Wednesday, June 20, 2012

WW: Yang Buruk Disebalik Yang Cantik

43 comments:

  1. kena g intai r kejap karang..kot2 photoshop ke..hahahaha

    ReplyDelete
  2. banyak mata yg terlepas pandang kah?

    ReplyDelete
  3. agak2 runtuh tak masjid tu kalau semua tercabut...

    ReplyDelete
  4. Selalunya dah runtuh baru nak sibok..buat post mortem!!

    ReplyDelete
  5. sepaham saya..yg buruknya..dibuat untuk menunjuk2 dan menjadikan riak kalangan mereka..bukan pada perkara buruk iaitu ingin menjadikan tempat ibadat?
    dunia akhir zaman?

    maaf jika saya silap

    ReplyDelete
  6. ish silap nk tulis perkara pokok bukan buruk hahaha

    ReplyDelete
  7. Asyik melihat yg cantik sahaje... Perlu post gambar ni kepada yang berkenaan :)

    ReplyDelete
  8. Di antara tanda-tanda telah dekatnya kiamat ialah manusia bermegah-megahan dalam mendirikan masjid" - Riwayat Nasai.

    ReplyDelete
  9. agak2 mereka sendiri perasan tak?

    ReplyDelete
  10. double meaning yek??meh double reading..
    nk tau gak ape yg buruk sebalik yg chantek neh..
    lalalalalalala~

    ReplyDelete
  11. Besi,bila kena air masin or air, cepat la dia karat..

    ReplyDelete
  12. harap2 takder perkara yang tak diingini berlaku

    ReplyDelete
  13. setuju dengan sisdee dgn mommy fara..

    ReplyDelete
  14. Yg jatuh tu harap2 hiasannya je.. tiang besar2 kat dalam ok lagi

    Tapi ada dengar Masjid cantik ni tak begitu diimarahkan, kalau betul tu lagi sedih..

    ReplyDelete
  15. Dia jugak dah mula bawak keluar tripod yang sudah berabuk dari bawah almari utk lawan GB...ekekkee...

    ReplyDelete
  16. design terbaru kot...ahaks...

    ReplyDelete
  17. secara kasarnya nampak sangat la cantik, tp secara halusnya mari kita sama2 fikirkan. ;D
    *ubat kat jepun majoritinya berbentuk serbuk tak kira tua muda, takut sgt org mati tercekik mkn pil kot. hehe...

    ReplyDelete
  18. Sayangnya harga berjuta tapi lebih kepada sebagai tontonan...

    ReplyDelete
  19. As salam daddy Ziyard,

    Agak2 apa kite boleh buat ye? Sekadar tgk jelah kot...hehehe :)))

    ReplyDelete
  20. symettrical view mesjid yg chantek tuu.. gudjobb abg doc

    ReplyDelete
  21. mereka tak buat check dari laut
    asyik chk dari depan masjid je kot :)

    ReplyDelete
  22. subhanallah..

    kalau tak lihat betul2 mmg tak nampak kejadian roboh tersebut.. hanya nampak yang cantik diatasnya

    ReplyDelete
  23. kena langgar dek ombak kot.. hehehe

    ReplyDelete
  24. saya tak perasan langsung apa yang buruknya bila tengok gambo.. bila baca komen2 baru perasan..

    ReplyDelete
  25. kenalah repair..tapi benarkah masjid kristal tak digunakan utk solat?

    ReplyDelete
  26. byk yg tersirat dari tersurat tu kot :)

    ReplyDelete
  27. Cantik.. tapi...mcm tak digunakan sepenuhnyaa

    ReplyDelete
  28. negeri ambo, tp x pernah sampai ;p

    ReplyDelete
  29. setuju sgt.... sbb sy duk ganu. tau la...

    ReplyDelete
  30. cantik masjid ni..sy penah g sekali..memang cantik

    ReplyDelete
  31. harap pihak berkenaan ambik perhatian please!!

    ReplyDelete
  32. owhh bahayanya..

    salam kenal n follow :)

    ReplyDelete
  33. solat jumaat tak boleh buat kat situ ..dah ada masjid lain..
    ramadhan nanti la pergi terawih kt masjid tu..

    ReplyDelete
  34. Hmm...masjid kalau cantik..tapi takde org imarahkan...agak menyedihkan...dunia akhir zaman..

    ReplyDelete
  35. bukan yang ditunjukkan itu sahaja.. lihat juga penyelenggaraan dalam bangunan nya juga menyedihkan!!!.. Ni lah masalahnya.. Bangunan GAH!.. tapi tiada yg nak menyelenggara..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...