Monday, January 13, 2014

You Underestimate The Power Of The Darkside

hinsss..hinss..( bernafas gaya darth vader)
hahahaha

23 comments:

  1. ok..kelako! psstt..sure ke boleh bernapas? :D

    ReplyDelete
  2. naik motor kat taman lepas tuh pakai tuh sebagai helmet stylo jugak tuh...hehe

    ReplyDelete
  3. Jangan pakai lama2... Semput kang... Hihi

    ReplyDelete
  4. hari tu igt nk beli topeng bane, last2 x jadi pulak. huhu

    ReplyDelete
  5. hahahahaha
    untuk anak2 itu kang





    https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

    ReplyDelete
  6. Salam.
    Hehe Nak tayang juga nabil pakai bendaalah ni kat doc!

    ReplyDelete
  7. ni bukan klakor.. ini scary! muahahahha

    ReplyDelete
  8. he he he..sian smpi semput2 dah nyawa pki menda alah tu!

    ReplyDelete
  9. kalau jumpa malam2..tak cukup tanah nak lari...

    ReplyDelete
  10. hahhahhahaha!!

    nak kirim satu!!!

    ReplyDelete
  11. ni terlebih makan kangkung ni.. lalalalariksss...

    ReplyDelete
  12. hahaha.. ni kalau buat kelakar seram kat anak2 memang syok ni.. ;)

    ReplyDelete
  13. Saya bayang kan doc bernafas sambil hidung kembang kempis.

    ReplyDelete
  14. macam nak lawan ngan tokei kangkung jer.....

    ReplyDelete
  15. Power of Darkside eh... That Darkside can turn to sunshine tak nanti? Praying and hoping....

    ReplyDelete
  16. Boleh disambungkan ke nebulizer tu...senang nk sedut..hinss..hinss...hinsss

    ReplyDelete
  17. As-salam..

    tolong hinss.. hinss sama he..he..

    ReplyDelete
  18. Opocot! Terkejut Kak Bedah! Ingatkan sapalah tadi. Ni kalau masuk klinik disambut begini, mahu pengsan kat depan pintu tu jugak.

    ReplyDelete
  19. Boleh gani darth vader nih. Nangis klo dia tgk...muahahaha....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...