Monday, August 13, 2012

Saintis Syawal ( as usual)

apa persamaan raya cina, raya india & raya krismas?


jawapannya: raya mereka tak meriah, takde saintis, takde acara buta mata atau kodong tangan

43 comments:

  1. uih.. best tu kalau jumpa hujung jari macam tu!!

    ReplyDelete
  2. Ngeri sampai kakcik tak sanggup nak buat catatan tentangnya. :(

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. pelik kan..mercun raya cina bunyik mcm nk pecah dada tp tak pulak tangan derang pecah

    tp ini tandanya org melayu sebenarnya kreatif cuma tak berapa nak bijak je huhu

    ReplyDelete
  5. tu namanya sendiri cari pasal kan?

    ReplyDelete
  6. x tau dah nak komen apa, saban taun benda yg sama juga terjadi !

    ReplyDelete
  7. Erkkkk... tak tau nak komen apa.. tiap tahun mesti ada yg jadi cam ni.. mesti punyaaa..

    ReplyDelete
  8. gilak itu orang..
    sedngkan si adam ngn sapa kawan dia tu dalam mythbuster pun masih cuak dalam menguji bom kan.. yela, takut xdpt raya krismas nntikan..
    hehehe

    ReplyDelete
  9. ishhh tu jari kan...aiyooooooooooooooooooooooooooo...tak pasal2 dah jadi cacat hah.....selisih laaa hai!!

    ReplyDelete
  10. aku bunga api pun tak berani main~~

    ReplyDelete
  11. seramnye tengok gambar tu.. huhuhu.. berani sunggu dorang neh!

    ReplyDelete
  12. aduiii...bersepai jari ko...adehhhh....xde keja buat keja..tu la dia..

    ReplyDelete
  13. uhuk..kalau berjaya experiment diorang boleh sambung phd terus
    tak berjaya, apa pun tak dapat
    jari plak ilang

    ReplyDelete
  14. ada kot orang post gambar tangan hancur kat fb..ngeri nak tengok!

    ReplyDelete
  15. Baru ohsem jadi saintis gini. .... Ehe

    ReplyDelete
  16. Erkk.. Melayu kita kreatif dan inovatif time bulan pose dan raya kan?!!!.. sebab.. boring tak de buat apa sepanjang pose nak menunggu berbuka.. hi3x

    ReplyDelete
  17. persamaannya .. kita semua cuti. hehe

    ReplyDelete
  18. bukan setakat cuti sahaja .. cuti panjang termasuk ambil MC.

    ReplyDelete
  19. adoi la hai...mintak dijauhkan....

    aku ni anak mintak main bunga api pun, aku berfikir2 nak bagi ke tak, sbb asap bunga api tu kan kuat sgt, takut kena attack dek asma je...huhu...

    ReplyDelete
  20. Salam..

    Saye takleh tengok lama2..geli..

    ReplyDelete
  21. ni namanya takde keje carik keje.. tapi keje yang di buat keje tak berfaedah.. sekarang siapa yang susah??

    ReplyDelete
  22. Sengaja carik pasal.. elok2 cukup sifat.. dah cacat seumur hidup.. adoiyai

    ReplyDelete
  23. Saintis tak habis menuntutlah ni .... huhuhu

    ReplyDelete
  24. Yang herannya...
    Orang lain tak pernah serik tu!

    Haih! tak sayang diri depa ni.

    ReplyDelete
  25. kenapalah dia org ni tak serik dan tak beringat ek.. minta dijauhkan anak2 kita jd berani sgt mcm ni.. teringat lagi satu rencana di tv pasal wireman yg kerjanya betulkan wayar eletrik yg berselirat.. bila org tanya dia takut tak? dia jwp dia sangat takut setiap kali melakukan tugasnya.. dan takut itulah yg buatkan dia lebih berhati2..

    ReplyDelete
  26. Suka nak buat experiment gitulah jadinya. Org lain main ikut arahan. Kesian juga tapi sendiri buat susah..

    ReplyDelete
  27. Salam Ramadhan DZ

    Subhanallah

    ReplyDelete
  28. Dia org tak pernah nak ambik pengajaran dari pengalaman org lain. Lagi tak bagi buat lagi syokkk depa nak buat...

    ReplyDelete
  29. Mungkin best kot main letup2, putus2 tangan ni...hantaq pi palestin ke rohingya je diorang ni...

    ReplyDelete
  30. dari kecik smpai sekarang x penah main pun..tgk adala...adik beradik semua pompuan...hehe

    ReplyDelete
  31. Tak bersyukur dgn nikmat jari yg allah bg...

    ReplyDelete
  32. Tak pandai tp buat2 pandai. Ni baru boleh kata padan muka. Haha..

    ReplyDelete
  33. As salam doc DZ,

    Kita siap tenung lama2 lg... jari ke apa tu... geli tp nak jgk tgk...huhuu... mmg jakun lah org Melayu ni kan...ermmm...

    ReplyDelete
  34. eii gambar aper2 doc??takut lak tgk..mercun2 mmg bahaya kalau tak mercun2 asap diatuh bahaya..sib tgl kat apartment mmg taklah main cuma adagak dengar2 bunyi dum dum

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...