Thursday, February 9, 2012

Angy Bird Politik

Salam Khamis.
Lama cuti kan, best.
Nyesal tak jadi cikgu sekolah..kalau tak lagi byk aku cuti..hahaha


Nah..
Tanda tanda PRU 13 makin hampir..

~hahahahaha~

33 comments:

  1. camna awak boleh dpt? saya pun rakyat. nak jugak!! hahaha.

    ReplyDelete
  2. itu apa tu .. rantai kunci ke topi ?

    ReplyDelete
  3. camne la bajet PRU tak naik berjuta-juta-juta kali ni...

    ReplyDelete
  4. haha.. penangan angry bird sungguh hebat!

    ReplyDelete
  5. wakil rakyat jadi angry bird...haha

    ReplyDelete
  6. Esok kakak nak buat angry bird warna hijau dan putih... nak lawan angry bird warna biru. Hahaha.....

    ReplyDelete
  7. PRU punya pasal. Tokey angry bird jadi kaya...

    ReplyDelete
  8. ish macam-macam la cara nak pancing sekarang ni ya

    ReplyDelete
  9. angry bird tuh..huuu [siapa yg angry nih..hehee]

    ReplyDelete
  10. angry betul sy sebab tak dpt hihihhh

    ReplyDelete
  11. nak jugak.. mana nak dapat nih...

    ReplyDelete
  12. naklah jugak!!mmg terasa pru13 makin dekat.huhu

    ReplyDelete
  13. mana ko dapat nok? comel lak aku nengok...

    ReplyDelete
  14. AG1M...angry bird 1 malaysia, ekeke...

    ReplyDelete
  15. Salam,
    Kalau nak cuti sepanjang masa, jadi maca LF ni .. Mr YB (Yang Bersara)

    ReplyDelete
  16. haha
    angry bird tu kegilaan budak2
    ke skang budak2 pun mengundi gak

    ReplyDelete
  17. mana nak dapat burung biru ni :p dah tak bagi badge dah ker skang.hehehee

    ReplyDelete
  18. semakin banyak tanda-tanda nak pilihanraya droc faiz, lihat saja dia tv, mulalah banyak keluar cite kesusahan penduduk kat kelantan : )

    ReplyDelete
  19. angry bird?? nak tarik undi kanak2 ribena ke...haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...