Wednesday, March 28, 2012

WW: Musim Kahwin & Photography

33 comments:

  1. murah betul .. tak ada tnc yang tersembunyi ke ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde T&C tersembunyi uncle...in fact, sebelum masuk tido, pengantin dah dpt gambar..cepat kan? haha

      Delete
  2. hahahahah
    iols gelak bagai nak rak hoccay!

    adehhhhhh!~ kat mana uols cilok advert ni beb????

    ReplyDelete
  3. hahahahahha..terbaek!!! kikiki..

    jgn hanya pandang rendah pada hp ek :p tbaek dari ladang kiki

    ReplyDelete
  4. hahahaha... memang betol dah ape yang ade kat advertisement tuh.. lepas snap jek terus leh tengok.. hahaha

    ReplyDelete
  5. saya sukaaa....akan diusulkan utk adik saya.. hehehe

    ReplyDelete
  6. memang nak kena mintak sedara mara..henset saya jenis henset zaman tok kadok punya..takde kamera canggih manggih..hehehe..

    ReplyDelete
  7. kalo hp canggih mcm bujal punye, best la!
    haha

    ReplyDelete
  8. he..he.. rasa nak guling2 gelak..

    ReplyDelete
  9. kui...kui..kui...mane dapat nih....heheheehehe....lawaks....

    ReplyDelete
  10. ni kalo jurugambar kawen nampak mau diorang buat konspirasi peh ni..ahahaha

    ReplyDelete
  11. gambar masa tidur takde sekali ke? hahaha

    ReplyDelete
  12. nota kat bawah tu benar2 mengguris hatiku.jgn dikau cabar daku,nnti betul2 daku amik pakai camera hp cap ayam,kualiti lg cantek dr gmbrmu! huh!

    marah ni.huhu

    ReplyDelete
  13. sapa la yg buat iklan kreatif ni ye Doktor?

    ReplyDelete
  14. pengantin pn blh amik gmbr sndr sambil buat muka bajet comel ala amoi korea hihihi!!

    ReplyDelete
  15. hehe...
    ye..ye..ah je ingat betui2 :)

    ReplyDelete
  16. bengang nampaknya penulis iklan ni :P

    ReplyDelete
  17. Hahahaha! Nak high class punye servis tp byr kurang kan? Hah, amik le sendiri gune henpon. Hahahah!

    ReplyDelete
  18. Iklan tak boleh tahan marah dan geram sangatlah agaknya....

    ReplyDelete
  19. Hahaha, org nak amik pakej ni pon pk byk Kali, garang semacam je... :)

    ReplyDelete
  20. kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    kalau nak tau..
    hanya y pernah jadi potografer jer tau mcmana nak hasilkan gambar y terbaik..
    susah tau.. lagi2 edit gambar....

    kat rumah bukan ada mesin cuci gambar sendiri...cina gak y untung

    ReplyDelete
  21. As salam Daddy Ziyard,

    Hehehe... Mesti ade yg sentap ni kang...hikhikhik...gurau2 jekan :)

    Kdg-kala kamera hp lg cun gambonye tau! Setanding dgn yg ribu ribannye kamera! :)

    ReplyDelete
  22. Adoiyai ingatkan pakej gi mana laa yg murah sgt..tuh..adess.. :)

    ReplyDelete
  23. hehee
    saper ler wat iklan nie..
    nk boikot fotog atau nk boikot org yg nk murah
    tp mmg lawak..
    hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...