Friday, September 20, 2013

Roti Sapu Asam Jawa

Pagi pagi lepas bangun tido..
Nak sarap..

nak makan roti Massimo..( sebab Gardenia dah habis kat Petron semalam)...nak sapu kaya katanya...

Buka fridge..
Diletak kaya & "jem Adabi" ni sebelah menyebelah..
Color isinya pun lebih kurang...
Nasib baik tak mamai...tak tersalah ambik..

kalau tak, merasalah makan roti sapu kaya asam jawa...bahahaha


34 comments:

  1. eh~ boleh try sapu lepas nih. sebab saya memang suka ratah asam jawa tuh. menu baru nih DZ. ahaks~

    ReplyDelete
  2. hahaha.. membayangkan kelatnya muka makan jem perisa asam jawa itu.. nasib baik masih sempat perasan..

    ReplyDelete
  3. Salam..
    Kalau boleh elakkan Massimo...The bad bread..
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=675637359132815&set=pb.617995214897030.-2207520000.1379647862.&type=3&theater

    ReplyDelete
  4. kalau dalam cahaya samar2,haruslah teramik pes asam jawa tu..

    ReplyDelete
  5. mesti sedap tuu...
    berkerut2 muka bila makan dgn asam jawa...

    ReplyDelete
  6. sedap gak kot..feeling jawa terus..kahkahkah..

    ReplyDelete
  7. Saiz pun lebih kurang sama ngam2 tangan pegang, kalau dak mahu berkerut2 muka!

    ReplyDelete
  8. assalam doktor..sedap jugak..sapu nipis2 lepas tu tabur gula sikit he he

    ReplyDelete
  9. muahahahha kalau tidak boleh mabok makan roti ngan asam jawa

    ReplyDelete
  10. hahahhaha ko try la sapu asam jawa, tabur gula sket wkakakkakakakka

    ReplyDelete
  11. Hahahaha... aku dah agak dahhhh...! tapi, why not cuba?

    ReplyDelete
  12. Nasib baik...if x ada plak yang buntang sat lagi...

    ReplyDelete
  13. Kalauuuuulah betul2 dah tersapu (walaupun masa sapu mesti perasan sebab tekstur dan bau lain sikit), agak2nya makan tak roti tu?

    ReplyDelete
  14. kalau jarang2 makan kaya adabi apa salahnya =)

    ReplyDelete
  15. Nasib x smpt makan. Pernah terbaca gak, si suami sapu 'jem' asam jawa adabi ni dan ngap. Pelik apasal rasa jem lain sgt aritu. Gelak.

    ReplyDelete
  16. hahahhaha saja je tu mommyZZZ nk mengenakan doc tuh... nyeh3

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum DZ

    sekali rasa tentu nak lagi

    ReplyDelete
  18. Haha.. Ingatkan dah terkena. Nyaris2 rupanya.

    ReplyDelete
  19. ahahha suspen kan tgk tadi

    akk dah lama makan roti massimo nie .. ;)

    ReplyDelete
  20. pastinya mata yg ngantuk celik luas pasmakan ni

    ReplyDelete
  21. pun boleh asam jawa...haha
    nasib baik tak tersapu kat roti...

    ReplyDelete
  22. tetibe tergelak sorang2 boleh..muahaha
    masam melampau tu asam jawa...

    ReplyDelete
  23. Kalau dah TERsapu......kawankan dia ngan honey..jadilah masam masam manis :)

    ReplyDelete
  24. kalau salah pun apa salahnya doc , barulah tau sedap ke tak...haha

    ReplyDelete
  25. hahahahaa nsib baik lah~ kalo x mst doc ingat kaya dh basi.sbb masam2.hehehe

    ReplyDelete
  26. sedap apa doc...blom cuba blom tahu hehehehe

    ReplyDelete
  27. Ahahaha..kalo tersalah sapu, haru sbijik mata yg ngantuk tu terbeliak nnt doc!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...