Friday, July 5, 2013

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadan Kareem

Menunggu.....
Menanti.....

Rejab....menunggu....dan menunggu..
Ya Allah berkatilah kami pada bulan Rejab dan Syaaban, dan sampaikan lah kami ke bulan Ramadan

Syaaban....ia makin hampir...penantian makin hampir ke penghujung nya...

Hari ini Jumaat terakhir sebelum masuk Ramadan..ahlan wa sahlan ya Ramadan mubarak...Jaga mata, jaga penglihatan...jaga mulut, jaga tutur kata...jaga hati...Moga puasa kita di terimaNya dan tidak sia sia..

Insya Allah, kalian dua beradik bakal dapat adik baru pagi 3 Ramadan nanti..
Doakan semoga mommy nya dipermudahkan Caesarean ya kawan kawan...TQ.

65 comments:

  1. aminnn...


    cangkung-cangkung tu kang prooottt kang!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha...Yg adik takpa, ada Drypers!

      Delete
  2. heheheeh...comel doc...boleh jadi model cilik nieh...

    wah bestnye doc bakal timang baby ramadhan....siap sedial laa ganti puase sebulan nanti ehheeheh...tak pe yg penting semua dipermudahkan ...seronoknye raye nanti ade baby baru.....lieya dulu merase bersalin pagi raye....kejam gak rase kene pantang time org telan ketupat rendang hahaahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dayyan ke kakaknya yg lahir pagi raya tu? :P

      Delete
  3. Aah, hari ni Jumaat terakhir sebelum Ramadhan...
    Tahniah! Ada ahli baru nanti ye.
    Comel je diorang.

    ReplyDelete
  4. Semoga kita semua diberkatiNya.

    ReplyDelete
  5. amin semoga semuanya selamat..3 ramadhan?agak2 nama baby ramadhan ke hehehe

    ReplyDelete
  6. nanti jenuh mummy nak ganti posa ni ....semoga segala dipermudahkan

    ReplyDelete
  7. InshaAllah.. semoga kita dapat temui Ramadhan & Syawal nanti..
    hahaha perlu ke menunggu dan tertunggu2 sampai tercangkung??nasib baik lah uoll comel, kalau auntie yang mencangkung mcm tu, pastinya kena kutok kikiki

    Semoga Mommy ZZ selamat hendaknya.. moga dipermudahkan.. InshaAllah doa dari kami semua ;)

    ReplyDelete
  8. Aaminn....moga kita semua sentiasa mendapat berkatNya.

    Selamat menjengah dunia wahai abdul3...on 3rd ramadhan.....

    Hishhhh model2 tu.....

    ReplyDelete
  9. Amin,

    moga dipermudahkan semuanya.

    InshaAllah

    ReplyDelete
  10. semoga semuanya lancar dan dipermudahkan di bulan yang mulia ni

    ReplyDelete
  11. model-model yang menurut perintah ... hehehehe

    InsyaAllah , semoga mommy ZZZ selamat dan dipermudahkan Ameennnnnn ....

    ReplyDelete
  12. InsyaAllah..moga semuanya selamat...

    mummy,..u can do it!!!

    Selamat berpuasa untuk doc sekeluarga...
    sorang sorang la eh kat umah..
    mem anda tune mode berpantang ;)

    ReplyDelete
  13. Doa yang terbaik buat Mommy.

    Bertabahlah menghadapi Ramadhan ketika wifey dalam pantang ye dok...ngeee...

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum, nice blog.. blogwalking dan tersinggah disini...
    good luck ya mommy, semoga semua selamat.. alhamdulillah amin..

    ReplyDelete
  15. amin semoga di permudahkan selamat ibu dan anak
    salam ramdhan

    ReplyDelete
  16. ^_^ ni mesti daddy yg suruh buat gaya ni...

    Saya doakan wife doc selamat melahirkan & dipermudahkan oleh Allah.

    ReplyDelete
  17. DR, memang mommy ZZ c-zer ke sebelum ni...

    ReplyDelete
  18. amin......

    semoga ramadhan tahun ni lebih baik dari ramadhan yg lepas....

    semoga dipermudahkan segala urusan wife doc....

    ReplyDelete
  19. salam ramadan doc..
    semoga momo ZZ selamat ehndaknya...

    p/s bersalin kat hosp mn?

    ReplyDelete
  20. semoga dipermudahkan segalanya ye..banyak hari gak tu mommyzz nak mengganti..

    semoga kita juga sempat bertemu Ramadhan ye..

    ReplyDelete
  21. ololololo.. gerammmmmm sangat2 tgk model 2 orang tuh.. pandai pulak posing gittu haaa~

    Selamat menyambut Ramadhan buat DZ sekeluarga.

    To mommyZZ.. semoga urusan mommyZZ dipermudahkan..:)

    ReplyDelete
  22. alahaiii...comel2 mereka ni..semoga seglanya dipermudahkan utk mommy nya

    ReplyDelete
  23. salam ramadhan al mubarak juga dari jaa... btw semoga mommy ziyyad mjalani proses caesaran dgn selamat dan lancar..amin...

    ReplyDelete
  24. Comel betul 2 beradik ni. Sy doakan kesejahteraan mommyZZ. Moga Allah permudahkan segala.

    Salam Ramadhan utk doc n family gak!

    ReplyDelete
  25. Ooo...... tak lama dah Yayen nak jadi abang ngah, moga mommy zz selamat melahirkan sorang lagi umat Muhammad ke dunia ni.

    ReplyDelete
  26. ala.. cutenyer budak2 berdua ni !

    ReplyDelete
  27. Semoga Kak Fiza selamat melahirkan bayinyg sihat dan sempurna sifatnya... Cute dan comel tengok anak2 Doc..

    ReplyDelete
  28. moga dua2nya...mummy & baby selamat ...
    jenuh mummy ganti puasa nanti.....daddynya temankan bulehhh??? ..

    ReplyDelete
  29. amin. semoga dipermudahkan. selamat berpuasa dan salam ramadhan doc sekeluarga..

    ReplyDelete
  30. as salam

    kreatif persembahan bingkisan ini

    ReplyDelete
  31. Salam ramadhan juga untuk DZ, MZ dan zzz yang comel dok tunggu Ramadahan tu..

    ReplyDelete
  32. Aaminnnn... semoga segalanya dipermudahkan oleh NYA. Kehadiran orang baru di bulan mulia, alangkah indahnya kehidupan. Salam sayang to Fiza. Tabah dan strong okeh.

    ReplyDelete
  33. semoga ramadhan kali ini menjadi ramadhan yang paling terbaik

    ReplyDelete
  34. salam ramadhan juga buat daddyzz, mommyzz n ziyyad zayyan.

    moga Allah permudahkan segalanya utk mommy sampai masa melahirkan nnti.

    ReplyDelete
  35. salam ramadhan..samalah kita berdoa agar mommy zz selamat dan di permudahkan...insyaallah..nekcik pun bersalin pada 3 ramadhan 22 tahun yang lalu..hi..hi

    ReplyDelete
  36. apa khabar peniaga pasar ramadhan semua.

    ReplyDelete
  37. semoga kita sama2 beramal....kejar segala ganjaran yg ada di bulan Ramadhan ini.

    ReplyDelete
  38. hehe kreatif ~ , memang kena dengan gmbar ~ haha ,

    ReplyDelete
  39. Semoga dipermudahkan, amin!

    Pandai betoi 2 beradik tu posing. Atas arahan Daddy ka tu :D

    ReplyDelete
  40. semoga dipermudahkan, amin..

    comeinyer.. gewam

    ReplyDelete
  41. ololo comey sungguh zayyan & ziyyad ni...

    ReplyDelete
  42. selamat berpuasa yer doc...:)

    ReplyDelete
  43. hahaha apa kena adik abang ni? comel la heh!

    insyaAllah aminnnn..semoga semua slmt ya.

    ReplyDelete
  44. Selamat menyambut ramadhan...
    Dan selamat menyambut kedatangan orang baru..
    Meriahla raya nanti ada 3 hero !! :)

    Moga lscs mommyz dipermudahkan, cepat sihat nanti (and resolved thyroid disease juga)

    ReplyDelete
  45. salam
    semoga dipermudahkan
    selamat berpuasa doc

    ReplyDelete
  46. salam doc sekeluarga, tak sabarnya menanti yg baik2 kesemuanya di Bulan Ramadhan..menanti orang baru juga semoga dipermudahkan.

    ReplyDelete
  47. Salam ramadhan & selamat berpuasa buat DZ & family.

    Semoga Caesarean dipermudahkan olehNYA. Good luck mummyZZ.

    ReplyDelete
  48. selamat berpose doc n family, n selamat berpantang utk mummyZZ, kene caesar lg ek kali nih mummyZZ...semoga semua di permudahkan

    ReplyDelete
  49. Same to u n family Doc... Err..kanak2 riang tu memang dilatih posing ekk? Bagus sungguh directornya.

    ReplyDelete
  50. selamat berpuasa nok...

    semoga dipermudahkan proses bersalin fiza nnt...amin...

    ReplyDelete
  51. singgah jgk & wish selamat menjalani ibadah puasa dan mudah2an amalan kita diterima Allah swt hendaknyer !

    ReplyDelete
  52. moga mommy & baby sihat dan dipermudahkan segala urusan.

    ReplyDelete
  53. semoga dipermudahkan semuanya...kirim salam kat MommyZZ ya..jangan lupa bagitau kami semua nanti...

    ReplyDelete
  54. Ramadhan dah tiba, mari jemput pahala dan reda Ilahi.

    ReplyDelete
  55. Subhanallah, comey sungguh budak berdua ni...posing cangkung pun comeyy

    ReplyDelete
  56. daddyZ, camner, dah bersalin ke belum? saya terperasan 3 Ramadhan... mula2 baca 3syawal... Saya doakan semoga mommyZ dan baby sihat dan dipermudahkan segala urusan. amin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...