Saturday, June 29, 2013

Perlawanan Akhir Piala FA 2013



Malam ini
29 Jun 2013
Stadium Nasional Bukit Jalil



aummmmmmmmm....kita baham..ratah si kijang....keh keh keh

26 comments:

  1. eh ....! nanti ada org yg naik hantu.

    ReplyDelete
  2. Tak sabar nak tau saper yang menang malam ni....hehe

    ReplyDelete
  3. Harap2 JDT buat yang terbaik okeh..eh..SA org nismilan...tp sokong JDT...sebab mamat pakai blazer kat atas tu ensem..huhu...

    ReplyDelete
  4. semoga berjaya.. luaskan kuasamu..hahaha...

    ReplyDelete
  5. aummmmmmmm..

    luaskan kuasamu..

    p/s: saya aummmmm sbb gambar itu ada jejaka single je.. kuikuikui

    ReplyDelete
  6. Ya...luaskan kuasamu....aummmm!!!

    ReplyDelete
  7. Aummmmmmm tapi...tapi...ku tak minat bola lah selain dari era mokhtar dahari dulu.....haha zaman tok nadoq

    ReplyDelete
  8. Hahaaa.... Nak aummmmm jugak lah.... Gomo JDT gomo... Eh? :p

    ReplyDelete
  9. Mama memang mengaku org JDT, suami kelantan!

    ReplyDelete
  10. yea...kelate tetap juara..hehe...

    ReplyDelete
  11. siapa yang kena ratah akhirnya

    ReplyDelete
  12. harimau diratah kijang akhirnye..hehe..

    ReplyDelete
  13. eh, terlambat ke nak "aummm" ni. haha. kenyang dah kijang~ melepaslah AUdi

    ReplyDelete
  14. walaupun harimau selatan tumbang...JDT tetap dihati....takpe, tahun depan kite cube lagi....dpt masuk final pun dah kire terbaik....

    ReplyDelete
  15. x dpt tgk sebab ada hal kematian ! apapun both terbaik kan

    ReplyDelete
  16. kijang tu bukan sebarang kijang.
    kijang itu Kijang Emas...

    kijang itu keturunan kijang yang pernah terajang anjing Parameswara....

    ReplyDelete
  17. Aummmm...... kijang bukan sebarang kijang........ kijang belang tau... dan pak belang tu dah hilang taring.... kik kik kik aummmm

    ReplyDelete
  18. eh eh...kijang tidak mengaum se gah harimau
    kijang mengatur strategy yang akhirnya harimau mengaum kesakitan

    Yuh ayuuuhhh
    ayuh kelatey kuuu... hari ini kita pasti menang

    naik semangat lah plok

    ReplyDelete
  19. sebagai anak gugusan negeri pantai timur, saya turut berbangga. dapat tahu keputusan aje, pasal masa tu sudah berada di Hatyai

    ReplyDelete
  20. alamakk kelantan menang erkk ekekek ..
    saya org JB gak .. tapi akak sokong kelantan sbb x tahu !
    rasanya sbb kawin ngan org kelantan koot .. muahhaha ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...