Thursday, August 30, 2012

rombongan cik kiah pagi ni

selamat pagi...skrg pukul 6.40am...kejap lagi pukul 8.30am saya naik eroplane...abaikan gambar pompuan kat belakang saya tu.. :-)

doakan rombongan cik kiah saya selamat sampai ya....

41 comments:

  1. Encemnya dier!! Moga selamat perjalanan! :D

    ReplyDelete
  2. muahahahah, nak abaikan pempuan kat belakang tu? muahahahahaha

    bijak sungguh angle gamba si comel ni. kuang kuang kuang

    ReplyDelete
  3. Selamat pergi dan semoga selamat kembali jua nanti.
    Jaga diri di tempat orang ya (wpun ko memang ada nenek angkat di sana), jangan eksyen dgn kanggaroo tau...!

    *budak pompuan belakang tu, pakai tudung, kan?

    ReplyDelete
  4. selamt berangkat...semoga selamat pergi dan pulang yer ziyyad...ambil gambar banyak2 oke...

    ReplyDelete
  5. watak utama dah hensem, tercemar gambar dek latar yg tak sepatutnya tu, saje je doc ni

    ReplyDelete
  6. Balik kampung ye...selamat pergi selamat kembali jgn tak hengat kami2 kat sini pulak ye.

    ReplyDelete
  7. wahhh nk pegi mana tue doc??

    safe journey.. :-)

    ReplyDelete
  8. selamat berangkat,selamat bercuti,selamat hari raya,selamat pulang..

    ReplyDelete
  9. bon voyage dek...


    sibbb tak nampak coccyx perempuan itu..

    ReplyDelete
  10. assalam doc..semoga rombongan cik kiah selamat pergi dan selamat kembali ke tanah air

    ReplyDelete
  11. budak hensem nak pi mane tu sampai berflight2 nie...nak itot boleh...

    alamak doc, awat ade pic tak senonoh tu hahaahahaha

    ReplyDelete
  12. yg sebenar nye nak amik gambo pompuan kt belakang tu kan??
    saje je letak anak utk cover ek...hehehehe

    Selamat bercuti tn doktor
    semoga selamat pegi & selamat kembali
    enjoy your trip!!!

    ReplyDelete
  13. selamat bercuti..semoga selamat pergi dan balik doc!

    ReplyDelete
  14. kelas kau doc..balik kg ostolia..moga selamat pergi dan balik ye..

    p/s:- dah cuba abaikan pic pompuan kt belakang tu..tp tarikan dia kuat sgtlah..rasa mcm nak boh ais batu je kat celah2 tu..hahaha..

    ReplyDelete
  15. Ye la.. suka tengok kecomelan tapi kat belakangnya adalah pemandangan yang tercemar la.. hu3x

    ReplyDelete
  16. wah.. pi jalan.. slmt pergi dan pulang hendaknya..

    ReplyDelete
  17. erkk.. lagi suruh abaikan.. lagi ternampak.. ekekek

    ReplyDelete
  18. eppy holiday..doakan semuanya selamat..:)

    ReplyDelete
  19. ok..sy ada masalah penglihatan..tertumpu lebih ke arah belakang..hahaha

    ReplyDelete
  20. selamat pergi dan selamat balik ye :)

    ReplyDelete
  21. sila abaikan gambar yang kat belakang tu.. siap skroll naik ke atas balik.. hahaha...

    ReplyDelete
  22. slmt jalan doc!


    pmpn tu amat sukar diabaikan....hihihi

    ReplyDelete
  23. comelnya dia!! heheh kecuali yg kt belakang tak berapa comel hahaha

    ReplyDelete
  24. selamat balik kampong doc..laa nekcik da tertinggal kapai lah pulaok!!

    ReplyDelete
  25. safe journey dan jgn lupa kembali ke pangkal jalan ye!

    ReplyDelete
  26. Mog doc sekeluarga selamat pergi dan kembali yer.. :)

    ReplyDelete
  27. selamat bercuti doc...jeles nyer...huhu

    ReplyDelete
  28. bon voyage means selamat jalan..

    salam aidilfitfri yee abg doc tuu..

    ReplyDelete
  29. Happy holidays.....ziyyad nak gi jumpa kanggaroo yg kacau dia hari tu ke?

    ReplyDelete
  30. ops!!! TER t e n g o k laaa...aci tak hihi...

    ReplyDelete
  31. Cik kiah nak balik kampung kat perth la tuh yeh?? Semoga selamat sampai pergi dan balik yea doc

    ReplyDelete
  32. alala comeinya..dah besar ni berebut orang nak hehehe

    *erk cane nak abaikan yg belakang 2 ye*

    ReplyDelete
  33. Selamt hr ry maaf zahir batin doc...

    Mana pic balik kgnye doc? :D

    ReplyDelete
  34. have a safe journey. nnt balik kita raya sama-sama ye.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...