Sunday, May 26, 2013

Tahniah Ustaz Azhar Idrus

Petang petang Ahad ni, aku bukak FB aku...
Nampak adik aku ada tag satu gambar...

Gambar ni...
Adik aku yg baju hijau tu, husband dia baju petak2 merah putih. Aku baca sekali imbas, sambil tanya lah dia " UAI ni kebetulan ada ke kat majlis kawin kawan kau? "

Sekali rupa rupanya..
Cempedak dah jadi nangka..
Tergelak aku bila aku scroll ke bawah FB , aku nampak pulak status kawan FB aku ni, si YB...

YB yang berbaju melayu hijau cair, tergelak besar ( haii...gelak kenapa tu YB...ambik aura ke? hahaha)....

Rupa rupanya..
Adik aku & husband dia attend wedding Ustaz Azhar Idrus..
Wedding UAI ..isteri yang ke-3
Tahniah UAI..
Moga berbahagia hingga ke syurga

:)

47 comments:

  1. Dia orang berilmu dan dia layak....

    ReplyDelete
  2. YB tu nak mintak petua la tu... hehe.



    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. cepat aje komen kalau hal mcm ni. Nyampess

      Delete
    2. dia punya senyum lebih lebar dari perantin!!

      Delete
  3. senyum lebar YB tu..betullah tu amik aura tu..kihkihkih..tahniahlah ustaz..moga terus berlaku adil :)

    ReplyDelete
  4. Assalam Doc..hari ni acik baca blog tajuknya sama je..UAI kawen lagi..

    ReplyDelete
  5. biarla ustaz nak kawen..x salah disisi agama...ada jugak dgr komen negatif hihi

    ReplyDelete
  6. Adik ina kawan dengan wife UAI ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Husband my sis tu( my adik ipar la kan)...dia 2 pupu dgn wife UAI yg baru ni :)

      Delete
  7. Sudah jodohnya, alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  8. mampu dalam segala bidang...go on...
    moga berbahagia hingga ke syurga...
    kalau mu tahu,mu gi dak ambik aura tu DZ????kihkihkih...

    ReplyDelete
  9. ada yang suka, ada jugak yang tak suka pasal ni. apa pun, tahniah kat `big boh' kita ni...

    ReplyDelete
  10. dia memang layak cukupkan koata.
    semoga jodoh ustaz dan pasangan di berkati Allah.

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum,
    kenapa akak sebelah tu? lain macam je jeling dia hu huhuhu


    Semoga perkahwinan mereka kekal hingga syurga

    ReplyDelete
  12. YB nampak hensem pulak dlm blog daddy ZZ
    larii

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah2 bukan RC aje yg nampak saya lebih ensem .... hehehe

      Delete
  13. Moga beliau dan pasangan kekal bahagia hingga ke akhir hayat..

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah. Semoga mereka sentiasa rukun aman damai dan sejahtera.

    ReplyDelete
  15. kalau mampu apa salahnya....... :)

    ReplyDelete
  16. saya pun tegezut bila bukak FB petang ni
    aishh menambahkan bilangan rupanya UAI ni
    harap dia mampu berlaku adik dan saksama..

    ReplyDelete
  17. YB laju jaa... kemain beso gelak dia... hehehe.!!

    ReplyDelete
  18. As salam Doc,

    Lama tak dtg sini... bukan tak ingat tau! :)

    Tahniah buat UAI & isteri barunya... seronok tgk org berpoligami, saya & suami tak mampu kot...hahaha :D

    Mmg lebor senyum YB tu... ada makna tu...hiks ;)

    ReplyDelete
  19. ada tgk jugak gmba YB tu, siap berbaju melayu lengkap bagai..
    mungkin amek berkat kot...hehe

    ReplyDelete
  20. Tahniah UAI
    kalo dia nih mmg kita tau dia mampu & wife2 sblm nih nampak macam hidup rukun damai aje kan.

    Apapun salute utk isteri2 beliau,mmg cekal & kuat hati

    Harus cukup jugak kuota smp 4 tuh ๐Ÿ˜ƒ

    ReplyDelete
  21. tahniah uai, semoga bahagia hingga ke syurga...

    doc takde niat ke nk ikut jejak langkah uai tuh?

    ReplyDelete
  22. oooo padan la tetibe husband ckp nak jadi ustaz la kalo mcm nie..ini punca nyer hahahaa...tahnaih UAI :)

    ReplyDelete
  23. Yg berdiri tepi-tepi ustaz tu mesti terfikir hebat juga UAI ini kan..

    ReplyDelete
  24. hebat!tinggal lagi 1 sape nak cepat2 hehehe

    ReplyDelete
  25. memang cempedak jadi nangka lahhh
    memang x sangka ekkeke
    tahniah lah buat beliau ..
    nak ikut abang SY koot , kalau abang SY boleh .. x kan UAI x leh kannn
    ahakssssssss

    ReplyDelete
  26. hehe jodoh.. nantikan UAI menikah untuk yang ke 4 plak hehhehe

    ReplyDelete
  27. cepat...ada satu lagi quota hehe...

    ReplyDelete
  28. tahniah...dah jodoh....tapi andai pologami itu membahgiakan semua pihak dan berlaku adil pada smeua pihak...tidak mengapa...andai ada yang terluka dan kecewa....hmmm....

    ReplyDelete
  29. terus terang saya katakan saya tak mampu nak jadi seperti isteri isteri UAI...
    terlalu banyak pengorbanan, keredhaan yang perlu di lakukan
    Kemampuan pihak lelaki pula bukan sahaja dr segi wang ringgit, tp kemampuan membimbing isteri isteri.... menjaga perasaan, yg penting menjaga keharmonian...

    ReplyDelete
  30. jodohkan.... erk.. tak tahu sebenarnya.. tpi saya pun x mampu nak jadi macam isteri2 UAI..

    ReplyDelete
  31. Ingatkan fitnah di FB.
    Rupa2nya cerita betul.

    Kalau saya ada anak gadis yg cukup umur,
    saya pun sanggup kawinkan dengan UAI.

    ReplyDelete
  32. Tahniah laa buat UAI.. Moga berbahagia..hingga ke akhir hayatt..

    ReplyDelete
  33. hahahahhahah YB sengih sebab dh dpt petua dan amalan2 yang patut di buat

    ReplyDelete
  34. tu lah jaa pun terkejut bila ramai org post status mgenai UAI kawin hari tu.. hihi...

    murah sungguh rezeki UAI ni....

    ReplyDelete
  35. topik hangat di KKA juga.. wakakakakaka..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...