Wednesday, February 12, 2014

Gangster

Semalam ada seorang pesakit..
Datang mengadu sakit kepala..
Tak cukup tido..
Dan nak MC...

:)


Patient tu lebih kurang macam ni la..tangan penuh tattoo, dada bertattoo
dia kata dia tak dapat tido sebab malam malam dia kena kutip hutang..
kutip hutang klien dia..

Aku malas risau takut pun ada nak tanya lebih..
Aku senyum..
Oh ya, sebelum korang tanya..
Ya...aku bagi MC..:P

41 comments:

  1. Ekeke...tu semua langkah2 keselamatan awal tu doc.

    badan dah bertatoo2 tu bagai, so elok la x pyh bnyk tnya. Bg ajelah ye doc..

    ReplyDelete
  2. Perghhh! Klau sy pun...diam dan dgr saje.....bnyk tnya nnti..kut mkn penumbuk je...naye...

    ReplyDelete
  3. eh eh..cheqna pun citer pasal lelaki bertato gak..
    ala si jebat dalam drama tu
    hahahaha

    ReplyDelete
  4. Kehkehkeh.... 'tau takottttttt'

    ReplyDelete
  5. jangan tertipu doc! tu strategi terbaru nak dapatkan mc. entah2 marker pen kot... hehehee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Botak, kerja nya la nak buang masa menconteng di badan sendiri. Hahahaha.

      Delete
  6. Klo dah kerja kutip hutang tu, faham² lah khenn. Klo tak bagi MC kang kena simbah cat merah plak...hehehe...

    ReplyDelete
  7. kih kih kih kih kih..
    kalo saya jadik DZ pon sy bagi jer MC tuh.
    takut eh nak tanya lelebih.
    dia menipu ke tidak.. urusan dia dgn tuhan lah. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  8. waduhhh...takutnya kalo terjumpa jenis yg camni..

    ReplyDelete
  9. hehe...yup..bg je la doktor..risau plak diapa2kan

    ReplyDelete
  10. ahahaha.. sekali dia hentak.. doktor yg mc seminggu gamaknya..

    tapi sebenarnya orang begini ok dan baik hati..tapi sebab nature kerjanya begitu kena nampak garang sikit..


    saya pun penah mintak mc tak tido malam sbb jaga anak sakit..hehehe..

    ReplyDelete
  11. gangster pun ada mc eh.....wow.....

    ReplyDelete
  12. Hahaha mesti doc kasi punya.. kang tak pasal2 kena gertak.. kalau gitu gayanya mesti kaki pukul tuh.. sebab keje mintak hutang..

    ReplyDelete
  13. hahahaa...dokter pon takut...
    nanti nk try dtg klinik ada tatoo kt lengan..
    tatoo hello kitty la tapi..

    hehehehe

    ReplyDelete
  14. Ahahahaaa...tak nak ambik risiko eh doc...

    ReplyDelete
  15. Dia macam ni, Doc...

    Sama ada dia dapat MC.. atau doc sendiri yang dapat MC...
    pilih la...
    hehehe

    ReplyDelete
  16. kutip utang pun nak mc ke? maknanya dia masih takut bos dia. Maknanya bos dia lagi mentakutkan. Maknanya kalau bos dia yg dtg mintak mc, mungkin doc akan bagi 10 hari terus. kehkeh.

    ReplyDelete
  17. takut kene pukul ye doktor!!?? hahahaha...serammmm tgk tattoo banyak-banyak ni!

    ReplyDelete
  18. Kalau kakak pun bagi aje MC.
    Risiko tinggi doc. kalau tak bagi... kakak pun takut tengok

    ReplyDelete
  19. doc cek bdn dia sume ke sbb tau kt bdn dia pun ada tatoo? agaknyer dia keje along ek doc? huhuhui aik boleh lak nk amik mc2 kalu keje along nih... pelik jgk

    ReplyDelete
  20. Kalau dia kerja malam, sebagai pengutip hutang, kenapa dia perlukan MC? Bukan siang2 dia tido ke?

    ReplyDelete
  21. dia pun takutkan bos dia jugak tu sebab tu dia mintak mc.. hehehe..

    ReplyDelete
  22. len kali aku nak wat gini gak ar, wakakkakakakkaka
    tau ko takut ye!
    tapi bagi ajelah MC, tak berbaloi weiiiii kalau diapa2kan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak. Kau agak kalau kau buat macam tu ada tak orang takut? Selain anak-anak kau? Hahaha.

      Delete
  23. Bagi MC tu ikhlas ke atau takut kena penumbuk?? Saja nak tanya, sebab saya pun jika jadi doktor akan bagi MC bukan saja kepada gangster tu tapi kat bini dia sekali (kalau dia bawa bini sekali la)..hehehehe...

    ReplyDelete
  24. kalau saya la doktornya, dia mintak sehari...tiiigaaa saya kasi. rehat2kan badan saya bagitau dia. kihkihkih

    ReplyDelete
  25. Don't judge a book by its cover. Tu yang dia ma minta mc & x boleh tidur sebab pi mintak hutang. Rupa ganas tapi dalam hati ada taman.. kalau DZ tak bagi mc sure dia nangis merayu2. ..

    ReplyDelete
  26. aik ganster pun kene ambik MC ya Doc...hehe

    ReplyDelete
  27. susah gak jadi gangster ni, tak leh cuti sesuka hati..hehe

    ReplyDelete
  28. Assalamualaikum DZ

    Subhanallah
    risau juga yer

    ReplyDelete
  29. kalau uncle jadi doktor, dia tak minta pun uncle kasi ... hehe.

    ReplyDelete
  30. uikss... serammm tgk badan penuh tatoo..haha..
    klu sy pun kompom bagi MC Dr...

    ReplyDelete
  31. kahkahkahhhhh!!
    setuju dengan Dak Nizam!!

    ReplyDelete
  32. kalu ruper ni KA pun pikir dua kali x nak bagi MC hehehe

    ReplyDelete
  33. wuuuu ... gengster pun cari mc .. apa keleeeessss

    ReplyDelete
  34. hahahahehehehuhuhu...kena bagi la....

    ReplyDelete
  35. Ishhh....tak fair macamana nih! Saya ni tak cukup tidur anak demam pun tak berani nak buka mulut minta MC kat doktor. Takut doktor kejar dengan penyapu, suruh shoo shoo dari klinik dengan kadar segera.

    Tapikan kalau orang cam ni kalau DZ tak bagi MC, mahu doktor pulak yang kena kejar dan lebam-lebam. Kalau doktor dah sakit, sampai nak bagi MC pulak ek?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...