Wednesday, August 29, 2012

WW: Patriotik Tak Bertempat

kalau tercabut terpelanting tiang+bendera besar tu, kena kereta/motorist, siapa yang salah?

36 comments:

  1. kompiden je letak bendera sebesar tu kat kereta.... (-____-")

    ReplyDelete
  2. salu nampak haa..kat lori pun ada
    ni semua saranan pak menteri lah ni..

    ReplyDelete
  3. hahahahaha
    orang ni macam2 peel.....mintak jauh la ye...moga2 bendera tu selamat disitu sehingga empunya teksi menyimpan di tempat yang betul

    ReplyDelete
  4. Relax la. xpayah la nk fikir so NEGATIVE!!!

    ReplyDelete
  5. alamak..bendera penang..huhu

    ReplyDelete
  6. ni buat gini nak glemer la tu,tapi nyusahkan orang nanti...kat Penang,beraya sampai sana?

    ReplyDelete
  7. kurang sesuai letak kat kereta sebab boleh halang pemandangan orang lain, besar sgt,...

    ReplyDelete
  8. hrmm... tak menganggu ke pemandangan agaknya tu?

    ReplyDelete
  9. Salam Syawal & Maaf Zahir Batin..

    woohooo.. cedera org belakang nanti.. cedera takpe takut teruk dari tu.. kita gantung kat rumah je..

    ReplyDelete
  10. Salam Aidil Fitri DZ

    dia dah ikat kuat2 tu...

    ReplyDelete
  11. mcm2 manusia ni, nk cari publisiti ler tu hehehe

    ReplyDelete
  12. Patriotik memakan diri org len, bkn diri sendiri. Hahahahah!

    ReplyDelete
  13. yg nak kena org lain. Tu yg tak bubuh kat situ....

    ReplyDelete
  14. As salam doc,

    Ni betul2 cintakan negara ni! ;p :)

    ReplyDelete
  15. hehehheh..emm betul tu..kalo nak patriotik pon biaula berpada2 kan...

    ReplyDelete
  16. biar betul....mengundang musibah ni...

    ReplyDelete
  17. pernah experience kayu penghadang lori tetiba tertanggal kena atas kereta hampir pecahkan cermin depan.. sikit lagi kalau tertusuk cermin tu, tak tau ler..

    tak mustahil besi tu boleh tanggal dan mengenai kenderaan lain.. jangan amik ringan..

    ReplyDelete
  18. overlah tu...sampai tak terfikir musibah
    yg akan menimpa orang lain...ngok!

    ReplyDelete
  19. bahaya pada orang kelilingnya.. :(

    ReplyDelete
  20. aduh duh duh.... semangat punya pasal sampai lupa risikonya...

    ReplyDelete
  21. sy rs anon kat atas tu pemandu teksi tu kot hihi

    ReplyDelete
  22. cam ne sure tak kena saman sebab Najib tau dia sangat bersemangat patriotik..najib dah ckp kat pak polis jgn saman tok..hee

    ReplyDelete
  23. dia dah welding kat bumper tu...tu yg dia konpiden jer...hahahah

    ReplyDelete
  24. niat utama nak berpatriotik, yang lain, belakang kira. hahaha

    ReplyDelete
  25. Nak buat lain dari yg lain la tu sampai terlupa keselamatan...

    ReplyDelete
  26. ni kalau motor salah cilok
    mau benjol juge dahi!


    aduhai..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...