Wednesday, September 5, 2012

cold spring

Gigil ooo kalau nakgi solat subuh kat masjid ni..WA currently recorded the cold spring...
Semalam turun south, approx 500km from perth...mmg sejuk sebab continuos raining...temp drop till 6 deg kat albany....dah survey few places for the sake of settling down here...kalau ada rejki...


Esok flight balik 3pm..



21 comments:

  1. Semoga selamat kembali ke tanah air :)

    ReplyDelete
  2. moga selamat hendakNYA perjalanan balik ke tanahair.. ;)

    ReplyDelete
  3. Daging kangaroo dah bungkus ke?

    ReplyDelete
  4. pergghhhh!!
    settle down sana!
    mmg tabik springlah!

    ReplyDelete
  5. cool & relax je pakai short sleeve gitu... baru pekena hot choc ke? hehe.. kalo saya, temp 20'c pon dah gigil...

    ReplyDelete
  6. sejukkkk bestnya....mana kangaroo

    ReplyDelete
  7. wahhhh best2..cepat2 update full story wif gambo2...nak dpt pergi ntah bilenye dpt tumpang tgk gambor punjadi ler eheheeheh

    ReplyDelete
  8. 8 degree .. pakai t-sert lengan pendek je tapi!!

    berani!!

    ReplyDelete
  9. dah serasi kat sana tu
    sejuk2 selamba baju lengan pendek

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Yob,
    Kolay gelsin kata orang Turki, semoga dipermudahkan!

    ReplyDelete
  11. tak seronok ker dok kat Malaysia ??

    ReplyDelete
  12. Ingat dah tak nak balik...ekekekee...

    Rezeki di mana2 semoga apa yang diimpikan akan tercapai.

    ReplyDelete
  13. sejuk2 pun leh pakai short sleeve brrrrrrrrrrrr...mmg gigil lah...

    ReplyDelete
  14. Salam Raya Doc..
    Kat sini pun gigil gak, hujan dua tiga hari ni...cuma tak le segigil kat sane...hehehehe

    ReplyDelete
  15. As salam Doc,

    Hola! Tahan sejuk ek... Pakai kain pelekat je ke cover badan...hehehe... Settling di Aussie.. apakah?????

    Selamat kembali ke tanahair! :)

    ReplyDelete
  16. mau migrate ka?...good luck...
    sorg member akak dah migrate ke melbourne (demi pendidikan anak istimewa dia)...baru ja pas exam utk practice kat sana.good for her..
    moga DZ juga dapat yg terbaik.

    ReplyDelete
  17. Woishhhh..berkira2 utk migrate yeh??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...