Wednesday, October 31, 2012

Caucasian Celop

Tarikh: 30 Oktober 2012, jam 8.00pm..Kasihan...Jadual bersenam di gym aku dah bersawang..Padahal gym ni baru aja buka cawangan nya di sini..Oh, rupa rupanya itu salji la! (tepok dahi)

Sumber: Jabatan Perangkaan Malaysia



Itulah best nya Malaysia.
Kalah  Amrika, kalah Hengland..
Nak raya puasa pun sambutannya tak seawal itu...
Dan 13 November 2012 ialah Hari Deepavali....Tapi takde pun hiasan kolam ka, maruku ka...Salji yang keluar dulu...bahahaha..

38 comments:

  1. hahahaa. sabar jer la. tapi tempias gaji awal kena kat orang gomen sebab deepavali :p 6 hb dah gaji ! parahhhhh...

    ReplyDelete
  2. depavali 13...15 pulak 1 muharram...banyak cuti kat mesia ni..:)

    ReplyDelete
  3. hiasan maruku eh..hahaha..

    ps : kelas facial dengan make up tu kat nilai..tarikhnya 1 dgn 2 december..

    detail baca kat http://ourkizuna.blogspot.com/2012/10/bagi-yang-mahu-cantik-bukan-seperti.html

    ReplyDelete
  4. kat Maju Junction dah ade persiapan utk deepavali!

    ReplyDelete
  5. Nasib duk ulu, yg nampak pokok kelapa sawit je.. tapi kalau lalu kat kuil no.2 "tersuci" kat Malaysia ni mau sesak agaknya nanti

    ReplyDelete
  6. maruku raya puasa ada lagi macamana kira plak ni?

    ReplyDelete
  7. kat trg x de kaum india...jadi memang tak de maknanya nak berhias2 bagai

    ReplyDelete
  8. saya tak nampak ponnnnnnn nama awak kat situuuuuuu

    hehehhehe

    ReplyDelete
  9. Kat Swak lg xde cuti deepavali....

    ReplyDelete
  10. sapa dok kelantan syiok...
    amik cuti 2 hari dapat direct seminggu...
    tu untungnya dok malaysia...
    cuti banyak :)

    ReplyDelete
  11. Kalau di Skudai Parade ada kolam warna-warni di lobby masuk kompleks. Kesian bangsa minoriti kan...

    ReplyDelete
  12. Jingle bell...jingle bell...eh? Sy pun tak sedar diri terawal ka??? Haishh....kang ade lak yg tersalah tafsir dgn komen ni kang. Baik blah dulu. Heeee~

    ReplyDelete
  13. kat tempat kitaorang , ambik dua hari cuti , dapat seminggu ...

    tapi ....


    tak leh jugak nak bercanda canda sebab anak no 3 masih lagi bersekolah hingga 23hb November

    ReplyDelete
  14. lor... siyes gila ingat memang bersawang tadi...hehehe...

    ReplyDelete
  15. LOR...ingat bersawang td..kelakar lak bila ckp itu salji....heheheh....sapa yg genius sgt ni...

    ReplyDelete
  16. apasal salji tu sejebik cam sarang labah2 heheheh...

    ReplyDelete
  17. salam sejahtera Tuan

    Di mana2 mereka seolah2 mendominasi. Lihat saya dakwah mereka ke daerah org asli di pendalaman. Mereka sanggup berkorban supaya dpt memenangi hati!

    ReplyDelete
  18. Salji sekarang mana ada musim dah...sesuka dia j nak turun bila....

    ReplyDelete
  19. kat sini section 26 shah alam..hujan x de salji..
    sejukkk jerr sekarang ni...

    ReplyDelete
  20. hihihi bangi sejuk panas, sejuk panassss.. tahle

    ReplyDelete
  21. Owwh dah salji ekk.. heheheh..sian plak kat deepavali tak de hiasan ekk..

    ReplyDelete
  22. saya rasa tu sarang labah² sempena halloween, tak ke?

    ReplyDelete
  23. HUIH? Musim tak tentu hala sekarang ni.

    BTW doc,
    kalau orang melayu, cuti apa pun memang ke depan dulu. Kalau raya memang winrar lah, kalau tak seminggu tak sah. Cuti raya cina pun, melayu (saya) cuti, deepavali pun (saya) cuti, xmas pun (saya) cuti, apa lagi cuti perayaan yang kita tak cuti sama? padahal kita sambut raya 2x setahun. katanya nak sama-sama merai hari perayaan 1malaysia. hebatnya.

    pejam celik, dah akhir tahun hijri.
    selamat tahun baru hijrah doc.
    Ambang maal hijrah 14/11/2012~
    yay cuti lagiiiiiii


    ReplyDelete
  24. kat opis saya x de india. so x de lah nak berhias ngan kolam or muruku.. keh keh keh..

    ReplyDelete
  25. biar betul doc..tahap sawang tu melampau betul tu heheeheheheh...

    ReplyDelete
  26. adoii sabo je la..deepavali punya pasal gaji dapat awal..pastu termenung panjang la tunggu gaji bln 12 plak...

    ReplyDelete
  27. kalau dh byr..sila rajin2kan diri..kalau tak rugi..hihihi..

    ReplyDelete
  28. kat sini hujan, hujan,hujan...salji oh no!

    ReplyDelete
  29. Cuti Deepavali nak dekat dgn Awal Muharram, kan? Kalu amik cuti direct, boleh dapat 9 hari!

    ReplyDelete
  30. Kawe tak cuti deepavali....bawak ke raya...kilang kawe tak de india....ahakz...

    ReplyDelete
  31. biasanya cuti umum kita himpit2 doc!
    tu yg ambik kesempatan sambung selagi boleh ;)

    ReplyDelete
  32. raya deepavalinie jem gla kot jalan..cuti kapit kapit..huhu..paling payah gaji awal.huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...