Sunday, May 5, 2013

5 May 2013

Mari lah mari...kita mengundi...
5 May 2013...

saluran 5...tingkat 2 di sebuah sekolah

gigih beratur...datang awal pagi, sekitar 9am...nak elak panas berdenting

dakwat kekal lepas di calit. Letak gambar ni kat FB, geng2 sibuk pulak komen bentuk kuku aku bentuk kuku cawan..dem! hahaha

Jam 10am, selesai aku, adik aku, mak & ayah mengundi. Perut pun lapar sebab tak breakfast lagi, so kita tuju ke ZZ Sup Tulang la...terbaik!


Sekarang jam 7.31pm, 5 May 2013..
Nak solat jamak maghrib + isyaq..
Nak dinner awal..
Lepas tu, ngadap TV dengan gigih okeh..
Tengok keputusan PRU  :)

12 comments:

  1. bentuk kuku pun kena komen ye doc..hahaaa
    hari ni di fb dan instragam semua tunjuk kuku

    ReplyDelete
  2. aku tak faham tentang bentuk kuku ni... apa yang ditengok pun aku tak tau lah..

    ReplyDelete
  3. saya mengundi 3 minit jer Doc... saluran saya takder orang.. heheh dapat duit jugak

    ReplyDelete
  4. bentuk kuku pulak jadi bahan..hehe...

    ReplyDelete
  5. bentuk kuku semua orang tak sama ye? hihihi

    ReplyDelete
  6. Ramai betul yang letak pic jari. Huh.

    ReplyDelete
  7. buruk tul IC..hahaha..tapi aku jeles apesal aku tak dapat kertas nombor giliran tu..pusat mengundi aku pun tak penuh sesak dengan orang..pehtu tak bagi aku parking keter depan pusat mengundi tu padahal pasar ikan lebih sesak orangnya dari tempat aku mengundi tadi tu..

    ReplyDelete
  8. Kuku cawan! Hahaa..suami saya tak bg letak pic jari dia sbb takmo org kata dia kuku cawan...

    ReplyDelete
  9. kuku cawan vs kuku gelas.. sama je kann hehehe
    dakwat kat jari I ni pun blom hilang lagi..
    agak2 letak clorox hilang tak?? hehhee

    ReplyDelete
  10. ZZ Sup Tulang...? Tidaaaakkkkk!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...