Friday, August 17, 2012

Salam Perantauan



~ selamat hari raya aidilfitri~
~ rai kan sama saudara seagama kita kalau nampak kat masjid, dekat2 kawasan rumah..jemput mereka makan..hulurkan sumbangan....besar maknanya utk mereka~

23 comments:

  1. Adakah caption pada gambar itu yang sebenarnya ditulis oleh mereka? :)

    ReplyDelete
  2. diorang raya lagi meriah sesama diorang~~bryani tu pagi raya~~

    ReplyDelete
  3. cantik baju renang
    beraya sakan tu
    hehe

    ReplyDelete
  4. mereka raya kat taman kat klcc

    ReplyDelete
  5. Kuala Lumpur aku yg punyaaaaaa... hahahahaha

    ReplyDelete
  6. saya hantar salam perantauan tak keluar pun lagi. haha.. nak buat koleksi kali ke 6 muka masuk paper.(sian terpksa glemerkan diri)kihkih..

    ReplyDelete
  7. salam aidil fitri bro yg kat perantauan..
    hahaha

    ReplyDelete
  8. he he he terbaik punyer ucapan , KA dah berlagu balik kg !

    ReplyDelete
  9. kad raya kami tahun lepas! hahaha..

    selamat hari raya buat daddy zz dan keluarga..

    ReplyDelete
  10. Popular sungguh gambar salam perantau ni kan.. dah merata2 tersebar.. mereka patut berterima kasih pada blogger2 Malaysia.. Selamat Hari Raya yer!!

    ReplyDelete
  11. hahahaa...seksi nye yg depan sekali tu

    Tuan Doktor,acu mohon ampun maaf mana tau dalam bergurau tu terasa ati lak
    selamat hari raya maaf zahir batin ye :)

    ReplyDelete
  12. lawa baju mandi dia...hehehe
    selamat hari raya DZ...maaf zahir & batin.

    ReplyDelete
  13. Hahahhahahaha.....kherlasssss ucapan dorang ken.....pape pun selamat hari raya aidil fitri....... :)

    ReplyDelete
  14. As salam Doc,

    Setuju! Adalah lebih baik & molek meraikan saudara seagama dr musuh agama itu sendri... Terima kasih atas nasihat! Dah inform dgn hubby... Tq doc... :)

    ReplyDelete
  15. selamat hari raya dan maaf zahir batin buat DZ sekeluarga..

    ReplyDelete
  16. lawak la pic...

    selamat hari raya...

    ReplyDelete
  17. HAHAHA......doc tulong habaq kat depa., makcik nak pi.njam singlet ......lawa la

    ReplyDelete
  18. hadoi doc gmbr tuh tak boleh blah la...haha

    selamat hari raya doc...maaf zahir dan batin yer...:)

    ReplyDelete
  19. senyum tengok gambar tu..
    apa-apapun selamat hari raya maaf zahir dan batin..
    moga perjalanan pergi dan balik beraya kali ni selamat insyaAllah..

    psstt: tunggu minggu ketiga raya ek.. jemputan beraya akan menyusul.. ;)

    ReplyDelete
  20. selamat hari raya kepada tuan tanah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...