Thursday, January 23, 2014

Cheese Cake Leleh

Sekarang ni trend kek cheese leleh kot..
Wife aku sedang menyiapkan order 55 boxes cheese leleh..:)
Alhamdullilah...rezeki awal tahun..

Gambar gambar ni aku cilok dari FB customer wife aku, which is, member2 blogger jugak :)
Laptop aku buat hal...takleh baca SD card camera aku..Jadi dslr aku kena peram jap..

ni repeat order dari orang kaya Bkt Jelutong..keh keh keh

ni si iyra yang order..tap dia dah stop berblog mulai Jan 2014  :P

ni kawan kawan seopis si iyra yang merasa iyra punya order..terus lepas tu order 25 boxes dari wife aku..TQ ye iyra jadi agen...hahahaha

si iyra order cheese leleh perisa choc & red velvet

kepada yg nak order, bleh la visit FB wife aku Dreamy Treat Bakery Studio, atau call/ wassap Fiza @ 013 3650783. Harga nya RM12 per box. Kena self pick up la..tak leh pos..hahaha

flavor cheese cake leleh ni antaranya 
choc, cappucino, orange, strawberry, pandan, RV, etc etc)

Cuti raya cina aku balik JB...so geng2 blogger JB kalau nak order...dipersilakan  :)
aku ada kat JB dari 31 Jan hingga 2 Feb 2014

Terima kasih  :)

43 comments:

  1. bestnyer..mantop nih! kalau dkt nak gak test..:)

    ReplyDelete
  2. aduhhh sedapppnya...suka segala jenis cheese cake...klu dekat sy pun nak order ni Dr.. jauh lah.....

    ReplyDelete
  3. habis lah chis tu leleh-leleh atas nota Dak Iyra!!

    ReplyDelete
  4. Ya Allah sedapnya, meleleh air liur nengok ni..Hantar Batu Pahat tak?

    ReplyDelete
  5. bencikkkkkkkk.. semalam baru je I sebut2 nak cheese cake leleh tau Doc.. *lelehailiyo* =(

    ReplyDelete
  6. alaaa....kalau self pick up kat mana plak...KL Sentral boleh ke? ke kat Seremban?ahaks....serius ni...

    ReplyDelete
  7. Meleleh ailio tgk cheese cake leleh nih. Nak jugak.

    ReplyDelete
  8. kalu dkt boleh lah oder doc... ni udahla jauh nk amik sendiri lak pyh... eh tp edy skrg keje kt site shah alam... nnti2 kalu apa2 blh la tanya kt wasap yek.... terliur nengok meleleh2 tuh

    ReplyDelete
  9. perghh.. baca entry ni terus meleleh2 je.. haaa camno? sapa nak lap ni?
    moga terus success yer bisness istri doc.. :)

    ReplyDelete
  10. adoihhhhhh leleh air liur ni.... ceh!

    ReplyDelete
  11. Memang leleh betul gini punya gaya.

    ReplyDelete
  12. wah...cantiknya..siap beriben lagi..nice..member ofis ni pun sama juga..sibuk ngan bisnes kek dia

    ReplyDelete
  13. meleleh air liur melihat cheese cake leleh tu....klu dekat mmg akulah customer yg paling setia mengorder cheese kek ini....hehe

    ReplyDelete
  14. Baru nak tanya pos ke tak? Huhu.

    ReplyDelete
  15. sayangnya takleh pos, slurp2..

    ReplyDelete
  16. 55 pu termasuk order dari akak lah kan..tak sabar tunggu esuk sampai..

    ReplyDelete
  17. sentapppp...meleleh air lioooooo...

    ReplyDelete
  18. ya Allah... sumpah aku terliyoooo... skang air liyo aku plak lelehhhhh cemana ni???

    ReplyDelete
  19. meleleh wei kami di sini...........

    ReplyDelete
  20. Kami pun plan nak ke JB dari 31/1 - 2/2. Bolehlah jumpa kat sana kalau ada masa

    ReplyDelete
  21. kena masanya aku leh pick up, sure aku nak order, gila babas ar, nampak sedap weiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  22. salam jumaat..bestnya tengok cheese yg meleleh-leleh tu..kalo boleh pos mau la juga order..tapi jauh boleh tengok ajer la..hihi..

    ReplyDelete
  23. Murah rezeki ni, DZ. Dah meleleh air liur ni bila dengar cheese meleleh-leleh ni :)

    ReplyDelete
  24. sedapnyaaaa..kita tengok cheese meleleh,,terus meleleh liur...rajin mem dr,boleh siap tempahan banyak tu..

    ReplyDelete
  25. walla.. sangat sedap.. hari-hari lalu kat Klang Sentral tu.. nanti kalau den nak den sms/call.. ;)

    ReplyDelete
  26. perghhh leleh haaa tgkkkkk!! betul doc skarang tgk femomena kek nieh.....ari tu lieya beli ngan budak opis 4 bekas...fuh sekali ngap jek...mmg sedap...lagi2 kalo sejuk2....laju le menyedut masuk tekak kakaakakaka

    alhamdulillah....murah rezeki bisnes isteri doc...

    ReplyDelete
  27. Alahaii sedapnya! Saya follow sini ;)

    ReplyDelete
  28. Aduuuiii doc..air liur saya pun dah leleh ni...ada ubat ke doc nak hentikn penlelehan ni...?

    ReplyDelete
  29. moga Dreamy Treat Bakery terus success

    ReplyDelete
  30. rajinnya berbusn. skrg ni mmg tgh meletop kek leleh ni. memang ketagih kalau sekali makan.

    ReplyDelete
  31. okeh kalau nak order den roger Doc ya...

    ReplyDelete
  32. hhmmm yumm yumm... kena tunggu pi KL la.. doc, pls email address.. ada gift teka i pi mana for cuti dulu tu.. jawapan dekat2 dah tu.. email to o-mulan@hotmail.com ya..

    ReplyDelete
  33. nyum2 sedapnyer doc nanti pi KL boleh ler nak order...

    ReplyDelete
  34. sedappppp..
    hehehe.. silalah order ye.

    dak iyra model x berwajah..
    hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...