Monday, November 12, 2012

நான் ஒரு murukku வேண்டும்

நான் விளக்குகள் திருவிழா கொண்டாட என் அன்பு நண்பர்களுக்கு இனிய தீபாவளி கூற விரும்புகிறேன்.


 என் muruku மறக்க வேண்டாம்   :)

39 comments:

  1. kah kah kah

    berbelit belit ....

    kena carik member india untuk baca entry ini

    ReplyDelete
  2. Sepatah haram tak paham. Tapi tau la motif entri ni... kih3.

    ReplyDelete
  3. I love my friends to celebrate the festival of lights Diwali want to Off. (ni translator google yang kata..hahaha) tapi boelh tangkap la maknanya..hehehe

    ReplyDelete
  4. Alamak...tak faham lah...hehehe...Kena minta tolong google translate nih.

    ReplyDelete
  5. Ummaakk aaiihh..curlast ucapaan deepavali tuh..hehehe..

    ReplyDelete
  6. நான் விளக்குகள் திருவிழா கொண்டாட என் அன்பு நண்பர்களுக்கு இனிய தீபாவளி கூற விரும்புகிறேன்.
    I love my friends to celebrate the festival of lights Diwali want to Off.

    என் muruku மறக்க வேண்டாம் :)
    serius yang ni pakcik google pun tak faham.. hahaha..

    yang ai faham muruku tu je.. ;)

    ReplyDelete
  7. erk...sumpah aku tak paham..doc..sila translate...ammak...

    ReplyDelete
  8. Hehehe.... biar betul doc.
    cempedak jadi nangka
    betul-betul kakak tak sangka.

    ReplyDelete
  9. ayoyo! dalam panjang2 tulisan bergulung2 tu saya cuma faham muruku tu jek..

    ReplyDelete
  10. Cuma faham maruku jer doc...hihi
    Tp dpt agak...sure wish happy depavali ni kan

    ReplyDelete
  11. amboi!!! he..he.. maksud akak gambar macaron kat atas tu.. pasal entry tak boleh nak komen he..he..

    ReplyDelete
  12. Doktor yg prihatin! pandai berbahasa Tamil?

    ReplyDelete
  13. hahah kena panggil member suh translate..

    ReplyDelete
  14. Hahhaaaa...agak la weiiii...

    Tolong translate!

    ReplyDelete
  15. nak gi google translate jap.....

    ReplyDelete
  16. serius KA pown peminat maruku hehehe

    ReplyDelete
  17. makan muruku banyak2 pun boleh naik badan tauuu!

    ReplyDelete
  18. Hahahha...yg aku paham esok cuti...yeeeaaahhhaaa...buleh pi joging kat taman ngan family...hehehehe

    ReplyDelete
  19. Nyesal tak masuk sekolah rendah jenis kebangsaan (T) dulu....haih!

    ReplyDelete
  20. alamak...kena berguru dgn Sammy Bullu dulu le...

    ReplyDelete
  21. hepi deepavali dedi ziyyad..
    mai hantaq maruku barang sebalang dua ke rumah sy sama naaa... ahaksss

    ReplyDelete
  22. Heyyy jangan silap eh? Kak Azie dulu 2 tahun jadi typesetter utk bahasa Tamil tau! (tapi la ni dah lupa) hahahaha!

    ReplyDelete
  23. aiyoo..jenuh cari translator ni. beria-ia ingat dah silap page tadi..haha...

    ReplyDelete
  24. हैप्पी दीपावली Daddy Ziyyad से परिवार...
    maruku नही ... yillek

    haha... saya pulun pi juga google translate nak ucap Deepavali dalam bahasa Hindi...
    hahaha...

    ReplyDelete
  25. kopipes dari mana tuuuuuuu....

    tutup klenet deepavali ni.?

    ReplyDelete
  26. takde subtitle ke ni..haha..nway, happy diwali

    ReplyDelete
  27. tak paham tapi tau la deewali punye.. :)

    ReplyDelete
  28. நான் விளக்குகள் திருவிழா கொண்டாட என் அன்பு நண்பர்களுக்கு இனிய தீபாவளி கூற விரும்புகிறேன்.

    ReplyDelete
  29. Tak paham.. apa yea? Nanti terjemah yea.. :-)

    ReplyDelete
  30. Ayooo x paham la. X de translation ke?

    ReplyDelete
  31. Saya tsk faham... Apa maksudnya tu..?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...