Wednesday, May 30, 2012

WW: Labuhnya kain makcik!



selalu nampak, terselit celah pintu kereta tapi..
tapi..
kalau terselit celah rim roda motor?
errrkk!

41 comments:

  1. nauzubillah..tak dpt nak bayangkan kalau itu terjadi....

    ReplyDelete
  2. salam dr..selalu jugak terjadi macam tu..tapi belum kete jalan lagi ada yang bagi tau..

    ReplyDelete
  3. he he.. sellau jd kat saya tu bila nak cepat ! suka blog ni n dah follow u

    ReplyDelete
  4. hisy...xmau bygkan...mau jatuh tguling!

    ReplyDelete
  5. hahahaahah....ko jgn le nok..sebab aku pun selalu kene mcm tu...nak cepat punye pasal...masuk keter tutup pintu terus jalan hahaahah....

    ReplyDelete
  6. pakcik pun selalu ternampak .. nasib baik kain, kalau kaki !

    ReplyDelete
  7. kalau pakai dress mmg kekadang terkena camni hehe

    ReplyDelete
  8. Tak psn tu....ade hon die tak bgtau? Ke tak berkesempatan?

    ReplyDelete
  9. hoh, pernah nmpk kejadian kain terpintal kt rim motor.. tersungkur org tu.. habis calar balar muka..terlucut trus kain..

    ReplyDelete
  10. Pernah juga terjadi di zaman kurus dulu sebab kain jadi terlebih labuh. Sekarang ni kain jadi singkat sebab tersangkut di tubuh sendiri! ;-)

    ReplyDelete
  11. kalo tersangkut kat rim motor...tak boleh bayangkan camne & apa yg bakal jadi

    ReplyDelete
  12. pernah jadik kat saya jugak.. muahahaha.. mana nak tau kan~ hujung kain tuh kat bawah.. tak nampak dia terkeluar..muahahahaha.. logik x alasan?? muahahaha belasah jek lah doc!

    ReplyDelete
  13. hhahaaa...
    tu yg risau kalau pakai baju kurung tau skirt labuh
    bahaya tu kalau tersangkut kat rim motor

    ReplyDelete
  14. lepas ni makcik pakai kain sexy (pendek) sket lah, kehkeh

    ReplyDelete
  15. nie mesti nak masuk cepat2 sampai tak sempat selak.bahaya jugak

    ReplyDelete
  16. biasa jugak tgk pemandangan mcm tuh...harap makcik tuh lebih berhati hati pasni...hehe

    ReplyDelete
  17. bersih jalanraya di sapunya!!

    ReplyDelete
  18. sungguh tajam pandangan mata tuan doktor.
    hihihih!!!

    ReplyDelete
  19. Terselit kat celah kereta tak apa... .kalau mtor kira kes naya

    ReplyDelete
  20. kalau tak labuh,dia pakai skrit lah...hahahah!

    ReplyDelete
  21. tu kes tak perasan nak cepatler tu..

    ReplyDelete
  22. kalo kat kereta ok lagi tu
    kalo motor - bahaya banget

    ReplyDelete
  23. isshh.... bahaya tu kalo sepit kat motor...

    ReplyDelete
  24. Kalau motor gerenti jatuh. Lagi bahaya terlucut eh... malunya

    ReplyDelete
  25. kain pelikat saya pun suka duk kat situ, ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  26. selalu kalau naik kereta, sebelum tutup pintu kena 'kaut' kain masuk keta dulu... :)

    ReplyDelete
  27. Terguling tengah jalan le...

    ReplyDelete
  28. Amboi doc sempat lagi capture gambar ekk.. :)

    ReplyDelete
  29. kalau sangkut kt escalator x leh bayangkan jugakk

    ReplyDelete
  30. huhuuu..tak pasan kain tersepit la makcik tuuu..huhuu....kalo berjela jela ke jalan tar camner ek? abis ilang seinci dua! hahahaha...

    ReplyDelete
  31. dulu zaman sekolah ...ramai budak pompuan pakai kain labuh sampai boleh sapu lantai dah....

    ReplyDelete
  32. saya paling seriau tgk org oakai baju atau kain labuh sampai ke tayar sambil naik motor.

    ReplyDelete
  33. ish tak fokus betul org2 yg mcm ni .... ngeeee

    ReplyDelete
  34. Selalu juga jadi pd saya.....

    ReplyDelete
  35. Selalu tgk org naik moto pakai kain labuh2, seriau nengok...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...