Monday, April 15, 2013

Ketahui Hak Kita Sebagai Pengundi.


25 comments:

  1. waktu kerja youtube disekat..nanti balik saya tengok..hehe

    ReplyDelete
  2. X sabar nak memangkah ni doc! Hehehehe

    ReplyDelete
  3. baguslah share, sbb saya pun tak tau yg diorang takleh tulis apa2 kat senarai nama tu.

    ReplyDelete
  4. jangan rampas hak saya....!!
    hehe :D

    ReplyDelete
  5. Hal ini memang kena war-warkan. Sewaktu kempen salah seorg parti hari Sbatu lepas tempat kakak pun dinyatakan hal ini... Kena alert...

    ReplyDelete
  6. Sebenarnya ramai yg tak ambik kesah.

    ReplyDelete
  7. kena tengok...hak kita, kita kena tahu!

    ReplyDelete
  8. tak boleh tonton...!!.. kerja is kerja... ehheee...

    ReplyDelete
  9. hahahhaha bagus2 kongsi, aku tak sabar nak tanda pangkah, jenuh praktis nih

    ReplyDelete
  10. alahai..kena tengok kat rumah lak...

    ReplyDelete
  11. nak kena tgk nie....xsabar nk tgk....

    ReplyDelete
  12. tak sabar nak balik mengundi.. (sebenarnya tak sabar nak balik kg lagi.. :P)

    ReplyDelete
  13. banyak ilmu dapat dr video tuh.. ade yang tak tahu pon sebelom nih..
    thanks DZ..:)

    ReplyDelete
  14. Mengundi adalah hak kita sebagai salah seorang rakyat BolehLand!!

    ReplyDelete
  15. Alaaa...tak boleh tgk video nih.

    ReplyDelete
  16. bagus nie dik !
    TQ sharing
    semalam dgr ceramah pasal nie juga
    insyaallah , org2 kita x mudah tertipu dan x cerdik2 belaka ;)

    ReplyDelete
  17. tp ramai x berani nak bantah..penah juga,kakak sy ada bantah tp jadi kecoh pulak =(

    ReplyDelete
  18. Sangat berinformasi. Selama ni tak tau pun kertas undi boleh ditanda2 macam tu & tak pernah kelebek pun sama ada pernah ditanda atau tidak..aiseh..

    ReplyDelete
  19. Benda 5 tahun sekali memang ramai yang takkan ingat hak pengundi ni kan doc

    ReplyDelete
  20. selamat mengundi untuk semua yang layak...;)

    ReplyDelete
  21. eh eh eh...lelaki pakai spek u mcm opismet sy je? ;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...