Sunday, October 27, 2013

Bil Astro Naik Lagi ( Effective 24 Nov 2013)

Yeay!!!


Pakej Sukan naik RM6   :P


 Pakej Keluarga naik RM 2  :P


So,
Total kenaikan bil Astro aku, RM8.00

Takpe..
Masih rendah di rantau Asean..
:P

34 comments:

  1. Tu yang semua kena naikkan nak bagi
    at par dengan negara2 lain....
    Tapi kadar pesakit kencing manis turun la x lama... doktor2 mesti bangga dengan keperihatinan pemerintah terhadap rakyat kan...

    ReplyDelete
  2. Masih rendah berbanding di Zimbabwe dan Nigeria ...

    Eh! kat sana ada Astro ke? ;-)

    ReplyDelete
  3. hadoiiiii
    semua mau naik...
    kang ada jugak yang naik minyak ni...huh!!!!!!
    tunggu bil sampai r...malas nak kira..yang pasti memang naik

    ReplyDelete
  4. hoiiiiiii apa semua naik ni DZZZ.. tak ada benda pn yg turun??!!
    makin parah ni.. lama2 duit gaji habis byr hutang je.. sobs =(

    ReplyDelete
  5. gitulah jawapannyer...adoi...

    ReplyDelete
  6. Oh yessssss...bertambah la lg rm8 sebulan dlm bill mak! Errr...x bley bising2 bill ni naik wooo nnt ada org suruh kita g jd warga negara lain! :p

    ReplyDelete
  7. adoii serabut tul la..semuanya makin btambah..kesian tul ngan rakyat mesia

    ReplyDelete
  8. kehkehkeh..

    sudah sudah la dengan monopoly..rakyat bukan nak sangat subsidi.. tapi bagilah peluang sama rata untuk usahawan bersaing.. bukan polisi nak bagi kaya kroni sorang.. gila..

    ReplyDelete
  9. Rumah akak tak de astro so tak ambik port sangat...

    Ada lagi eh rumah org kat KL ni tak ada Astro eh...ahahaaa...

    ReplyDelete
  10. ye betuuulll masih lagi rendah..adui aiii..

    ReplyDelete
  11. Salam.Emmm....menjak minyak naik..semua brg2 keperluan sama naik...bil ASTRO pon naik gak!Nk buat camna...byr je larrrr:(


    p/s;Klu wife brminat lg nanti..blh jer colling2 saya.Blh dpt harga yg menarik..(^_^)

    ReplyDelete
  12. akak dh lama buang Astro hehe...semua yg ada kt rumah ni bkn kaki tv...lagipun geram..akak tak tau mana rancangan yg diulang siar..mana yg baru...

    ReplyDelete
  13. Byk benda dah naik rege skrg ni kannn.... kesian kita sbg pengguna ni.... hrmmm....


    P/s : meh ler nk gi shopping kat golok, barangn bakery mesti murah kat sana....

    ReplyDelete
  14. Ya ke?
    Itu dah campur GST ke belum?

    ReplyDelete
  15. Dia masukkan kita tak minta pun...alih alih nak naikkan cas...

    ReplyDelete
  16. Akak tak terlibat dalam hal ni sebab takdak astro, kihkih!

    ReplyDelete
  17. Salam,
    Oh ya ke? ada yg nak kena buang ni...
    Ya quran tu spt yg dikata. Tapi yg terbaru ni kecik sikitkan.

    ReplyDelete
  18. salam selasa abg doc tuuu., harhar2 wak xde idea nk komen ape2 pon ;-p

    ReplyDelete
  19. aaarrrggghhhhhhh!!!!!!!!!! jap..jap..nak cari panadol.murah aje tu rm8..(sambil telan panadol pehtu suh dobot urutkn dahi teman kejap)

    ReplyDelete
  20. kita kan semua org kaya... apalah sgt 8 ringgit tu. haihhhh!

    ReplyDelete
  21. Campur GST total naik RM8.50...yeahhhhh...

    ReplyDelete
  22. Oh..Yela.. Astro ni nak operate guna minyak dan gula. Tu harga naik tu.

    ReplyDelete
  23. bagi pengguna skybox openbox dreambox.. jom layan very BEST CCCAM SERVER no srambler, no lag>>> money back guarantee.. hanya yang benar benar berminat sahaja.. pm atau ctt 010 9383940 kamal

    ReplyDelete
  24. bagi pengguna skybox openbox dreambox.. jom layan very BEST CCCAM SERVER no srambler, no lag>>> money back guarantee.. hanya yang benar benar berminat sahaja.. pm atau ctt 010 9383940 kamal

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...