Wednesday, November 14, 2012

WW: Edisi Contest, Teka Dengan TEPAT, hadiah macaron menanti anda. Apakah benda ini??


59 comments:

  1. sebab semalam deepavali akak rasa ianya colourful maruku.. he..he..

    ReplyDelete
  2. Kakak rasa baki reja-reja baki buat macaron agaknya tu..
    MommyZZ mesti ketawa dgn jawapan kakak nie:)

    ReplyDelete
  3. macam fondant yang lebih-lebih

    ReplyDelete
  4. mintakkkk laaaaa, macaron tu sampai penang.....butter icing on cuppies

    ReplyDelete
  5. i think saki baki macaroon letak dalam icing bag, pastu picit2 sesuka hati.

    ReplyDelete
  6. hurmmmm deco icing atas cupcake kot....

    ReplyDelete
  7. icing decorations atas cake pop ... hahahaha

    ReplyDelete
  8. adeh! dari tadi pikir2 masih lom dapat jawapan...

    ReplyDelete
  9. sekadar mencuba teka ; icing mungkin.

    ReplyDelete
  10. Apa yg saya nak teka terlah pun dijawab oleh yang lain2...... :)

    ReplyDelete
  11. icing atas cupcake atau ice cream sempena depavali kan warna warni gituhh

    ReplyDelete
  12. Salam,
    Try ajelah..
    Sos mcm thousand island. Hehe belasah je. Pernah tgk org mkn burger bakar colourful sos nya

    ReplyDelete
  13. icing kek.. yg di gunakan utk deko2 kek..kekekeke

    ReplyDelete
  14. ramainya jawab icing atas cup cake...
    aku jawab cacing la senang...

    :p



    .

    ReplyDelete
  15. icing atas CC
    nk kata tanah liat cam bukan lak...

    ReplyDelete
  16. Haha..sy tau ;-D

    ReplyDelete
  17. Salam,sekadar meneka.Maruku yg diadun dgn berbagai warna(^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  18. icing atas pavlova.. boleh tak.. hehehe

    ReplyDelete
  19. assalamualaikum.
    mama teka eh.
    1. colourful birthday spray
    2. party spray

    ReplyDelete
  20. hehe nak teka lagi.
    3. colourful icing

    ReplyDelete
  21. colourful Icing atas kek agaknyaa kut..

    ReplyDelete
  22. Ahak...ahak....rasanya icing atas cupcake....ntah betol ntah idak....

    ReplyDelete
  23. Dah macam bubur cacar lak rupanya.. Hehe.. Tapi memang tak mungkin la.. plastesin.. kih3..

    ReplyDelete
  24. colourfull sungguh ... tapi munna blur nak jawab apa....

    ReplyDelete
  25. donut???


    *xde yg lagi susah ke doc?? -.-*

    ReplyDelete
  26. iceream topping...kehkehkehhh...

    ReplyDelete
  27. kalau puji header lawa, dapat hadiah dak? ;)

    ReplyDelete
  28. ini mestilebih lebih macaroon tu!!!

    ReplyDelete
  29. Takmo jawab, tapi nak hadiah. Sebab gigih baca semua komen. hahahaha!

    ReplyDelete
  30. icing deco kat cake @ cupcake.

    ReplyDelete
  31. apa2 pon nak order Mac tu satu hari nanti... takut order tapi takleh amik je.. boleh pos ke Kerteh ke doc..?

    ReplyDelete
  32. smua dah jawab..tp nak teka jugak gambar colouring icing for cupcake..agak2 dpt tak macaroon..lambat jwp ni..apapun Salam Maal HIjrah buat doc sekeluarga :)

    ReplyDelete
  33. Hehe dah ramai dah teka. Saya tumpang seronok tengok gambaq ja sudah :D

    ReplyDelete
  34. hmmm...payah nih...bagi chance la kat org lain monang...hehe

    ReplyDelete
  35. aloss... semua org lain da teka ni..

    ReplyDelete
  36. huwaaaaaaaaaa.....susahnya contest ko nok...


    aku teka cheese warna warni....

    hehe...

    ReplyDelete
  37. Rasanya hari tu dah jawab, tapi kenapa dah 2 hari meneliti kat sini tak nampak pun jawapan kita ekk..? Adakah ini bermaksud ku tidak layak? Huwaaa...!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...