Friday, May 3, 2013

Ku Tembak Jatuh Roket







Malam ini, Insya Allah kami akan pulang ke JB
dengan misi..
"Menembak jatuh roket di Gelang Patah"

ya..
undi saya..
mungkin bukan rahsia lagi

saya cintakan agama saya
saya cintakan negara saya
saya cintakan bangsa saya

sekian
selamat mengundi kawan kawan
doakan keselamatan perjalan kami
dan saya juga doakan keselamatan perjalanan kalian

52 comments:

  1. selamat mengundi..

    saya pun sayang agama ,negara dan bangsa saya


    terima kasih awak..


    saya nak tolong musnahkan anak Papa di Lembah Pantai!

    ReplyDelete
  2. semoga selamat pergi dan selamat kembali :)

    ReplyDelete
  3. semoga selamat perjalanan :)

    ReplyDelete
  4. safe trip ya....and selamat mengundi :)

    ReplyDelete
  5. ku pilih yang mahukan hukum tuhan dijalankan :) selamat mengundi .

    ReplyDelete
  6. dari jauh, aku sokong perjuanganmu hai sahabat...

    ReplyDelete
  7. Yeahhh selamat berjuang.. perggh mcm nak gi berperang pulak kannn hehe
    apa2 pun berhati2 dijalan raya.. take care ok :)

    ReplyDelete
  8. Selamat mengundi dr... Aina jugak dah nekad tetapkan hati sama2 kita buat pilihan terbaik.

    ReplyDelete
  9. akak mula2 atas pagar juga tapi semalam tengok tv3 ahli panelnya dr sidek baba dan ust muhammad abdullah(ust amin) terlihat pulak video saiful bersumpah dimekah akak dah nampak mana yang nak dipilih jangan taksub pada pemimpin selamat mengundi semuga malaysia tetapi aman..

    ReplyDelete
  10. Assalam doctor..undi bukan rahsia..tapi acik tetap rahsia he he

    ReplyDelete
  11. selamat pergi dan kembali. sebelum tembak, pastikan roket tu keluar dari zon bahaya. aim dengan tepat...

    ReplyDelete
  12. peningggg nak undi sapa....tp lupa...tak sempat mendaftar! ekeke...selamat mengundi!

    ReplyDelete
  13. Semoga semuanya selamat doc. hati-hati memandu.

    ReplyDelete
  14. selamat mengundi doktor..
    itu roket memang KENA mahu kasi jatuh

    ReplyDelete
  15. selamat mengundi...demi masa depan anak cucu kita

    ReplyDelete
  16. selamat mengundi

    tempat kak ati nasib yb lepas dah tak dicalonlan
    kalau tak...mmg tak mau pangkah...hehe

    ReplyDelete
  17. Balik kampung untuk mengundi, nanti minggu depan bawak balik gambar2 makanan kat Johor lagi ekk? (Tapi not kacang pool...saya belum sempat try lagi... uwaaa).

    ReplyDelete
  18. selamat mengundi...
    berhati2 ye ketika memandu..semoga selamat semuanya

    ReplyDelete
  19. sila pastikan ko tembak tepat ok, selamat mengundi!
    as anak johor, ko patut tau mana satu ko nak pangkah!
    semoga selamat pergi dan balik!

    ReplyDelete
  20. betulke pemimpin bn x penah melafazkan kata sensiviti kaum lain...sensitiviti islam pun diorang boleh mainkan.

    ReplyDelete
  21. alhamdulillah.. DZ, pertahankan GP dari diceroboh .. Selamat berjuang.

    ReplyDelete
  22. oh! tak boleh nak pendam..I hate this LKS.

    ReplyDelete
  23. Selamat mengundi dan teruskan perjuangan demi agama kerana bila kita mati kita cuma disoal apa agama kita, bukan apa parti kita dan apa bangsa kita...

    ReplyDelete
  24. drive safely doc...

    saya dah selamat balik kampung..tempat mengundi pon dekat je..sekolah menengah saya dulu.

    ReplyDelete
  25. selamat pergi dan balik ye ..

    upsssssss !

    akk sokong dimana hukum allah ingin di tegakkan ..

    insyaallahhh .. semoga kita semua tidak disoal disana kelak !

    ReplyDelete
  26. saya gerak ke johor esok pagi..
    apapun pilihan kita, yg pasti kita perlu memilih utk sebuah tanggungjawab.

    ReplyDelete
  27. masa dr beritahu ttg tmpat buang undi dr. saya mmg xberani nak komen pjg2. sebab saya tahu..
    bahaya tmpt dr tu.. syukur dr laksanakan tjgjwb pd negara.

    jgn smpai negara tcinta mjadi 13mei kembali...

    moga kalian skluarga slmat smpai dan kembali kedestinasi.


    ReplyDelete
  28. selamat mengundi..semoga selamat pergi dan selamat pulang.. :D

    ReplyDelete
  29. selamat mengundi untuk doktor.. semoga perjalanan pergi dan balik selamatlah hendaknyer...
    apapun undi kita biarkanlah membawa kebaikankan..

    ReplyDelete
  30. selamat mengundi..sy balik pagi sabtu.petang ni jalan mesti jem entah2 sampai ke tengah malam tak turun2 bridge lagi

    ReplyDelete
  31. Selamat mengundi DZ..
    pastikan tujuan DZ tercapai okeh~

    saya jugak sayangkan negara saya~
    demi kehidupan anak2 saya~
    semoga Malaysia akan terus Aman dan damai..
    amin~

    ReplyDelete
  32. selamat semuanya, insya allah

    ReplyDelete
  33. selamat mengundi...!!

    selamat pulang selamat kembali eyhh...!!!

    ReplyDelete
  34. berhati hati di jalanraya!! sebab dah nak pilihanraya!!!

    ReplyDelete
  35. Semoga perjalanan dipermudahkan olehNYA. Selamat mengundi DZ.

    ReplyDelete
  36. Selamat mengundi.. semoga selamat dalam perjalanan pergi dan balik.. insyaAllah..

    ReplyDelete
  37. selamat mengundi & hati2 diperjalanan nanti yer

    ReplyDelete
  38. selamat mengundi~ berhati-hati ye~

    ReplyDelete
  39. Selamat balik mengundi...patut pinjam meriam yg hero2 sabah kita guna haritu no....

    ReplyDelete
  40. selamat pulang mengundi...hati2 dijalan raya..

    ReplyDelete
  41. yo yo...selamat mengundi, peace yo...say no to racism. paling penting...the future of our generation.

    ReplyDelete
  42. oh dia pernah cakap macam tu yer...kurang ajar betul...!!

    ReplyDelete
  43. selamat mengundi.
    satu undi sangat berharga untuk negara.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...