ibu bapa). Masuk pampers dalam mesin basuh tak apa juga, kes kawan saya anak kecilnya masukkan seluar abahnya dalam mesin basuh, malangnya dalam seluar abahnya ada henset, dan henset tu bukan Nokia 3310 tapi iPhone!!!

    ReplyDelete
  21. Alahaiiiii.. hahahahahaha
    tak tahu nak kesian kan kat Mommy or Zayyan..
    hahahahaha.

    ReplyDelete
  22. saya pernah kena.. seksanya nak kena basuh balik.. bukan setakat baju2.. maesin basuh sekali.. huhuhu..

    ReplyDelete
  23. Ya Allah Zayyan sayang... niat nak tolong mummy tapi at the end mummy kena buat kerja 2 kali ye:)

    ReplyDelete
  24. hahaha... tkpelah sekurang2 niat dier bagus nk tolong mumyy dier tu !

    ReplyDelete
  25. Comelnya zayyan.sabo je la mummy

    ReplyDelete
  26. heheeh...bagus2..pampers pun nak di cuci jugak la Mummy..kekekek

    ReplyDelete
  27. Sib baik air dah ada back to normal

    ReplyDelete
  28. Niat baik tu ada tapi ..salah tempat....hahaha! macam2 ...

    ReplyDelete
  29. hahahhaha sabar lah fiza...zayyan tengah rajin tu

    ReplyDelete
  30. zayyan nak bagi mummy pahala lebih tu

    ReplyDelete
  31. kena dengan pic dia tu, tetiab dia sengeh..hik3, sabo banyak2 :)

    ReplyDelete
  32. hahaaaa sama je masa budak2 ni kecik dulu.. macam2 ada masa nak sidai baju kalau depa dekat masa kita nak masuk kain dalam washing machine tu.. doll nak swim lah.. nak basuh segala jenis toy lah.. semua masuk dalam machine.. nasib tak rosak machine..

    ReplyDelete
  33. hahhaha apa lah sgt bdk umur zayyan tuh tau kan... kire ok lah tu len2kali dia belajar lg

    ReplyDelete
  34. hahahahaha

    bijak bijak!! kasi basuh sama itu pampes!!

    ReplyDelete
  35. tahniah ada anak yang makin rajin. hahaha.. dah tu cemana nak cuci ketul2 jernih tu. jenuh la,

    ReplyDelete
  36. heee dia silap tu.nak buang dlm tong sampah pi buang dlm mesin..serupa anak sy..nak buang pampers, tapi pi letak atas katil..

    ReplyDelete
  37. ehmmmm .. kalau saya memang angin satu badan.. ha. ha... tak boleh tahan nak membasuhnyer balik tu pening...

    ReplyDelete
  38. Hihihihi rajinnyaaaaa dia. Pampers buang dalam mesin kihkih

    ReplyDelete
  39. Niat dah betul, pelaksanaan tu perlu diperbetulkan

    ReplyDelete
  40. syabasssss anakanda.....hahaha...
    niat mulia tu....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...