Thursday, August 23, 2012

Raya ke -3 : Hikmat Tangan Tanpa Dosa

Raya ke- 3, turun ke Segamat lawat rumah sedara ....Zayyan kalau jumpa kerepek..
terus keluar Hikmat Tangan Tanpa Dosa (baca: hikmat tangan laju capai kerepek)
 -
-
-
-
-
-
-

tak caya? ini bukti nya..
tak nampak kan gerakan tangan zayyan mencapai kerepek dari nenek!



pascanota: kerepek rumah makteh mmg terbaik. aku makan sebalang! ~ bahaha..

15 comments:

  1. assalam doc..tak pe janji zayyan makan kerepek yang sedap tu.
    tahun ni acik belum kesegamat..rumah abang dan anak sedara..selalunya raya kedua dah sampai

    ReplyDelete
  2. Simpan sikit kerepek tu untuk pertemuan akan datang, ya? :)

    ReplyDelete
  3. ooo...patutla anak laju ja dgn kerepek...abahnya pun sama jugak..

    ReplyDelete
  4. Bapa borek anak rintik...hahahah

    selamat hari raya...

    ReplyDelete
  5. Selamat hari raya! kerepek beli ke buat? ;D

    ReplyDelete
  6. fuhh..makan kerepek secara ghaib..habis sebalang..ekeke

    ReplyDelete
  7. he..he.. sampai tak nampak pergerakan tanganya.. mmg tangan himat betul tu.. ha..ha..

    ReplyDelete
  8. Layan kerepek... Kuih manis2 nih later2..hihi..

    Selamat hari raye ddzyd~

    ReplyDelete
  9. As salam Doc,

    Dashyatnya Zayyan! Tak nampak langsung tangannya... invisible! Itu baru anak, bapaknye tak tahu camna...hehehe ;))

    ReplyDelete
  10. Ooo patutla Zayyan suka kerepek... ikut bapaknya la tu

    ReplyDelete
  11. haha...xbleh blah sungguh entri bapak zayyan...
    sian zayyan disamakan dgn komik...

    p/s: Selamat hari raya doc sekeluarga...

    ReplyDelete
  12. mak aih.. dh smpi berjalan dh ziyyan... lame btul gua x jengah sni..

    ReplyDelete
  13. menurun dari bapaknya , patut lah :)

    ReplyDelete
  14. hahaha.. ada ke disamakan dengan komik tu.. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...