Wednesday, July 25, 2012

WW: Budak Belum Baligh Buat Takpe, Yang Dah Baligh Sendiri Mau Ingat

50 comments:

  1. ohh ok,budak takpe, boleh dimaafkan.

    ReplyDelete
  2. walaupun budak tu belum baligh.. mak budak yang dah bertahun baligh berjubah tu takkan rasa ok anak dia pakai macam tu...

    ReplyDelete
  3. erm...ekceli mak ayah kena didik dari awal ni...jangan bila anak dah besar nanti pakai cam ni jugak sebab dari kecik dah diberi pendedahan cam gini

    ReplyDelete
  4. aku ada dpt email baru2 ni, ada pompuan pakai seluar pendek ketat pakai tudung...errrkkk???

    ReplyDelete
  5. Kecil-kecil pun kalau mak bapak terus biar je sampai dah masuk sekolah rendah pun masih pakai tudung ngan baju lengan pendek , lama-lama boleh jadi terbiasa sampai ke besar. Konsep yang betul kena di ajar sedari kecil

    Huhuhu peringatan tuk diri sendiri juga, didik anak bermula dari sekarang

    ReplyDelete
  6. assalam doktor..kalau tak ingat jugak tak tau lah

    ReplyDelete
  7. Mak-ayah kenalah betulkan cara yg betul..
    Kesian pulak kat budak tu dipakaikan skirt tapi dikenakan tudung

    ReplyDelete
  8. Sekarang ni ramai yang dah baligh pun bergaya macam tu! :(

    ReplyDelete
  9. aku pernah tgk anak dara yg buat gitu.


    .

    ReplyDelete
  10. hehehee..patut mak dia pun kene tegur nih :)

    ReplyDelete
  11. tulah banyak dah KA tgk macam ni, kdg2 nak tegur kita plak jadi serba salah balik

    ReplyDelete
  12. tajam juga mata Doc kita ni.

    ReplyDelete
  13. elehhh .. skrg ni ramai saya jumpa yg mcmni. walau bertutup .. yg dalam tetap kita boleh nampak. Trend kot?

    ReplyDelete
  14. budak2 masih nampak okey wp tak kena gaya.. tp klu org dewasa kena pandai2lah nak memperbetulkan gaya.. yg tak elok tu jgn dibuat..

    ReplyDelete
  15. kalau anak saya memang saya tak bagi pakai tudung kalau time dia sexy :p hr tu ada sekali dia pakai baju x de lengan dengan skirt pendek , alih2 nak pakai tudung. kena jerit sekali baru dia x pakai.hehehe. mcm indon mak tengok nak :p hehehe

    ReplyDelete
  16. ni apa kes mak ayah dia biar je
    doooii~

    ReplyDelete
  17. rambut aurat, kaki takk.. ehh? hee..

    ReplyDelete
  18. yang dah baligh pun ramai wat cam ni...memang patut kena baling aje

    ReplyDelete
  19. betul tuh.. mak dan ayah kena lah betulkan cara pakaian kanak2 itu..:)

    ReplyDelete
  20. jgn kecik2 je pakai tudung, dah besar bukak tudung pulak. hikhik..

    ReplyDelete
  21. mak pak..sila btulkn pakaian2..bertudung okdah tp skirt plak

    ReplyDelete
  22. kecik-kecik, tak pe sbb nak ajar bertudung...pelan2...ajar satu2...bimbang budak tu rimas...

    ReplyDelete
  23. pelan-pelan orang kata,InsyaAllah kalau dr kecik diajar tutup aurat insyaAllah...tapi rasanya lebih proper kalau pakai skirt labuh atau seluar pnjang

    ReplyDelete
  24. yg dewasa dah byk kali dee terserempak mcm budak ni tapi takmoh komen lebih2..almaklum sajalah diri sendiri pun tak sempurna lagi :)

    ReplyDelete
  25. salam ramadhan doc!

    p/s: mahu tuntut hadiah weddingggg

    MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

    ReplyDelete
  26. yang buat buat tak baligh camne pula?? heehehe

    ReplyDelete
  27. nasib baik uncle belom baligh lagi.... haha

    ReplyDelete
  28. selalu tengok budak kecil dipakaikan baju tak cukup kain tp bertudung..
    nanti keliru budak tu ...dari kecil la nak melentur kan..

    ReplyDelete
  29. betul.. sendiri mau ingat.. ;)

    ReplyDelete
  30. mak budak yg dah baligh tu..kena ajar cara menutup aurat dgn betul dan sempurna

    ReplyDelete
  31. Hehehe, Kalo anak pakai seksi, tp mengadaa Nk pakai tudung, mug maknye x kasi... Hukk

    ReplyDelete
  32. Mmg budak pakai gini tak per tapi kena didik jugak..pakai baju kurung ke..atau kain labuh ke jgn dibiarkan gini plak..

    ReplyDelete
  33. apa lah yang mak budak tu pk kan...

    ReplyDelete
  34. Dia baru nak blajo2 pki tudung tu..

    ReplyDelete
  35. hahahahha...nasib baik budak kan...tp patutnye jgn diajar cenggini..pelik aihhh

    ReplyDelete
  36. kalo ada makcik umo 40taun yg buat mcm ni..mmg boleh semputttt mata tengok!

    ReplyDelete
  37. ehehhehe...pasni adik tu kene tutup atas bawah plak...heheh

    ReplyDelete
  38. ok lg la kan,budak2 lagi...kalau mak nyer yg pakai mcm tuh ha tuh sudah lain macam...haha

    ReplyDelete
  39. hehehee... tapi ada jgk yg dah baligh (pregnant) pakai gaun besar just bawah lutut, short sleeve & pakai tudung..

    ReplyDelete
  40. As salam Doc,

    Uik! hehehee... ;))

    ReplyDelete
  41. Tp... Budak nih pun pasti ada mak budak yg pakaikan kt dia kan...

    ReplyDelete
  42. nanti email alamat yer, nk kirim kad raya :)

    elissmie [at] gmail [dot] com

    ReplyDelete
  43. baru ternampak versi yg tua kat JJ bukit tinggi semalam... pakai tudung with t-shirt and jeans quarter cut .. paras lutu.. how?

    ReplyDelete
  44. Hahahaha....harap2 dia tak bawak ke besor...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...