Wednesday, August 1, 2012

WW: Oh My English!

44 comments:

  1. Ahakss.. cam na laa leh salah eja tuh..

    ReplyDelete
  2. hahaha...napak sangat silapnya !!

    ReplyDelete
  3. As salam doc,

    Oh my DOPHINE! Saya pun awal2 xpasan...hiks tajam mata doc ;))

    ReplyDelete
  4. ouchhhhhhh itu nama spesies baru ikan la wakkakakakka

    ReplyDelete
  5. Huruf "L" tertinggal kot hihi..

    ReplyDelete
  6. dolphin dah makan huruf L..heheheh

    ReplyDelete
  7. salam..
    dah kena makan huruf L tu..

    ReplyDelete
  8. dopin pun dopin laa... janji nampak 'english'... ;-)

    ReplyDelete
  9. hahahah...yeap, nearby my house...

    ReplyDelete
  10. hahahahhah.....perasan jek yeak!!! camne laa leh telepas letak L tu....wakakaakakaka

    ReplyDelete
  11. dah print out baru perasan kot..sudahnya hentam je pakai walau salah eja.hehe

    ReplyDelete
  12. ikan nie hidup dalam lautan mana ek..

    ReplyDelete
  13. tak penah lagi jumpa dan dgr ikan dophine ni. hehehe.

    ReplyDelete
  14. itu nama timang-timangan barangkali..kih3

    ReplyDelete
  15. xde duit nak buat signage baru :P

    ReplyDelete
  16. kekeekke.. nama manja ikan tuh kot.. keh keh keh

    ReplyDelete
  17. org kita suka sgt nama2 berbau mat saleh ni...salah pun salah la..

    ReplyDelete
  18. la...macam nama ubat je. haha

    ReplyDelete
  19. Dophine sangat!!!! Ekekeke.......

    ReplyDelete
  20. samada spesis baru ditemui atau yg buat signage tu pelat.. hahaha

    ReplyDelete
  21. nama dolphine to dophine ko..ekekeke..

    ReplyDelete
  22. dia buat dayung kot huruf 'l' yg tertinggal tu.. he..he..

    ReplyDelete
  23. sekali pandang ..tak perasan

    ke..sendiri pun tak reti mengeja...hihi

    ReplyDelete
  24. bla sebut bunyi cam nama dadah je hehehehe

    ReplyDelete
  25. Dia mengeja ikut bunyi. Org kita jarang sebut dolphine

    ReplyDelete
  26. Assalamualaikum Daddy Ziyyad

    He he

    ReplyDelete
  27. singgah sini tengok dolpin besau

    ReplyDelete
  28. My mader tell me that fish name is dophine maaa

    ReplyDelete
  29. sebutan versi manja kut he..he..

    ReplyDelete
  30. masa nak buat huruf L tuh dah takder budget kena tambah..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...