Wednesday, June 6, 2012

WW: Obama Pakai Tudung Tak Tahu Eja Jawi

Oh My Jawi !


32 comments:

  1. Hai DaddyZZ. :)

    Kalau Michelle yang pakai tudung ok juga kot! :)

    ReplyDelete
  2. hehehe.. agak2 yang tulis jawi tu orang Islam atau tak?? camane ye nak eja 'heights' dalam jawi??

    ReplyDelete
  3. ha.alif.ya.ga.sin..?
    hehe.. aku pun tak tau camno nak eja!

    ReplyDelete
  4. obama kat tempat saya 8 hinggit!

    ReplyDelete
  5. menda apa obama tu? hahahhaa..serius? tudung ke?

    ReplyDelete
  6. commercialization in retail industry

    ReplyDelete
  7. camne boleh lepas papan tanda tu sedangkan ejaannya..
    eh.. camne nak eja heights tu ek..

    ReplyDelete
  8. obama-rm5...bawak mai 10 helai..:)

    ReplyDelete
  9. ha alip ya mana sama dgn heights!
    mcm jauh je bunyinye.

    ReplyDelete
  10. hai aje bunyi ejaan jawi tu...

    kompeni mana lah yg buat signboard tu!

    ReplyDelete
  11. oh my jawi! hehe

    kalau tak yakin dgn penulisan tu baik tak payah tulis.
    kan.

    ReplyDelete
  12. obama?
    takde nama islam lain kah?

    ReplyDelete
  13. omputih dijawikan mmg agak aneh..susah nak mengejanya..tapi biasa tengok kat kuala trg nie mana yg ada huruf 's' kt belakang bila dijawikan mmg tak de la huruf 'sin'tu..contohnya ejaan 'water fronts'

    ReplyDelete
  14. hahahahha camne tiba2 obama glam dpt nama tudung nie kikiki

    putra hai????!!

    ReplyDelete
  15. bg nama osama tak pe lagi, kan...?
    ada gak iras2 kain serban.

    keh keh.



    .

    ReplyDelete
  16. Nape nak letak signboard jln x semak betul2 ejaannya ya...sapa yg sepatutnya b'tangunggjwb nie....

    ReplyDelete
  17. ada huruf terkopek tu~~ha alif ya ga ha ta..eja camtu kot??

    ReplyDelete
  18. Makchaq pun tak pandai eja jawi

    Asal terkenal mesti ada nak tumpang nama.. masa makchaq kecik ada ikan org panggil ikan Uji Rashid

    ReplyDelete
  19. murahnyer obama hanyer 5 hinggit...

    ReplyDelete
  20. hancuss jawinya..hehehe..

    obama pun boleh jadi brand sekarang ni ? tak leh nak bayangkan obama jadi model

    ReplyDelete
  21. pernah jumpa telekung Madonna di indon... fengsan

    ReplyDelete
  22. Nak kata ada huruf tertanggal selepas huruf 'YA' dia lengkap satu. Kalau sambung mesti YA dia tak ada kepala betul tak? Sah memang salah eja.

    ReplyDelete
  23. Kalau obama nampak mau dia teriak guling2. apa kelas 5 hengget!

    ReplyDelete
  24. Tu tandanya makin ramai yg tak reti jawi..

    klu obama tau namanya dijual semurah RM 5 je..hahaha..nanges kot dia!

    ReplyDelete
  25. apo kene mengena tudung dgn obama ek?? konfius den...

    ReplyDelete
  26. apa ejaan sebenar ye? tgh pikir adakah ha alif ya ga sin? mcm haigas atau abaikan sin ha alif ya ga bunyi mcm hayag pulak. hehe.. patik pun tak pandai. lama dah tinggal jawi sejak sekolah dulu. ;D

    ReplyDelete
  27. mmg salah eja..saya boleh baca jawi tapi taklah master sgt..camanalah rupa tudung obama tu eh?

    ReplyDelete
  28. Kesian Obama...kena jual murah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...