Tuesday, February 28, 2012

Ustazah Pilihan




Sejuk mata memandang...
Semoga Allah merahmati dan memberi hidayah kepada kita semua untuk berubah ke arah kebaikan.
Amennn..

41 comments:

  1. aminnn.... (dagu maintain tirus, hehe)

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah. Selagi matahari belum terbit dari barat, masih ada waktu untuk bertaubat. :)

    ReplyDelete
  3. Allah maha pengampun walau setinggi gunung dosa kita. semoga kita semua sempat bertaubat. :D

    ReplyDelete
  4. eh .. jambul tetap tk tinggal eh.hihihi.

    ReplyDelete
  5. assalam doc..gambar betul ke ni..cantik la pulak..manis dan ayu

    ReplyDelete
  6. Ya Allah... kau bukalah hati dan nuraninya kearah sebagaimana gambar ini amin...

    ReplyDelete
  7. ini gambar real ke? hahahahaha tapi kalau betul alhamdulillah..smoga Allah memberi hidayah dan petunjuk pada semuanya ;)

    ReplyDelete
  8. hihihihi..mudah2an amiiiiiin (nnt dh xde la kat klinik 1mesie ek hihi)

    ReplyDelete
  9. Hmfftt.... Sapaaa la punye keje neh... Heeee

    ReplyDelete
  10. semoga terbuka pintu hati semua...

    ReplyDelete
  11. sekali tengok macam Datin Normala Omar

    dua kali tengok , baru tahu siapa

    ReplyDelete
  12. Peh! Sape yg rajin nie? Hiks~ Moga dibukakan hati dia dan kita semua!

    =D

    ReplyDelete
  13. sekali pandang ingatkan sape la..

    pandang dua tiga kali baru perasan..

    hmm..mudah mudahan Allah memberi hidayah pada wanita wanita 1Malaysia yang belum melaksanakan tuntutan syariah dalam bab aurat ni..

    ReplyDelete
  14. betul, KSWSK - terpancar cahaya keimanan :D

    ReplyDelete
  15. cantik dan ayu juga .... semoga mendapat hidayah buat kita semua juga

    ReplyDelete
  16. la.. dok pikir penceramah bebas mana pulak la ni.. huii.. kalu ini terjadi dlm masa terdekat.. (tak mau citer politik aH..)

    ReplyDelete
  17. sangat cantik.. mudah2an, insyaAllah.

    ReplyDelete
  18. hahahah!
    macam pernah kulihat ini makcik
    tapi di mana yaaa??? ;p

    ReplyDelete
  19. kahkahkah. sapa buat dajeyy kat bikmomma ni? hahahaha

    ReplyDelete
  20. Ramai yg doa dia berubah jd camtu kan

    ReplyDelete
  21. kannn? kening tu ustazah la sangatttt

    ReplyDelete
  22. Aminn...semoga diberikan hidayah...


    esok saya nk tunjuk2 sikit gmbar menembak kat kebun getah kalau sempat,kalau sudi bolehlah ulas nk bg berapa bintang...

    ReplyDelete
  23. ustazah sy dulu kata pmpn tak boleh cukur kening.aha!

    ReplyDelete
  24. nengok2 jer gambor terus tergelak beso... bila baca komen2 orang, astaghfirullah... rasa bersalah lak gelak.. semoga impian menjadi kenyataan.. amiinn..

    ReplyDelete
  25. dok memikir sejenak siapa lah gerangan.hahaha.siapa yang terlebih rajin.tapi kalau betul dia pakai tudung mcm2 mmg lawa abis..tapi pakai ker?hukhuk..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...