Thursday, March 21, 2013

My Kangaroo

Saya sekeluarga suka rehat2 kan minda ke Australia.
Cuma tahun 2013 ni, tak dapat lah ke sana, sebab MommyZZ tengah pregnant.
Saya ada beli seekor kangaroo di sana, dan bawa bela di sini..


Kangaroo saya ni, penerima BR1M tau!  :P

51 comments:

  1. Dr nnt g ostolia kirim seketolll hehe

    ReplyDelete
  2. wahhhhh best kan dpt ke AUSIEE... :) impian tersimpan bersama duit yang dipendam semoga dapat ke sana 1 hari nanti bersama duit yang diperam, amin :)


    btw...TERIMA KASIH bnyk atas jawapan pada persoalan yang diberikan.TQ Dr. :)

    ReplyDelete
  3. Keluarga kangaroo awak berpendapatan isi rumah bawah 3 ribu eh...
    macam Ibu Tunggal je kanggaroo awak itu..

    ReplyDelete
  4. Hahahahahah! Baru nak cemburu tadi. Klu BN dok bagi kangaroo ni, nak la jugak sekor. Hahahahahah!

    ReplyDelete
  5. Nak anak kangaroo tu boleh tak, bela kasi beso...

    ReplyDelete
  6. ini tidak adilll...!!!

    kenapa kengaru tu yg boleh boleh dapat BR1M.. dia kan pendatang...!!! ..tetibe hahahaa..

    ReplyDelete
  7. kiutnye!
    sekor jer beli??
    baru nak mintak sekor tadi~
    lalala

    ReplyDelete
  8. nk anak kanggaru dlm kantung tu...boleh?

    ReplyDelete
  9. alhamdulilah.. rezeki kangaroo.. kalo x dpt BR1M dia kena sembelih jd korban kot...

    ReplyDelete
  10. Kangaroo dah dapat IC dah? Boleh tambah undi kan?

    ReplyDelete
  11. kangaroo ni ibu tunggal ke? hehehehehe

    ReplyDelete
  12. kalau tau ..bawak balik banyak kan doc..boleh dapat brim berganda he he

    ReplyDelete
  13. Hahahaahah tak tahan tgk lencana sekolah mr kanggaroo ni pakai...

    ReplyDelete
  14. hehehe.. brim utuk keluarga ke yg bujang punyer !

    ReplyDelete
  15. haha klakar....anak yang dalam poket dia tu dapat tak?...

    ReplyDelete
  16. rasa macam nak masuk ke dalam kantung perut mama kangaroo la... nak tido

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum…
    Apa khabar?
    Sihat ke?
    Harap2 sihat + bahagia selalu…

    ReplyDelete
  18. comel je tang lehernya tu.. hehehe..

    psstt: kalau tonsil dia besar, perlu ke di operate (lain doc mungkin lain pandangannya)..

    ReplyDelete
  19. haiyyooo

    sangat patriotik okehhhh kangaroo ostolia nihh

    heheheeee

    ReplyDelete
  20. kita ada patung koala ... member yg pergi sana kasi sebagai souvenier

    ReplyDelete
  21. terasa nak membela kangaroo...kot2 boleh dapat br1m jugak..tumpang senang sekali kekdahnye..hihihih

    ReplyDelete
  22. vavava...org kaya2 je pergi australia tiap2 tahun...heheh...

    ReplyDelete
  23. doc beli seekor lepas tuh dia beranak kat Malaysia eh...hehe

    ReplyDelete
  24. kena ada pasangannya baru hidup terbela..harap BR1M je mana boleh hehehe

    ReplyDelete
  25. Untung la kangaroo pun dapat BR1M. haha

    ReplyDelete
  26. ooppss....dpt brim pakej skali kangaroo ke? kellasssss

    ReplyDelete
  27. Masa mak sakit 2 minggu lepas, makchaq balik tengok kat rumah kakak ipaq, abang ipaq makchaq orang kuat BN, bila masuk bilik mandi nampak kain basahannya bendera dacing.. lebih pasang kat tiang agaknya, tak nak buang.. buat kain basahan.. berguna la jugak..

    Sorry komen keluaq tajuk, bila tengok loket kanggaro tu terkenang kain basahan..

    ReplyDelete
  28. hahah..kangroo ni layak mengundi nih...heheh

    ReplyDelete
  29. alolo... kanggaroo comel siap dapat BR1M ye. ni yg buat ai jeles nih!

    ReplyDelete
  30. wo alloh dokter....kempen tu !

    ReplyDelete
  31. Comeinya kanggaro tu,siap dpt BRIM lg.....

    ReplyDelete
  32. Uikk...kanggaroo penyokong BN.....

    ReplyDelete
  33. Akak takdak kangaroo tapi koala ada la, itupun orang bagi, kehkeh..

    ReplyDelete
  34. pagi tapi tengok jejak di sini baru 12 tapi tak sempat tinggal komen sekarang dah 40. hebak.

    ReplyDelete
  35. Cute kanggaroo tu...dah ada kewarganegaraan ke nk dpt brim?

    ReplyDelete
  36. Comeinya kangaroo tu... mcm dah ready nak pilihanraya je... hihihi

    ReplyDelete
  37. Kalau dapat BR1M tentu ada IC tu .... huhu

    ReplyDelete
  38. haha comel..dapat brim?sabo je la

    ReplyDelete
  39. hesem lak kangaroo tu bila pakai lencana biru tuh

    ReplyDelete
  40. kalo kanggaroo ni layak dapat BR1M...tak tercapai dek akalku..kehkehkeh..kamu mmg lawak doc!~

    ReplyDelete
  41. saya dah teruja, ingatkan kangaroo betul. kalo boleh bela kangaroo di malaysia, saya nak bela jugak.... haha

    ReplyDelete
  42. Hmmmmm....mcm ni nak pangkah BN la kalau ganjaran dia beri pergi melawat Australia sana

    ReplyDelete
  43. bapak kangaroo nye mana?hope mommy ZZ akan dapat baby gegurl kali nie...Aminnn,jelesnya saya pun tk dpat BRIM tau! hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...