Monday, August 6, 2012

Kehebatan PhD: Sanggup Lihat Wira Negara Tumpas.



tahniah Dato LCW...kamu memang hero...kamu atlet contoh..cuma bukan rezeki kamu utk kecapi pingat emas olimpik....


ada juga malaun yg sokong LinDan, sebab HASADDENGKI tak mahu tengok DLCW menang ganjaran berjuta ringgit...haiihhhh..

25 comments:

  1. malaun tu ada sekor datang klinik saya pagi tadi
    sakit tekak .. sebab jerit sokong LinDan..
    sebab menyampah nangok segala bagai imbuhan yang Dato LCW akan dapat kalay menang emas...

    ReplyDelete
  2. Salam Nuzul Al Quran DZ

    saya siap doa lagi....

    ReplyDelete
  3. saya sebak bila tengok mata dia bengkak. dia dah berusaha dgn bersungguh, cuma belum rezeki utk emas.

    ReplyDelete
  4. manusia ni macam-macam PHD ada, orang yg buat baik pun ramai yg tak suka ni kan pula orang dapat ganjaran macam-macam

    ReplyDelete
  5. Tahniah datuk Lee Chong Wei...Semangat kesukanan yang tinggi...

    ReplyDelete
  6. Salam...memang macam tu, rambut sama hitam, hati lain2...

    ReplyDelete
  7. tapi memang hebat jugak penangan diorang berdua tu..surut jemaah dibuatnya..hehehe

    ReplyDelete
  8. sape malaun tak sedor diri tuh???

    ReplyDelete
  9. Proud of him, bergenang mate sat...

    Yg Ada sorg malaun ni siap ckp kata DLCW Nk menang semata Nk duit 4juta tuh, lantak dia la dia Nk main tujuan apa, Ada korg tau hati dia cemana... Kalo ko hebat sgt, p la ganti dia main, lau Nk sgt duit 4juta tuh, hangin aku bulan2 pose neh

    ReplyDelete
  10. haih. datuk LCW tak kesah pun dengan ganjaran tu. paling penting dapat hadiah emas untuk rakyat Malaysia..biaselah dalam hidup ni memang akan ada yang hasd dengki

    P/S; singgah sini 1st time.

    ReplyDelete
  11. assalam doktor..memang ada orang yang macam tu..tak boleh nak hilangkan perasaan hasad dengki dari hati

    ReplyDelete
  12. Mmg tak paham perangai setengah malaun ni.....DLCW mmg kalah tp not before real hard fight

    ReplyDelete
  13. Cik Ina pun malam tadi tengok Datuk LCW lawan ngan Lin Dan. Dia kalah pun bermaruah sebab dia dah cuba sedaya upaya. sapalah yang busuk hati tu :(

    ReplyDelete
  14. Kalo rakyat malaysia.. Kasi buang negara...

    ReplyDelete
  15. As salam Daddy Ziyard,

    Mcm2 manusia ni kan... sigh*

    Setuju dgn Fatin Mraz tu, kalau boleh buang kerakyatan depa tu..hiks

    Selamat berpuasa! Mcmna persiapan raya tahun ni? :)

    ReplyDelete
  16. punyalah doa LCW menang,sbb nk cuti,nk aiskrim free!!
    sedih!!!

    ReplyDelete
  17. kalo bdepan, kompom kena tampa dah manoharan tu

    ReplyDelete
  18. Org ni macam-macam pelikkk...

    ReplyDelete
  19. nak masuk ke final Olimpik pun bukannya mudah..
    dia dah sungguh2 berusaha..
    dia hebat dlm bidangnya..

    good job LCW!

    ReplyDelete
  20. saya tetap sokong lee chong wei..heheh

    ReplyDelete
  21. dia kalah pun dia tetap bawak pulang hadiah lumayan..dah berkoyan2 dah duit dia..yg dengki tu dapat apa? dpt la dosa...kan?

    ReplyDelete
  22. dia dah berusaha.. kita mendoakan.. cuma bukan rezeki dia tapi dia tetap juara bagi peminat dia..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...