Thursday, November 15, 2012

Salam Maal Hijrah

Salam Maal Hijrah..

Pagi maal hijrah ni..
Dapat berita yang mengejutkan..
Tak tahu nak kata macam mana..

Nak dapatkan kepastian..
Kalau dah pasti..
Next week share lah ya :)

Selamat bercuti..

24 comments:

  1. haa.. apa yg mengejutkan tu.. cecite..

    salam maal hijrah utk daddt zz sekeluarga..

    ReplyDelete
  2. sesuatu yang menggembirakan atau menduka citakan?

    ReplyDelete
  3. Salam maal hijrah..
    Berita sang ketua yg tertangkap basah ye doc...

    ReplyDelete
  4. Wah. kalau macam ini, mestinya berita baik :)

    Moga tahun baharu, semuanya akan baik-baik. Kebaikan yang bertambah, insyaAllah. Salam kenal daripada seorang blogger kerdil :)

    http://iqbalsyarie.blogspot.com/2012/11/percik-jari-di-tahun-baharu.html

    ReplyDelete
  5. Salam maal hijrah utk daddy ziyyad sekeluarga

    ReplyDelete
  6. salam maal hijrah...berita mengejutkan tapi kalau berita yang baik takpe doc.....

    ReplyDelete
  7. selamat tahun baru hijrah..semoga tahun ni lebih baik dari tahun lepas..

    ReplyDelete
  8. saya pun rasa apa yg Ibusinga rasa.. syiok weyy, bila la saya nak berjangkit dengan MommyZiyyad ni? hehehe

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum DZ

    Salam Maal Hijrah

    ReplyDelete
  10. Berita apa dr. harap2 berita baik ye

    ReplyDelete
  11. hopefully jadi berit abaik lah yee..

    ReplyDelete
  12. salam maal hijrah Doc... wajah blog pun dah berhijrah gak

    ReplyDelete
  13. As salam Doc,

    Salam Maal Hijrah! Good news ye! Tahniah! :)

    ReplyDelete
  14. salam maal hijrah..semoga ia berita yg baik =)

    ReplyDelete
  15. salam maal hijrah doc...

    ape berita mengejutkan tu.....jeng jeng jeng...

    ReplyDelete
  16. salam maal hijrah....

    semoga berita itu is a good news ....

    ReplyDelete
  17. Salam maal hijarh dari kakak juga moga berita yg disampaikan indah-indah hendaknya...

    ReplyDelete
  18. berita ape DZ?? suka buat suspen tau..keh keh keh..*nampak x kebizibodian disitu?? muahaha

    salam maal hijrah jugak buat DZ sekeluarga~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...