Thursday, May 16, 2013

Akhirnya, KJ berjaya :)

Akhirnya, berjaya juga KJ..
Tahniah..

:)

 Khabarnya (menerusi FB semalam dan hari ini), ramai anak anak dara dah mula pasang impian nak rajin bersenam, angkat besi, berenang , berlari.(ikut irama lagu tu yer)..Itulah penangan KJ jadi Menteri Belia dan Sukan  :P


Tak kurang menarik juga, Chairman Hindraf, P. Waythamoorthy di lantik Senator, dan menjawat jawatan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri. Ironinya, dia sendiri tak tahu perlantikannya, dan dia masih berada di India sekarang, dan akan balik ke Malaysia, Sabtu ini. (sumber).  Jadi, jangan terperanjat, kalau tiba2 anda sedang berada di Australia ke, Bali ke, tetiba dah dilantik jadi Senator...:P

Sekian.

56 comments:

  1. Saya setuju perlantikan KJ.
    Walaupun masa bapa mertuanya jadi PM dulu,
    dia berlebih2 dalam mencari kuasa,
    tapi nampaknya dia dah berubah.
    Pendapat2nya bernas.
    Banyak idea2 baru.
    Rasanya dia juga pendebat yang bagus.
    Boleh lawan si Rafizi tu.

    ReplyDelete
  2. blk kampung mengundi hrtu.. tgk bunting KJ, segak gitu berbj melayu warna putih.

    ReplyDelete
  3. hehehe....macam perli i je...baru je tanam azam nak bersenam, nak berolahraga..in fact nak tambah la segala aktiviti2 kesukanan ni semua..haha....

    tahniah untuk kj..dan lain2 yang berjaya in fresh cabinet line-up semalam..

    ReplyDelete
  4. kena mintak KJ peruntukan buat GYM Rakyat la..hehehe

    ReplyDelete
  5. pasal perlantikan KJ ni aku suka sebab:
    1. fizikal dia memang sesuai, tak boroi dan masih muda.
    2. agak berhaluan kiri dalam parti.
    3. berani, tak macam sesetengah pemimpin tu...

    ReplyDelete
  6. heheheh tahniah untuk kj.....majulah sukan untuk negara!

    ReplyDelete
  7. yeahhh cikda pun tumpang gumbira untuk youth kita..(eh cikda pun masih youth apa..)
    moga KJ berjaya menjalankan tanggungjawabnya dengan penuh amanah dan dedikasi..

    ReplyDelete
  8. KJ yg lantang bersuara...berani menawarkan diri pd PM...utk menyertai kabinet...

    ReplyDelete
  9. tall. dark. and hensem.


    hahaha!!!

    ReplyDelete
  10. semoga YB2 semua menjalankan tanggung jawab mereka~

    ReplyDelete
  11. itu ari agaknya dia ada tak nyanyi lagu ni:
    ~kito monang kito monang~
    hehe.. sonyum lebar ekau yo..

    ReplyDelete
  12. go go KJ jangan ulang kesilapan lama nooo takmo gelojoh lagi..majukan sukan untuk negara ok..ko tu dahlah sebelum neh cam terbuang je sejak papa dah tak jadi PM huhuhu so inilah masanya untuk kembalikan kepercayaan orang pada anda.
    ghombau most wanted yawww..hikhik
    makin bersemangat nak workout lepas neh,mohon yb kj mantapkan lagi gym kat KBS nun dengarnya kul 7pm dah tutup lepas nih bior tutup lewat skit.

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum,
    Sib baik masa ambo balik kg di Krabi ari tuh, tak kena lantik jadi menteri hal ehwal wanita...kalau tak, payah juga la la la

    ReplyDelete
  14. Wakil orang muda. Eloklah ada org muda yg faham hati org muda dalam kabinet. Memberi peluang kepada dia tunjukkan kebolehan (dia memang budak pandai!).

    ReplyDelete
  15. Ish...makcik pun nak gigih senam jugak la...tapiiii sapa nk tgk kat sini? LGE?

    ReplyDelete
  16. hehe..

    saya suka KJ. dia ada jiwa bersama rakyat.

    memimpin adalah rakyat. rakyat pula perlu dipimpin.

    ReplyDelete
  17. Yo laaa.... bagi la chance ke dia. Dah lama dok idam tuh!

    ReplyDelete
  18. Tahniah utk beliau..semoga makin maju dan mantapla sukan di negara kita :)

    ReplyDelete
  19. akhirnya... kalu tak nngis belakang pintu lah ek

    ReplyDelete
  20. Ye la bg chance...tp ramai minat dia lepas ni.....hensem..

    ReplyDelete
  21. Akhirnya....sepatutnya awai2 lagi...ce cek nama teman, mane tau kalau2 terlantik jadik senator pulak..hehehe

    ReplyDelete
  22. tahniah KJ..sesuai dengan dia..jadi Menteri Penerangan pun sesuai jugak :)

    ReplyDelete
  23. sy pon terperanjat jg...sbb kenapa nama saya x de?? knapa???knapa?? y?y?

    ReplyDelete
  24. baru la sesuai..kan..satu lagi menteri penerangan tu pun kena yg muda belia jugak..supaya RTM tak bosan dah..hehe

    ReplyDelete
  25. ada can lah dia merasa dapat dato ke dato seri ke,,,
    hehe...sian dah lama benor
    :)


    p/s: tall, dark n hensem ...selera gb ke..hihi

    ReplyDelete
  26. betul arr. mesti lepas ni ramai yang tak minat sukan tetiba minat sukan.. ahaks.. ;)

    psstt: pulut sotong tu kalau tak diperkenalkan member office, rasanya sampai sekarang ai tak tahu.. ;)

    ReplyDelete
  27. NO MORE REMBAU MOST WANTED YO!
    hahahahaha

    ReplyDelete
  28. Nanti selepas DZ migrate ke ostolia dapat berita dilantik jadi menteri kesihatan sebab kebanyakan yg jadi menteri tu bukan doktor pun. Hancus kementerian

    ReplyDelete
  29. Tall, dark & hensemmmm :) ahaksssss

    ReplyDelete
  30. Izinkan kakak senyum sejenak sebaik membaca N3 ini doc.

    ReplyDelete
  31. memang sesuai sangat kj ni jadi menteri belia dan sukan...

    ReplyDelete
  32. kalo masa kat obersi tetibe dpt tau menang kete sejibik 5 series pon okeh perghh.,ehHHee

    ReplyDelete
  33. saya suka dia.. lantang bersuara dan pendapatnya bernas.. ade ciri2 pemimpin..

    ReplyDelete
  34. ahahahhahahahahah.....saje je taw buat entry nih...

    ReplyDelete
  35. kena pi obersi lah cenggini..mana tau balik balik dapat hadiah rumah banglow..hahaha..

    ReplyDelete
  36. pak mentua dia senyum tak..?

    ReplyDelete
  37. assalam doc..harap2 selamat la KJ..kuat la iman dia
    N3 doktor yang bertarikh 9 may yang bertajuk menang sorak akhirat tergadai..ramai yang suka kan..acik jumpa ramai yang bagi link difb..tapi masa tu tak pandai nak sharekan ke fb doc..

    ReplyDelete
  38. Dulu akak benci KJ (akakpun tak faham kenapa!!! sebab selalu tengok satu forumniler)
    lepastu akak tengok dia okjer... sekarangni akak memang berbangga anak muda diberikan peluang untuk membuktikan sesuatu... moga dia dapat melaksanakan tugas ini dengan baik....

    ReplyDelete
  39. Ok...
    aku nak beli leotard hujung minggu ni..

    ReplyDelete
  40. semoga dia dtp berbakti utk negara

    ReplyDelete
  41. baguslaaa, KJ mmg dh byk berubah.
    antara ank melayu yg berjaya di oxford dn byk pengaruh. moga lbh byk kejaan boleh diperolehi utk Malaysia.

    yes! pendebat yg bagus!

    ReplyDelete
  42. tahniah KJ maju moga banyak penambahbaikan dalam sukan negara.

    ReplyDelete
  43. Tadi nampak kat tepi jln dah ada banner...tahniah KJ.

    ReplyDelete
  44. Semalam aku dapat kabinet baru, berperisa lama.

    Maksud aku satu kabinet yang recycle dengan nafas baru. Benda lama tak semestinya tidak bagus, elemen baru tak semestinya hip.

    Aku cross my fingers.

    Ada satu kejutan. Dua laci yang dulunya berasingan, kini bercantum. Peliknya jumlah isi perutnya masih bersatu. Berganda juga. Di luar laci tertulis Pendidikan. Ingatan saya, bersatu atau berpisah, khidmat tadbir harus lancar. Bidang pendidikan bukan perkara eksperimen.

    Ada laci Kewangan. Ini masih di isi perkara lama. Adatnya kalau dulu banyak isi dikekuarkan, moga hikmah dikekalkan adalah rasa tanggungjawab nak kembalikan benda yang dah di ambil.

    Kalau banyak ambil lagi nampak gayanya kena ke IKEA lah lagi lima tahun.

    ReplyDelete
  45. Ramai jugak yang suka KJ ni dilantik menteri belia dan sukan. Pelik jugak dilantik tapi tuan badan tak tahukan.

    ReplyDelete
  46. ahhahah semakin ligat lah anak2 dara yeee
    jgn x terjaga tata susila udah ler kan ;)

    ReplyDelete
  47. moga dpt laksanakan tangungjawab dan amanah sebaiknyer kan !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...